In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan moet men maar specfieker zijn hoor. Wil je voor vrijdag antwoord? Dan vraag je 'graag voor vrijdag antwoord'. 'Op korte termijn' is zo multi-interpretabel
Ja, dat klopt wel. Maar die collega komt altijd met dingen die hij snel moet hebben in de drukste periode van het jaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als iemand een mail stuurt om te vragen om op een vorige mail te reageren wil hij/zij eigenlijk zeggen: dat antwoord had ik al moeten hebben
zonder inhoudelijk vraag te kennen, noem ik dit gewoon een slap excuus van jouw kant..quote:Op maandag 30 maart 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar die collega komt altijd met dingen die hij snel moet hebben in de drukste periode van het jaar.
Dan wordt het wel andersquote:Op maandag 30 maart 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.
Andere collega's klagen hier ook altijd over, dus ik ben niet de enige.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder inhoudelijk vraag te kennen, noem ik dit gewoon een slap excuus van jouw kant..
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je vanmorgen voorgesteld tijdens een video-call? Dan zou je het zomaar kunnen zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere collega's klagen hier ook altijd over, dus ik ben niet de enige.
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de eerste mail had hij wel aangegeven voor de 27ste. Maar daar had ik geen tijd voor.
Praktische oplossingen als iemand gewoon ff wil zeiken. Je gedraagt je als een man tov een vrouw.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halen.
Omgekeerde mansplaining zitten we hier inderdaad niet op de te wachten.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische oplossingen als iemand gewoon ff wil zeiken. Je gedraagt je als een man tov een vrouw.
Weten jullie ook eens hoe het voelt!quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omgekeerde mansplaining zitten we hier inderdaad niet op de te wachten.
Wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik klaag graag over mensen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:33 schreef Debsterr het volgende:
Je bent wel een beetje een mopperkontje hoor Luctor
Heet dat dan womansplaining?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gekund, maar niet gedaan. Zal later vanmiddag wel even kijken of ik al een antwoord kan maken of dat ik er later op terug kom.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Je had ook kunnen reageren dat je dat niet ging halen.
Ik zal jou es voelenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weten jullie ook eens hoe het voelt!
Dat jij dit durft te zeggen. Respect.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat womansplaining de standaard is al
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat womansplaining de standaard is al, en er daarom geen apart woord voor is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |