Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder een uitgeprinte versie van de handleiding die wij maken voor elk
nest (28 pagina's) met een persoonlijke brief (die moet ik nog voor iedereen schrijven) en een multomap in de kleur van de pup met daarin kopieën van de gezondheidsuitslagen van Cookie en Tienus, een schema met de groei van de pup van geboorte tot 1 jaar (deels ingevuld, rest zelf in te vullen), en een schema met de ontworming/titerbepaling van geboorte tot 1 jaar (deels ingevuld, deels zelf in te vullen), een kortingsbon voor lidmaatschap rasvereniging, een kortingsbon voor een dierenwinkel (ook via de rasvereniging), een folder over het ras (ook via rasvereniging), en wat foldertjes van de Raad van Beheer (oa informatie over verzekering, EHBO, diverse trainingen). En lege insteekhoesjes voor de dingen die ze in de toekomst zelf nog krijgen/halen zoals de stamboom (die komt meestal later), en bv diploma's van de puppycursus enzo. Ohja en het koopcontract, dat kan ook in die map.
Als ik het zo allemaal opschrijf best veel dus eigenlijk

quote:
Een beetje wel, maar ik weet zeker dat ik ze ook wel heel erg ga missen... Het zijn echt leuke, lieve pups en ik vind het wel vervelend dat ze allemaal gaan en er niet eentje blijft. Maar ik merk wel dat ze nu langzaamaan meer toe zijn aan één op één aandacht, net als kleine kinderen die toe zijn aan naar school gaan.
quote:
Op zondag 26 april 2020 10:46 schreef maily het volgende:Stel dat iemand "voor de grap" een paar halsbandjes verwisselt, zou je dat in de gaten hebben?
En dan niet van bruin naar zwart.
Haha nou ze hebben al een week helemaal geen halsbandjes meer om, dus ja ik kan ze uit elkaar houden

Al heeft mijn man laatst wel Zwart en Blauw door elkaar gehaald, bij die foto's op de straat met de kinderen is de pup met het blauwe lijntje dus eigenlijk puppy Zwart

Hij was vergeten even aan de onderkant te kijken voor hij het lijntje om deed
De drie bruine zijn sowieso heel verschillend, die hebben allemaal ook hun eigen unieke ding dus die hou je makkelijk uit elkaar. De drie zwarten zijn iets lastiger, maar Geel heeft op haar neusbrug net als Roze een beetje een soort zigzag-scheiding, en Zwart heeft op haar borst een paar kleine witte haartjes en op haar blote buikje een soort licht pigmentvlekje. En Blauw is natuurlijk het enige jongetje. Dus in dit
nest niet echt een probleem

Maar in geval van twijfel heb ik gelukkig ook een chipreader en kan ik de chip uitlezen
quote:
Dankjewel

En graag gedaan ook, ik vind dit topic zelf ook handig als een soort dagboek van het nest. Kan ik nog eens terug lezen wanneer er nou precies iets gebeurde enzo.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!