Lokquote!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan snapte ik de vraag dus toch wel.
Noem 6 Duitsers die voor 1991 punten scoorden in de F1.
Tussenstand:quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:08 schreef 4-elements het volgende:
Wolfgang von Trips, Hans-Joachim Stuck, Jochen Mass, Manfred Winkelhock, Stefan Bellof, Karl Kling
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jos + Max Verstappen, Christijan Albers, Robert Doornbos, Giedo van der Garde, Huub Rothengatter, Jan Lammers, Boy Haje, Gijs van Lennep, Carel Godin de Beaufort, Jan Flinterman, Ben Pon.
quote:
Klopt! Door de economische gevolgen van de Suez crisis vroegen de circuits van Spa en Zandvoort de teams lagere startgelden te accepteren. Dat werd geweigerd en dus ging de F1 organisatie op zoek naar andere circuits om de kalender aan te vullen. Dat werd dus Pescara, waardoor voor het eerst in een seizoen twee Grand Prix in één land gehouden werden.quote:
Ik wachtte nog even af of iemand de race zou noemen, maar aangezien ik hem recent heb gevraagd in een andere context laat ik deze zitten, dat was namelijk 1998, Oostenrijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:53 schreef 4-elements het volgende:
Heeft Fisichella nooit een pole behaald bij Benetton? Of was dat officieel geen Italiaans team?
Vanaf 1996 reden ze onder een Italiaanse licentie, daarvoor onder een Britse.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Benetton was officieel Italiaans ,althans halverwege jaren 90. Bij podium ceremonie werd Engels volkslied gespeeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |