bij hem lukt het wel, alleen die lullo van een manager breekt de afzetting ook nog af.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
In mijn Appie werkt dat niet, die paden zijn nauwelijks anderhalve meter breed
Alberto Stegeman waarschuwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:34 schreef barry888 het volgende:
Gesprek stiekem opnemen en ondertussen met manager in gesprek gaan.
quote:Op maandag 30 maart 2020 23:23 schreef MichaelScott het volgende:
Een ander bijbaantje zoeken.
Wat is belangrijker, die paar grijpstuivers of de gezondheid van je familielid?
Gemeente kan wel handhaven en hele dikke boetes opleggen en als de bedrijfsleider er dan nog schijt aan heeft kan de gemeente het filiaal sluitenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TS wilt een veilige werkplek voor zichzelf, daar is de gemeente niet voor. Dat je die er eventueel ook over kan inlichten is waar, maar daar zal geen goede oplossing voor TS uitkomen denk ik.
[..]
De juiste instantie zit intern in haar werk. Niet bij de gemeente.
Ja precies en zo'n bedrijfsarts zal het wél snappenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:44 schreef blup het volgende:
Ziek melden zonder opgaaf van reden. Als ze om uitleg vragen aangeven dat je dit uitsluitend met de bedrijfsarts bespreekt. Gaat ze geen flikker aan.
Door de drukte etc is het gesprek nog niet plaats gevonden op werk en is dus verplaatst.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
En TS, wat is de stand van zaken nu?
hij blijft het gesprek verplaatsen met smoesjes, gezondheid is erg belangrijk, al helemaal als de regering het heeft voorgeschreven.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:13 schreef anoniemvraagje het volgende:
[..]
Door de drukte etc is het gesprek nog niet plaats gevonden op werk en is dus verplaatst.
Vrijdag of zaterdag weet ik pas meer.
Ik wil het eerst vriendelijk oplossen zodat er geen ruzie ontstaat zodat ik er kan blijven werken.
Mocht dat niet werken dan via hoofdkantoor dit regelen of hoger.
Tja op deze manier lost het zich vanzelf op, dan is corona voorbij voordat er een gesprek plaats heeft kunnen vinden.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:13 schreef anoniemvraagje het volgende:
[..]
Door de drukte etc is het gesprek nog niet plaats gevonden op werk en is dus verplaatst.
Vrijdag of zaterdag weet ik pas meer.
Ik wil het eerst vriendelijk oplossen zodat er geen ruzie ontstaat zodat ik er kan blijven werken.
Mocht dat niet werken dan via hoofdkantoor dit regelen of hoger.
Dit.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:09 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik zou er gewoon mee stoppen, je verdient waarschijnlijk toch geen kut met een winkel bijbaantje als student.
Die paar centen zijn je gezondheid of die van je familielid het niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |