quote:Op maandag 6 april 2020 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fangio Reutemann Gonzalez Marimon.. laatste is Menditeguy denk ik?
Dit klopt ja. Had niet echt verwacht dat de obscure Rhodees Love benoemd zou worden.quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef 4-elements het volgende:
Zwitserland (o.a Reggazoni) en Mexico (Pedro Rodriguez) hebben wel races gewonnen.
Ik denk in ieder geval Rhodesië (ergens in de jaren '70 werd er eentje 2e in een race). En... ehm... pfff. Een Portugees misschien?
Ah, natuurlijk. Magnussen. Geen idee waarom ik daar niet op kwam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Had niet echt verwacht dat de obscure Rhodees Love benoemd zou worden.
Denemarken was overigens ook goed geweest.
Tussenstand:
95 sasquatsch
77 Mexicanobakker
65 Doevelaer
58 4-elements
46 Bluurgh
41 JayHovah
36 Lionheaad
29 Hawaii_Tim
30 Earl_J_Hickey
29 Sabata
26 McLaren_Fan
20 franklop
19 Starflyer
7 bokkepoot
6 Bertojo
6 Wombcat
5 vosss
4 Smacked_Actor
4 Niox
4 Mothzor
4 Fir3fly
3 Donderkonijn
3 TheRipper
2 Goudenvis
1 RingBewoner
1 JimmyManna
1 Fokkingvet
1 DETELEVISIEKIJKER
1 ziggyziggyziggy
1 Kawa600
1 hjansen82
1 FYazz
1 CloseToTheEdge
1 MartiniNL
1 Luppie0110
1 Softfeel
1 Fiorano
0,5 Karstman
Dat zijn wel de drie bekendste inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jody en Ian Scheckter al heel wat. Al die obscure namen uit de jaren 60 ken ik zo niet. Ja, Tony Maggs is nog wel een aardig bekende volgens mij, en dan houdt het wel op.
Jody Scheckter was in 1980 de laatste Zuid-Afrikaan in de F1.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is er wel nog zo een eind jaren 70 die redelijk kort bij de top 6 zat, volgens mij.
En ik heb het gevoel dat er ook nog 1 in de prequalifying era was, maar de rest is allemaal die jaren 60 meuk.
Hmm, toch gek. Is ie wereldkampioen geworden, denkt niemand meer 'laat ik lekker meerijden in de F1'. Je zou zeggen dat er dan juist wat meer figuren proberen zich in te kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jody Scheckter was in 1980 de laatste Zuid-Afrikaan in de F1.
Kan ook met apartheid te maken hebben. Was waarschijnlijk lastig sponsors te vinden voor een Zuid-Afrikaanse rijder.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, toch gek. Is ie wereldkampioen geworden, denkt niemand meer 'laat ik lekker meerijden in de F1'. Je zou zeggen dat er dan juist wat meer figuren proberen zich in te kopen.
Inderdaad, Peter de Klerk. Het was dan ook een hint.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:15 schreef Starflyer het volgende:
Over De Klerk gesproken, volgens mij was er ook een coureur die zo heette. En Désirée Wilson natuurlijk.
Klopt helemaal!quote:
Yes. Haha, ik zat er inderdaad niet zover naast toen ik dacht dat Hill door zijn team als nul werd gezienquote:Op woensdag 8 april 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Mansell WK was maar niet deelnam. Niemand mocht 1 dragen, dus moest constructeurskampioen Williams nummer 0 en 2 dragen. Prost wilde niet als een nul gezien worden en nam dus nummer 2. Toen bleef alleen de 0 over voor Hill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |