wel weer zonniger dan gisterenquote:
Het is hier maar grijs, gisteren was volop zon.quote:
Gisteren was ik aan het wandelen toen het begon te hagelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier maar grijs, gisteren was volop zon.
Heerlijk altijd.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren was ik aan het wandelen toen het begon te hagelen.
Toen was ik nog ongeveer een uur van mn huis vandaan
gelukkig waren het maar kleine korreltjes.quote:
Vond jij het ook niet lijken op piepschuim?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig waren het maar kleine korreltjes.
en van hagel wordt je niet zo nat.
Had wel een aardig tempo gelopen, zeker toen ik naar huis wilde
piepschuim voelt wel wat minder koud aanquote:Op maandag 30 maart 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond jij het ook niet lijken op piepschuim?
Lekker even onder de mensen.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet vandaag boodschappen doen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond jij het ook niet lijken op piepschuim?
je moet er wel rekening mee houden dat je ook producten krijgt met een niet super lange houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 30 maart 2020 10:55 schreef Karzai het volgende:
Ja geen impuls aankopen meer ben een stuk goedkoper uit, wel trek in vers geperst sinaasappelsap nu
Maar dat heb ik niet in huis
Serieus?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet er wel rekening mee houden dat je ook producten krijgt met een niet super lange houdbaarheidsdatum
wel even wennen aan de werktijden. normaal staan ze snachts voor de discotheek, nu opeens overdag voor de supermarktquote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
Gouden tijden voor uitsmijters
zelfs bij het ziekenhuis staan er 4
Bij de gamma 2 gespot.. Elke supermarkt waar ik langs kwam minimaal 1..
met dit zonnetje zijn ze an het eind van de dag een kreeftquote:Op maandag 30 maart 2020 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel even wennen aan de werktijden. normaal staan ze snachts voor de discotheek, nu opeens overdag voor de supermarkt
en zo heurt het ookquote:Op maandag 30 maart 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fifo...
zij gaan niet, zoals de gemiddelde Nederlander, lifo shoppen.
allemaal besmettingen van het strand van scheveningenquote:Op maandag 30 maart 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
In de afgelopen 24 uur zijn er 40 besmettingen bijgekomen in Den Haag en omliggende gemeenten. De meeste nieuwe besmettingen zijn in Den Haag, met 15 nieuwe gevallen.
Rip den haag
das nog maar een week terug toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal besmettingen van het strand van scheveningen
quote:Op maandag 30 maart 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je inmiddels al klachten vrij?
dat heb je dan best soepeltjes gedaan dan afgezien van de benauwdheid toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en mag weer over straat van de dok
ik zag zaterdag wel een samenscholing van minimaal 7 bejaarden.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:11 schreef Nick1975 het volgende:
Valt me op dat mensen zich toch wel netjes aan protocol houden.
ja naja ze hebben een bloedtest gedaan he.. Dus dan testen ze op antistoffen. Dus het was meer je hebt corona (gehad). Dus best kans dat ik er (ongemerkt) al veel langer mee liep en dat de boel gewoon verzwakt was met de benauwdheid perikelen van vorige week.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb je dan best soepeltjes gedaan dan afgezien van de benauwdheid toch?
Stond/staat sinds gisteren een composthoop bij een verwerker hier voor de 5e keer op 1.5 jaar in de hens.quote:
hmm ja das ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja naja ze hebben een bloedtest gedaan he.. Dus dan testen ze op antistoffen. Dus het was meer je hebt corona (gehad). Dus best kans dat ik er (ongemerkt) al veel langer mee liep en dat de boel gewoon verzwakt was met de benauwdheid perikelen van vorige week.
leukquote:Op maandag 30 maart 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://nl-nl.bakker.com/(...)a-xl-gevlochten-stam
zo een heb ik nu staan trouwensgroeit als kool.
Ik had paar dagen terug last met een mocro. Kit gebeld, binnen vijf minuten twee motormuizen en een busje.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag zaterdag wel een samenscholing van minimaal 7 bejaarden.
Direct de ME ingeschakeld
Ah ja, daar had je het eerder over.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stond/staat sinds gisteren een composthoop bij een verwerker hier voor de 5e keer op 1.5 jaar in de hens.
Die heet Lotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |