Meerdere redenen. Moeten nog wat andere dingen gebeuren eerst en dat ligt nu ook stil. Mijn vader zou helpen met schilder- en stucwerk en dat kan nu ook niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie het kopen van een nieuwe keuken uit? Het lijkt me dat je juist nu door een keuken te kopen enigszins kunt bijdragen aan het draaiende houden van de economie.
die moeten voor Duitsland de kastanjes uit het vuur halen, krijgen ze weer wat IC bedden voorquote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Inderdaad, Hoekstra en Rutte laten zich niet piepelen en spelen hoog spel. Prima, had al veel eerder moeten gebeuren.
omdat dat van de NRA moet denk ikquote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom moet Trump altijd benadrukken dat wat the great US kan geen ander land in de wereld toe in staat is?
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom moet Trump altijd benadrukken dat wat the great US kan geen ander land in de wereld toe in staat is?
Waarom mag je vader niet mogen klussen? Die van mij is hier lekker bezig hoor. Ik zit ondertussen op zolder te werken.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meerdere redenen. Moeten nog wat andere dingen gebeuren eerst en dat ligt nu ook stil. Mijn vader zou helpen met schilder- en stucwerk en dat kan nu ook niet.
Wij werken beiden in de zorg en willen ook niet dat midden in de verbouwing wij opeens ergens anders ingezet moeten worden.
Hebben wel toevallig echt net toezegging gedaan dat wij daar gaan kopen. Even piek en verdere gang van zaken afwachten en dan overgaan tot koop.
We spreken hem wel over een week of drie.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Want, achterban.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.
ja, hij heeft het over ards ratio's, volume per kg lichaamsgewicht, over lig posities, over spo2 volumes,over shock toestanden,quote:Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zegt hij iets meer dan relatief lage teugvolumes en hoge PEEP?
Nou dat mocht je hier gisteren niet zeggen, want andere landen (Turkije, Duitsland) waren minimaal net zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.
Ik ben vaak in Amerika geweest en vind de bevolking bijzonder vriendelijk en bescheiden.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
We zijn gewoon Calvinisten. En gelukkig maar.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Fransen en Duitsers kunnen er ook wat van.
Valt mee, maar Nederlanders zijn ook nuchter en realistisch. We kunnen moeilijk roepen dat we de beste leger van de wereld hebbenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Fransen en Duitsers kunnen er ook wat van.
naar buiten echt wel, we weten ook alles beterquote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Komt overeen met 330 in Nederland. Bizarre aantallen jaquote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
913 doden vandaag in spanje...
En calvinistisch zijn houdt ook in dat je altijd een mensenleven voor de economie stelt.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
We zijn gewoon Calvinisten. En gelukkig maar.
Dat wil het merendeel niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef DonDruiper het volgende:
Ik vind het weerzinwekkend dat het merendeel van het volk deze man als hun president willen.
Nee hoor, alleen als het ook echt zo isquote:Op maandag 30 maart 2020 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar buiten echt wel, we weten ook alles beter
Klinkt als geen bijster nieuwe info voor een ANIOS IC / interne. Heb het inmiddels ook deels gekeken, en wel entertaining in een vogelvlucht gebracht!quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, hij heeft het over ards ratio's, volume per kg lichaamsgewicht, over lig posities, over spo2 volumes,over shock toestanden,
In andere woorden, ja. Min het woord "altijd".quote:Op maandag 30 maart 2020 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En calvinistisch zijn houdt ook in dat je altijd een mensenleven voor de economie stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |