Haha ja, dat is ook wel grappig. In Europa is het vandaag 13 graden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
"Daar is het nu een graad of 23" betreffende een continent dat ruim 800 keer zo groot is als Nederland
Het is geen coronahulp maar omkoping.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kan iemand deze op het eerste gezicht blunder duiden?twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 30-03-2020 om 21:43:17De EU geeft 450 miljoen euro aan Marokko (geen lid van de EU, 534 Corona-patiënten) voor Corona hulp en 25 miljoen euro aan Nederland (EU-lid en 11.750 Corona-patiënten).
Ik zeg : NEXIT
#corona #Nexit https://t.co/hQjcVuUTKf reageer retweet
Je wil dat Nederland eerst geld aan de EU geeft om dat weer terug te geven? Wat is dat voor gekkigheid?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Wilders ergens iets over het hoofd ziet.
Toch???![]()
![]()
Geen blunder, helaas. Die verdeling is sowieso bizar van dat noodfonds. Aantal weinig getroffen landen krijgen het meest.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kan iemand deze op het eerste gezicht blunder duiden?twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 30-03-2020 om 21:43:17De EU geeft 450 miljoen euro aan Marokko (geen lid van de EU, 534 Corona-patiënten) voor Corona hulp en 25 miljoen euro aan Nederland (EU-lid en 11.750 Corona-patiënten).
Ik zeg : NEXIT
#corona #Nexit https://t.co/hQjcVuUTKf reageer retweet
In Darwin is het 30 graden, in Melbourne 15, dus een mooi gemiddelde.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
"Daar is het nu een graad of 23" betreffende een continent dat ruim 800 keer zo groot is als Nederland
Ja, hoe graag we het willen geloven maar de zomer gaat geen hoop bieden. Mijn hoop is vooral op alle mensen die het hebben doorstaan, zonder het zelf te weten, en dat het dan zo uitdooft naarmate het er maar genoeg zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in equador is het erg warm en daar liggen de lijken gewoon opgestapeld.
in Adelaide was het vorige week nog een aantal dagen 30+ en ook gewoon community transmission.
helaas
Als de RIVM zoiets gedaan had was het hek met de rivm is kut mensen hier weer van de dam.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Crap, bedankt. Had dit al aangepast in mijn versie, maar alsnog verkeerde versie geupload. Zal na RIVM cijfers even updaten (had daar per ongeluk ook nog cijfers van gisteren laten staan).
klopt, het is heerlijk hier, alleen word het in Adelaide een stuk koeler dit weekend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Overigens is het in heel Australië nu nog steeds prachtig weer met hoge temperaturen overdag.
hij is geen expert, hij werkt niet bij de RIVM, hij heeft er niet 15 jaar voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de RIVM zoiets gedaan had was het hek met de rivm is kut mensen hier weer van de dam.
In Ecuador liggen de lijken opgestapeld. 62 doden in totaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in equador is het erg warm en daar liggen de lijken gewoon opgestapeld.
in Adelaide was het vorige week nog een aantal dagen 30+ en ook gewoon community transmission.
helaas
Beetje flauw, maar goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de RIVM zoiets gedaan had was het hek met de rivm is kut mensen hier weer van de dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me dat zo 'n noodfonds voor EU landen is en misschien voor buren van de EU maar toch niet om lukraak over de wereld uit te strooien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:44 schreef influcted het volgende:
[..]
Geen blunder, helaas. Die verdeling is sowieso bizar van dat noodfonds. Aantal weinig getroffen landen krijgen het meest.
Het aantal doden door gezinsdrama's is hoger dan het aantal door corona, FOK!kers hebben nergens last van, zelfs een enkeling weet niet eens dat corona ooit bestond.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag?
Iedereen weegt dan ondertussen 220 kilo door gebrek aan beweging, is lijkbleek, chronisch tekort aan diverse essentiele vitamines waaronder vitamine D, vol met puisten en pukkels, helemaal gaar van 2 jaar lang achter een beeldscherm en compleet wereldvreemd geworden en 100% sociaal incapabel.
Economie in Nederland is ondertussen gelijk aan die van Albanie en voor het eerst in twee jaar zien mensen de zon weer in het echt i.p.v. youtube. Na het zien van meer 30.000 enzoknol filmpjes en 45.000 kattenfilmpjes, moet men even wennen aan de echte wereld.
De komende maanden zal iedereen elkaar aanspreken in internet-terminologie en het na-effect zal nog maanden duren alvorens mensen weer echt kunnen communiceren.
April 2022 bevrijdingsdag.
De dag dat we weer van de echte wereld kunnen genieten.![]()
Tot die tijd moeten we het doen met Fok! en Enzoknol.
Nog 89.996 youtube-filmpjes te gaan en het is april 2022.
https://www.reuters.com/a(...)preads-idUSKBN21I03Qquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In Ecuador liggen de lijken opgestapeld. 62 doden in totaal.
Vanaf morgen bij Sanquin.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:51 schreef Za het volgende:
Waarom zijn er in NL nog geen steeksproefgewijze antibody tests?
Roemenië heeft over 2 dagen al meer duidelijkheid, Engeland doet 3,5 miljoen antibody tests, waarom niet in NL?
https://www.romania-insid(...)sting-streinu-cercel
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:51 schreef Za het volgende:
Waarom zijn er in NL nog geen steeksproefgewijze antibody tests?
