Oh die koning!quote:
Geef mij nu je angstquote:Op maandag 30 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
ik maak mij wel zorgen hoor om sommige hier die in de angst schieten. zou willen dat ik jullie zorgen weg zou kunnen nemen.
Ach 1.5 afstand houden, gezond eten, drukke plekken mijden. Meer kun je niet doen toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
ik maak mij wel zorgen hoor om sommige hier die in de angst schieten. zou willen dat ik jullie zorgen weg zou kunnen nemen.
Ja ben benieuwd.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd of op de 19e langzaam bepaalde maatregelen alweer versoepeld gaan worden.
oh je maakt een grapjequote:Op maandag 30 maart 2020 19:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben zo zwaar dat mijn zwaartekracht mensen naar mij toe trekt.
Boomers met welvaartsbuikiesquote:Op maandag 30 maart 2020 19:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Schiet in de lach. Zou best kunnen. Het zijn echt allemaal hele dikke mensen schijnt.
ja maar voor sommige is het mentaal wel zwaar en dat vind ik sneuquote:Op maandag 30 maart 2020 19:34 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ach 1.5 afstand houden, gezond eten, drukke plekken mijden. Meer kun je niet doen toch?
Nou ik ben wel te dik dus loop meer risico, maar grappen maken zit in mijn dna dus ik kan niet geen grappen maken.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh die koning!Ja, met 14 maitresses oid.
Mijn schmoeder is Brits, vandaar daar koningin.
Het frisse weer houdt mensen in ieder geval een beetje binnen hoop ikquote:Op maandag 30 maart 2020 19:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
[..]
Ja ben benieuwd.
Het is vandaag wel weer erg fris geworden, hopelijk niet meer mensen ziek.
Nou ja gewoon je afstand houden. niet te vaak naar de supermarkt. Desnoods sjaaltje voor je mond en handen wassen.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nou ik ben wel te dik dus loop meer risico, maar grappen maken zit in mijn dna dus ik kan niet geen grappen maken.
Dat wordt volgende week nog wel spannend. Het schijnt warm te gaan worden, 20 graden en zonnig.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het frisse weer houdt mensen in ieder geval een beetje binnen hoop ik
Italië gaat wel okay. De dalende trend is echt ingezet. Minder ziekenhuis opnames en minder IC patiënten erbij.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
March 30 (GMT)
4050 new cases and 812 new deaths in Italy. Total cases surpass 100,000 [source]
green Lowest number of new cases in the last 13 days (since March 17)
green Highest number of new recoveries (1,590) since the beginning of the epidemic
Maar toch nog steeds 812 doden erbij.
→ Als dat aantal doden morgen ook behoorlijk daalt, dan denk ik dat het de goede kant uit gaat.
Ik hoop alleen dat het virus niet straks in het Zuiden opeens hard op gaat komen.quote:De gegevens van vandaag, 30 maart, bevestigen de vertraging van de epidemische curve op nationaal niveau: de toename van het totaal aantal infecties van dag tot dag bedraagt nu + 4,1% tegen + 5,6% gisteren. Sinds 26 maart is dit cijfer gehalveerd (+ 8,2%). De trend is sinds 20 maart duidelijk afgenomen, zoals bevestigd door het Istituto Superiore di Sanità. Er zijn 3.981 patiënten opgenomen op de intensive care, vergeleken met 3.906 de dag ervoor. Er zijn 75.528 infecties aan de gang, met 11.591 sterfgevallen en 14.620 genezingen. Lombardije, dat alleen al bijna de helft van het totaal aantal infecties voor zijn rekening neemt, zet zijn neer ontwikkeld trend voort: de huidige totaal 42.261 infecties verlaagde epidemische curve met 2,8% tegen 4% de vorige dag.In de regio zet een aanzienlijke daling door, zowel bij ziekenhuisnamen als bij patiënten op de intensive care.
Dat is mooi!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:36 schreef opgebaarde het volgende:
Daarnet Dit is M. gekeken, ik vond het erg interessant.
ja als het goed is wel .. anders vliegen ze de 6 April allemaal weer naar buiten ...quote:Op maandag 30 maart 2020 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu morgen weer een briefing en een debat? Of alleen een update over de maatregelen?
Laatste met persconferentie.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Krijgen we nu morgen weer een briefing en een debat? Of alleen een update over de maatregelen?
Briefing en debat zijn komende week ook nog te zien op NPO1, waarschijnlijk woensdag en donderdag.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:38 schreef Rewimo het volgende:
neequote:Op maandag 30 maart 2020 19:39 schreef Mondkapje het volgende:
Als je die zware griep uit 2018 heb gehad, zou dat beschermen tegen dit virus?
Serieus? Nee.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:39 schreef Mondkapje het volgende:
Nee, influenza is geen coronavirus.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:39 schreef Mondkapje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |