Dan heb ik het over een santoni ofzo, geen handmade sneakers want daar ken ik niks van.quote:Op zondag 19 april 2020 07:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik koop ze niet, fuck Kanye en Adidas
Wat voor handgemaakte schoenen koop je zoal?
@:bitchimakeyoufamous genoeg schoenen wel. Gr's een heel stuk minder dan special releases.
Volgens mij is nike ook nog leidend in de performance schoenen dus ze zullen vast iets goed doen.
Als je handgemaakte schoenen wil moet je ook geen schoenen nemen die je weg kan gooien als de zool op isquote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dan heb ik het over een santoni ofzo, geen handmade sneakers want daar ken ik niks van.
Zelf nooit besteld, maar de reacties zijn wisselend. Sommige zweren erbij en andere ervaren problemen. Vanwege Corona is de levertijd best lang op dit moment. Je bent namelijk afhankelijk van de levertijd van de schoen naar Stockx en vervolgens de levertijd van Stockx naar jou.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via StockX schoenen gekocht? Ik zag er wat leuke modellen tussenstaan die verder nergens te vinden zijn, maar het is best prijzig. Dus ik was wel benieuwd naar ervaringen.
Recent daar de Nike Air Max 1 Amsterdam gekocht. Was vlak na de release dus op zich nog voor een schappelijke prijs weten te kopen. Werkt verder prima en binnen een week had ik de schoenen binnen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via StockX schoenen gekocht? Ik zag er wat leuke modellen tussenstaan die verder nergens te vinden zijn, maar het is best prijzig. Dus ik was wel benieuwd naar ervaringen.
Je moet maar afgaan op de legit checks van de clowns die daar werken want er worden ook fakes verkocht en die slippen er doorheen. Of schoenen die overduidelijk 2 dagen gedragen zijn voor nieuw verkopen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar leuke air max 1 (Bv london).quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef Modus het volgende:
Kweet niet welke je zoekt? Misschien zijn er nog andere kanalen.
Niet echt mooi. Smaak/voorkeur is een moeilijk iets.quote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef Modus het volgende:
En de Pegasus 92? Daar zijn recent nog wat varianten van uitgebracht.
De jaren hiervoor veel releases. Nu zie je dan weer veel 90's. Je moet niet vergeten dan we vooral in Nederland vooral AM1's dragen. Daarbuiten is dat minder (evengoed populair genoeg). Hoop dat ze volgend jaar weer wat meer AM1's gaan releasen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt mooi. Smaak/voorkeur is een moeilijk iets.
Waarom komen er eigenlijk zo weinig am1 uit? Weet jij dat? Ik zie de winkels wel vol liggen met de Tokkie variant, de 90.
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Xurk het volgende:
Daarnaast zijn de twee jaar ontzettend veel 1's uitgekomen waarbij er een shitload aan toffe GRs en Pinnacles tussen zit. Allemaal met een enigszins OG shape. Die zou je echt nog wel moeten kunnen vinden![]()
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.
Als ik op marktplaats of ebay zoek, ben ik 100 uur aan het zoeken en vind ik uiteindelijk nergens mijn maat.
Serieuze vraag hoor. Ik kan ze gewoon echt niet vinden. Misschien mis ik een paar leuke sites.
Gewoon de sneaker zoekmachines gebruiken:quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.
Als ik op marktplaats of ebay zoek, ben ik 100 uur aan het zoeken en vind ik uiteindelijk nergens mijn maat.
Serieuze vraag hoor. Ik kan ze gewoon echt niet vinden. Misschien mis ik een paar leuke sites.
Allemaal uitverkocht. Alles. (alleen het allerlaatste model met dat lelijke paars is nog te vinden)quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:09 schreef D_A het volgende:
[..]
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.
Ehhhh ja. Net gekeken en die hebben alle 3 op dit moment maar 1 AM1 op voorraad, de wit/paarse DNAs. Dus is daar Krea niet echt mee geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:09 schreef D_A het volgende:
[..]
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.
Ik heb op zowel eBay als Marktplaats gewoon een search alert ingesteld voor bepaalde sneakers, dus ik krijg eens in de paar dagen daar direct bericht over zodra die online worden gezetquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:22 schreef Modus het volgende:
Je kan nog het beste om de zoveel dagen even een search op Ebay doen op je maat, en dan hopen dat er af en toe nog wat leuks tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |