abonnement Unibet Coolblue
pi_192353229
Typisch weer van die "Hart van Nederland"-achtige taferelen.
Jarige oma Annie uit Waddinxveen werd verrast met een hoogwerker die zich naast het balkon stationeerde voor een verjaardagsbezoek.
Maar goed, was de afstand dan wel 1,50 meter? Ja of nee, dezelfde afstand kun je toch ook bewerkstelligen door gewoon via de voordeur naar binnen te gaan?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 maart 2020 @ 13:28:39 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192353307
Achterlijk inderdaad. Dit is gewoon aandachtshoererij en moet gewoon zwaar beboet worden. Dit is niet de bedoeling.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192353367
Me jongens op trabajos _O_
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_192353452
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 13:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
dezelfde afstand kun je toch ook bewerkstelligen door gewoon via de voordeur naar binnen te gaan?
Ja, maar afgezien van het personeel mag niemand het verzorgingstehuis in. Dat is het hele punt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192353491
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 13:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar afgezien van het personeel mag niemand het verzorgingstehuis in. Dat is het hele punt.
Dit is dan toch een belachelijke "omzeiling". Het onheil is met die hoogwerker hetzelfde.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192353712
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 13:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit is dan toch een belachelijke "omzeiling". Het onheil is met die hoogwerker hetzelfde.
Ze raakt geen deurklinken en andere oppervlakken aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192353716
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 13:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit is dan toch een belachelijke "omzeiling". Het onheil is met die hoogwerker hetzelfde.
Nee want een eventueel besmet persoon raakt zo niets aan binnen in het verpleeghuis.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 maart 2020 @ 14:43:37 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192354581
Hier en daar zijn bandjes ook muziek aan t spelen voor oudjes. Dat is ook groepsvorming en moet ook gehandhaafd worden. Ook al is het goed bedoeld.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 30 maart 2020 @ 14:48:10 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192354649
Gewoon op straat staan en naar boven schreeuwen is te min merk ik al.
pi_192354695
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef herverwijderd het volgende:
Gewoon op straat staan en naar boven schreeuwen is te min merk ik al.
Nee, dan is de verjaardag van "oma Annie" niet "onvergetelijk" genoeg.
En dan is de reportage voor "Hart van Nederland" niet genoeg "Catchy".
Hè, zuurpruim....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192356007
Ach Rutte van de week bij die oud voetballer, hielden ook geen afstand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')