abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2020 @ 16:12:55 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192373654
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

In mijn Appie werkt dat niet, die paden zijn nauwelijks anderhalve meter breed :+
bij hem lukt het wel, alleen die lullo van een manager breekt de afzetting ook nog af.
pi_192374943
Gesprek stiekem opnemen en ondertussen met manager in gesprek gaan.
  Spellchecker dinsdag 31 maart 2020 @ 19:37:48 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192377614
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 17:34 schreef barry888 het volgende:
Gesprek stiekem opnemen en ondertussen met manager in gesprek gaan.
Alberto Stegeman waarschuwen.
pi_192377794
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:23 schreef MichaelScott het volgende:
Een ander bijbaantje zoeken.

Wat is belangrijker, die paar grijpstuivers of de gezondheid van je familielid?
pi_192377964
ik zou ook niet zo goed weten, hoe om te gaan met een totale idioot als werkgever

ik ben bang dat ik gewoon alles uit mijn handen zou laten vallen en weglopen en hopelijk nooit meer aan die halve zool zou hoeven denken
pi_192381118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TS wilt een veilige werkplek voor zichzelf, daar is de gemeente niet voor. Dat je die er eventueel ook over kan inlichten is waar, maar daar zal geen goede oplossing voor TS uitkomen denk ik.
[..]

De juiste instantie zit intern in haar werk. Niet bij de gemeente.
Gemeente kan wel handhaven en hele dikke boetes opleggen en als de bedrijfsleider er dan nog schijt aan heeft kan de gemeente het filiaal sluiten
  dinsdag 31 maart 2020 @ 22:44:29 #57
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_192381520
Ziek melden zonder opgaaf van reden. Als ze om uitleg vragen aangeven dat je dit uitsluitend met de bedrijfsarts bespreekt. Gaat ze geen flikker aan.
pi_192382010
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 22:44 schreef blup het volgende:
Ziek melden zonder opgaaf van reden. Als ze om uitleg vragen aangeven dat je dit uitsluitend met de bedrijfsarts bespreekt. Gaat ze geen flikker aan.
Ja precies en zo'n bedrijfsarts zal het wél snappen
pi_192382446
Stappenplan ervan uit gaande dat dit inderdaad een studentenbaantje is, en dat je er niet heel erg afhankelijk van bent:

1) Melden bij de handhaving. Volgens mij is de gemeente aan zet omdat dit om een noodverordening gaat, maar ik zou voor de zekerheid ook de arbeidsinspectie en de RIVM bellen.
2) Direct morgen ziekmelden. Heb jij niet een pijntje in je keel? Je hoeft de aandoening bij het ziekmelden niet te zeggen.
3) Ander baantje zoeken zodat je geen last hebt van die sfeer en zorgen dat je weg bent voordat het ziekmelden consequenties heeft. Het idee van een studentenbaantje is dat jij vooruit gaat en dat die bedrijfsleider in die zaak blijft.
pi_192393866
En TS, wat is de stand van zaken nu?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192402402
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
En TS, wat is de stand van zaken nu?
Door de drukte etc is het gesprek nog niet plaats gevonden op werk en is dus verplaatst.
Vrijdag of zaterdag weet ik pas meer.
Ik wil het eerst vriendelijk oplossen zodat er geen ruzie ontstaat zodat ik er kan blijven werken.
Mocht dat niet werken dan via hoofdkantoor dit regelen of hoger.
pi_192402641
Ik begrijp dat je werkgever een veilige werkplaats moet creeeren en het is goed dat je daar achteraan gaat, maar misschien moet je de gezondheid van de familielid daar niet vanaf laten hangen en misschien tijdelijk een andere woonplek vinden? Ergens logeren of misschien ken je wel een student die nu z’n kamer niet gebruikt oid. Dan is de druk van de ketel.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:44:54 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192403050
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:13 schreef anoniemvraagje het volgende:

[..]

Door de drukte etc is het gesprek nog niet plaats gevonden op werk en is dus verplaatst.
Ik wil het eerst vriendelijk oplossen zodat er geen ruzie ontstaat zodat ik er kan blijven werken.
hij blijft het gesprek verplaatsen met smoesjes, gezondheid is erg belangrijk, al helemaal als de regering het heeft voorgeschreven.
pi_192404527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:13 schreef anoniemvraagje het volgende:

[..]

Tja op deze manier lost het zich vanzelf op, dan is corona voorbij voordat er een gesprek plaats heeft kunnen vinden.
Ik zou sowieso aangeven dat het dringend is. Mocht hij daar alsnog niet naar luisteren, dan hoofdkantoor bellen en vragen naar het protocol.
pi_192404838
ik zou er idd wel haast achter zetten.
Het gaat immers niet alleen om de gezondheid van jou of jouw familielid, maar ook om die van klanten en ander personeel.

Mocht er niet geluisterd gaan worden, dan idd de gemeente/handhaving inschakelen.
Deze kunnen door de noodverordering het bedrijf een waarschuwing geven, een hoge boete uitdelen en als dat allemaal niet werkt zelfs sluiten.

En zoek een andere bijbaan, desnoods pas als dit alles voorbij is.
Voor zo'n bedrijf die zo reageert zou ik niet willen werken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192405038
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:09 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik zou er gewoon mee stoppen, je verdient waarschijnlijk toch geen kut met een winkel bijbaantje als student.
Die paar centen zijn je gezondheid of die van je familielid het niet waard.
Dit.

Waarom zijn het altijd persoonlijkheidsstoornissen die winkelmanagers worden?
pi_192405277
Gisteren in de supermarkt hoorde ik een vakkenvuller klagen over benauwdheid, maar omdat hij geen koorts had moest hij gewoon komen werken. Groooooote boog omheen gelopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')