Roemenië heeft over 2 dagen al meer duidelijkheid, Engeland doet 3,5 miljoen antibody tests, waarom niet in NL?
https://www.romania-insid(...)sting-streinu-cercel
Een T shirt werkt ook prima.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:34 schreef kilon het volgende:
Verplichten maar niet beschikbaar stellen. Dat is wel een beetje raar. Ik heb niet eens een sjaal omdat het nooit nodig was. Dus daar ga je al.
Hebben ze dan 3 stapels gemaakt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in dat artikel staat niet dat door het coronavirus de lijken opgestapeld liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/a(...)preads-idUSKBN21I03Q
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar goed.
Hier een aangepaste versie. Ik ben in ieder geval eerlijk en geef mijn fout toe en probeer ook niet voort te borduren op mijn fouten
Net zoals het heel flauw wordt om maar heel selectief naar rivm uitspraken van langer dan 1 week terug te blijven vallen. Maar blijkbaar houdt dat het topic levend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zie ik nog steeds groeipercentages staan als er 2 dagen achter elkaar hetzelfde aantal mensen wordt opgenomen.
Zuurpruimen die constante bellen om een beetje aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:52 schreef Ven1972 het volgende:
Meld Misdaad Anoniem heeft in een week tijd 105 'coronagerelateerde meldingen' ontvangen en doorgezet naar de politie. Het meldpunt registreert dit soort meldingen sinds de verscherpte maatregelen op 23 maart van kracht werden.
,,Mensen melden over anticoronaparty's die georganiseerd worden in horecagelegenheden, of over de dorpskroeg die stamgasten via de achterdeur naar binnen laat of zelfs een dart- of pooltoernooi organiseert", aldus een woordvoerder van het meldpunt. ,,Verder wordt er gemeld over ondernemers die tegen de regelgeving in openblijven: denk aan sportscholen en nagelstudio's, tot aan prostituees die gewoon klanten blijven ontvangen."
Melders zijn 'echt verbolgen en boos' dat dit soort activiteiten plaatsvinden. ,,De betrokkenheid en meldingsbereidheid is daarom hoog", zegt het meldpunt.
Er wordt ook gebeld over groepjes mensen die te dicht op elkaar zitten, bijvoorbeeld in een park. Daar is het meldpunt niet voor bedoeld. Dergelijke melders worden doorverwezen naar gemeente of wijkagent, die zijn belast met de lokale handhaving.
Bron: AD.nl
Dus wat zegt dit.... ze houden echt niet aan maatregelen dus ze goed aanpakken.
98 toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:54 schreef Richestorags het volgende:
België 192 doden, dat is wel serieuze shit
Naar verhouding meer dan zowel Spanje als Italië.
Nee, helemaal niet. Je reageerde namelijk op dit:quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is de enige goede representatie van het punt dat ik wil maken. Namelijk het punt dat van alle bevestigde gevallen bijna 10% op de IC terecht komt.
En die cijfers van jou representeren dat absoluut niet. We weten het totaal aantal geïnfecteerden niet precies. We weten alleen dat dit getal hoogstwaarschijnlijk veel hoger dan de bevestigde gevallen ligt waardoor jouw berekening echt van geen kant klopt gezien het punt wat je wilde maken.quote:Maar een klein percentage van de geïnfecteerden wordt echt goed ziek zoals het er nu uit ziet.
Die zullen vast niet goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Za het volgende:
@:Kyran, er zijn inmiddels antibody tests die na 15 minuten al een uitslag geven, ik denk dat mensen nog bereid zijn die zelf te betalen ook.
ik kan ze gewoon in bulk bestellen in china....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Za het volgende:
@:Kyran, er zijn inmiddels antibody tests die na 15 minuten al een uitslag geven, ik denk dat mensen nog bereid zijn die zelf te betalen ook.
Omdat er blijkbaar geen mensen het ziekenhuis verlaten. het is de uitkomst van een optelsommetje zonder aftrek, of iig met meer optel- als aftrek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat bij krimp van het aantal patiënten per dag er toch een positieve groei percentage uitkomt?
Ja ik weet het al, dat is niet hetzelfde als de snelle tests zoals Roemenië en Engeland doen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
https://www.hln.be/nieuws(...)ziekenhuis~a90a8445/quote:Er zijn de afgelopen 24 uur 98 doden door het coronavirus gerapporteerd in België, bovendien werd ook het dodental van de dagen ervoor met 94 bijgesteld, wat het totaal op 705 doden brengt.
In China kun je van alles bestellen, of het werkt en conform de specificaties is, is daarbij altijd de vraag.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kan ze gewoon in bulk bestellen in china....
De beste komen uit Singapore, deze week op Amazon.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Predator40 het volgende:
ik kan ze gewoon in bulk bestellen in china....
Apart ja, Belgie lijkt een aantal dagen ondergerapporteerd te hebben, waardoor er nu een correctie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)ziekenhuis~a90a8445/
Totaal aantal doden komt wel overeen..
Daar ben ik ook bang.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Het aantal doden door gezinsdrama's is hoger dan het aantal door corona, FOK!kers hebben nergens last van, zelfs een enkeling weet niet eens dat corona ooit bestond.
lekker de cijfers geloven......quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Geen aandacht meer aan geven die man.
Ja, die tests zijn er, maar of ze betrouwbaar zijn is een tweede. Geen idee hoe de sensitiviteit/specificiteit van die dingen zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Za het volgende:
Heb je nog een bron die wel melding maakt van opgestapelde lijken in Ecuador?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker de cijfers geloven......![]()
die kloppen ook zo lekker
De helft waren mensen die eigenlijk al eerder dood waren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:54 schreef Richestorags het volgende:
België 192 doden, dat is wel serieuze shit
Naar verhouding meer dan zowel Spanje als Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |