abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 maart 2020 @ 16:24:23 #1
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_192338354
Bron:

quote:
Een 53-jarige man uit Rijswijk is woensdagmiddag zwaar mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde terwijl hij met zijn vriendin op het pad van de Laan van Wateringse Veld liep. De man liep zware verwondingen op.

Dat meldt de politie, die op zoek is naar getuigen. Tijdens hun wandeling stuitte de man en zijn vriendin op een groep van 10 á 15 jongeren die het pad blokkeerden. De man vroeg of zij ruimte wilden maken zodat hij en zijn vriendin met anderhalve meter afstand langs de groep konden lopen. De jongeren leken gehoor te geven aan zijn vraag, maar toen het slachtoffer passeerde werd hij aangevallen door een van de jongeren. Na wat duw- en trekwerk viel hij op de grond, waar hij meerdere rake klappen en schoppen tegen zijn lichaam kreeg van verschillende jongeren.

De man is met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Hij heeft aangifte gedaan, maar van de jongeren ontbreekt ieder spoor. Het slachtoffer kon geen duidelijk signalement geven.
Ik hoop dat die knullen een hele enge dood sterven. :r
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Spellchecker zondag 29 maart 2020 @ 16:51:55 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 29 maart 2020 @ 16:56:20 #3
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192338857
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:51 schreef maily het volgende:
Is die foto daaronder van die mishandeling?
Ja. Video hier:

https://district8.net/53-(...)e-veld-den-haag.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 29 maart 2020 @ 17:21:06 #4
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192339305
quote:
Video doet het niet... misschien al wel herkend en bekend bij de politie? (zou mooi zijn!)
  zondag 29 maart 2020 @ 17:21:53 #5
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192339315
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Video doet het niet... misschien al wel herkend en bekend bij de politie? (zou mooi zijn!)
Werkt gewoon hier? andere browser misschien?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192339516
En nu heeft hij ook corona.

Wat bezielt zulke apen?
  zondag 29 maart 2020 @ 17:35:23 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_192339627
Zoals gewoonlijk en zwaar voorspelbaar, ratten van niet-westerse afkomst met misschien 1 meeloper rat tenzij het zonlicht daar parten speelt.

Fijn dat die "jongeren" blijkbaar al een hele tijd daar ongestoord hun gang kon gaan overigens.
Politie? Welke politie.. zeker nu zouden ze niet veel meer te doen moeten hebben dan wat rondrijden en boetes uitdelen juist aan dat soort samenscholende ratjes.
pi_192339689
Daar gaat het bloed van menigeen toch van koken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 29 maart 2020 @ 17:47:17 #10
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192339791
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Werkt gewoon hier? andere browser misschien?
De Twitter video doet het bij mij!
Zo te zien ook allemaal aan het gas zo te zien....
  zondag 29 maart 2020 @ 17:52:19 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192339881
Verrassend volk weer , typisch hyena gedrag
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 29 maart 2020 @ 17:59:22 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192340001
Die dekselse straatschoffies toch
  zondag 29 maart 2020 @ 17:59:45 #13
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192340007
Die jonge in dat grijze joggingpak en die later zijn lachgas fles ophaalt moet volgens mij wel te achterhalen zijn!
pi_192340688
Hij heeft wel lef dat hij dat gevraagd heeft. Ik had dat niet gedaan en was er gewoon omheen gelopen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192340901
Al zou ik de kans hebben, en ja hier is makkelijk praten, en ik zou er een te pakken krijgen als slachtoffer, dan zou ik hem echt doodmaken. Zou alles gebruiken om dat te bewerkstelligen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_192340997
Willen jullie meer of minder afstand in Nederland?
pi_192341006
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hij heeft wel lef dat hij dat gevraagd heeft. Ik had dat niet gedaan en was er gewoon omheen gelopen.
Ik vind het eerlijk gezegd echt heel erg dat dit inmiddels valt onder ''lef'', en dat dit dan ook nu een algemeen geaccepteerd iets is geworden.

Een stel op leeftijd loopt op klaarlichte dag, in een ''normale'' wandelomgeving (geen afgelegen of tokkiebuurt), in een tijd waar men toch zou verwachten dat men toch wel wat meer respect naar de ander zou tonen (zeker naar ouderen), en in achting van goed fatsoen vragen ze of ze even mogen passeren.

En dan gebeurt dit. Ik heb er geen woorden voor.

[ Bericht 26% gewijzigd door Frutsel op 30-03-2020 12:31:04 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_192341026
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd echt heel erg dat dit inmiddels valt onder ''lef'', en dat dit dan ook nu een algemeen geaccepteerd iets is geworden.

Een stel op leeftijd loopt op klaarlichte dag, in een ''normale'' wandelomgeving (geen afgelegen of tokkiebuurt), in een tijd waar men toch zou verwachten dat men toch wel wat meer respect naar de ander zou tonen (zeker naar ouderen), en in achting van goed fatsoen vragen ze of ze even mogen passeren.

En dan gebeurt dit. Ik heb er geen woorden voor.
ik ontwijk altijd groepen allochtonen... dat doe ik per definitie altijd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 29 maart 2020 @ 18:55:52 #19
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192341113
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ontwijk altijd groepen allochtonen... dat doe ik per definitie altijd.
Die omgeving daar (verlaging, brug, beschutte omgeving) is ook niet fijn om daar te zijn...
Waarom zou je denken dat die lui juist daar zich ophouden....
Femke zou de bosjes gaan snoeien!
pi_192341150
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ontwijk altijd groepen allochtonen... dat doe ik per definitie altijd.
Snap ik ook wel.

Wel grappig. Deze uitspraak van jou, is zo -zo zonder context- voer en munitie voor de ''racist'' roepers.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_192341161
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Snap ik ook wel.

Wel grappig. Deze uitspraak van jou, is zo -zo zonder context- voer en munitie voor de ''racist'' roepers.
ik ben een realist.
je gaat ook niet op de snelweg fietsen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192341414
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ontwijk altijd groepen allochtonen... dat doe ik per definitie altijd.
Ik niet allemaal, maar dit soort wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker zondag 29 maart 2020 @ 19:52:50 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192342180
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hij heeft wel lef dat hij dat gevraagd heeft. Ik had dat niet gedaan en was er gewoon omheen gelopen.
Ik was omgedraaid :@
  zondag 29 maart 2020 @ 19:55:56 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192342258
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Snap ik ook wel.

Wel grappig. Deze uitspraak van jou, is zo -zo zonder context- voer en munitie voor de ''racist'' roepers.
Die roepers zijn sowieso wel uitgespeeld, de realiteit slaat ze elke dag weer keihard om de oren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 29 maart 2020 @ 23:40:04 #25
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_192347062
Laffe ....lijers

Zachte heelmeesters hebben zeer onwelriekende wonden gemaakt

Van mijn part sterven ze allemaal aan de corona
pi_192348491
Geen woorden voor. Tyfushyena’s. Middeleeuwse praktijken verdienen deze lui; gewoon een schavot en laat het volk zich er maar op uitleven.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 08:18:40 #27
388664 crew  Dotteke
pi_192349245
Het is te triest voor woorden.
Ik heb al gezegd dat ze al die lui die de corona regels aan hun laars lappen in een kamertje moeten zetten met beelden van de IC zodat ze kunnen zien hoe erg het is.
Sommige zien de ernst er niet van in.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_192349282
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Het is te triest voor woorden.
Ik heb al gezegd dat ze al die lui die de corona regels aan hun laars lappen in een kamertje moeten zetten met beelden van de IC zodat ze kunnen zien hoe erg het is.
Sommige zien de ernst er niet van in.
Zitten? dan kunnen ze ook de handen uit de mouwen steken...
Afval sorteren ofzo.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 08:26:44 #29
388664 crew  Dotteke
pi_192349295
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zitten? dan kunnen ze ook de handen uit de mouwen steken...
Afval sorteren ofzo.
Laat ze het eerst maar eens zien, dan gaan hun ogen open
Daarna mogen ze gaan ruimen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_192349501
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik ontwijk altijd groepen allochtonen... dat doe ik per definitie altijd.
Kan niet in mijn buurt, dan zal ik nooit m'n huis kunnen bereiken :')
Facts don't care about your feelings
pi_192350649
Allemaal het gevang in
I will do what i must !!
  maandag 30 maart 2020 @ 10:25:19 #32
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_192350738
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Het is te triest voor woorden.
Ik heb al gezegd dat ze al die lui die de corona regels aan hun laars lappen in een kamertje moeten zetten met beelden van de IC zodat ze kunnen zien hoe erg het is.
Sommige zien de ernst er niet van in.
Dit het zelfde soort tuig dat half lachend door Auschwitz loopt, denk niet dat ze erg onder de indruk zullen zijn...
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_192350828
Dit soort berichten hoef ik niet eens te lezen om te weten in welke hoek de daders gezocht moeten worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192350923
Vechten tot de dood dan neem je er wel een paar mee niet gaan liggen janken op de grond
I will do what i must !!
pi_192350971
De angst die je krijgt als je aangevallen word moet je omzetten in haat
I will do what i must !!
  maandag 30 maart 2020 @ 11:31:33 #36
471637 TomStall
I buried Joey
pi_192351672
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vechten tot de dood dan neem je er wel een paar mee niet gaan liggen janken op de grond
Eens, maar tegen een groep legt zelfs de beste vechter het gewoon af.

In feite zou je niet eens moeten vragen naar afstand, maar gelijk erop los moeten meppen. De onuitgesproken provocatie is namelijk al gemaakt, beantwoord je dat met woorden dan geldt dat bij dit soort laffe honden als startsein. Onthoud dat maar goed: in dit soort situaties is de keuze weg lopen of erop los meppen. Maar ja: "Hij begon ineens uit het niets te slaan als een dolle!" krijg je dan. Suuurre....!

Maar gezien de beelden lijkt het mij echt niet moeilijk deze ratten te pakken te krijgen. Zijn debielen uit de buurt daar, dat kan niet anders. Verklaar die honden gewoon vogelvrij, dan mogen we eindelijk eens lekker los nu de sportscholen toch dicht zijn. Als het mijn vader was geweest die ze dat hadden aan gedaan had ik ze wel weten te vinden. Leuke bijkomstigheid is dan dat de ziekenhuizen nu overvol en gereserveerd zijn voor corona, hadden ze dan even eerder moeten bedenken. Kunnen ze mooi thuis kreperen wanneer we met ze klaar zijn. En nee, dan vecht ik ook niet als een held met eer eenzaam en alleen maar neem ik iets mee: vrienden, een knuppel, boksbeugels, traangas, mijn auto... en ja: ook van achteren, als je op de grond ligt, of "nee nee nee!" roept stomp ik alsnog lachend je kop aan puin.

Zo... en dan wordt het weer gezellig!
pi_192351901
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:31 schreef TomStall het volgende:

[..]

Eens, maar tegen een groep legt zelfs de beste vechter het gewoon af.

In feite zou je niet eens moeten vragen naar afstand, maar gelijk erop los moeten meppen. De onuitgesproken provocatie is namelijk al gemaakt, beantwoord je dat met woorden dan geldt dat bij dit soort laffe honden als startsein. Onthoud dat maar goed: in dit soort situaties is de keuze weg lopen of erop los meppen. Maar ja: "Hij begon ineens uit het niets te slaan als een dolle!" krijg je dan. Suuurre....!

Maar gezien de beelden lijkt het mij echt niet moeilijk deze ratten te pakken te krijgen. Zijn debielen uit de buurt daar, dat kan niet anders. Verklaar die honden gewoon vogelvrij, dan mogen we eindelijk eens lekker los nu de sportscholen toch dicht zijn. Als het mijn vader was geweest die ze dat hadden aan gedaan had ik ze wel weten te vinden. Leuke bijkomstigheid is dan dat de ziekenhuizen nu overvol en gereserveerd zijn voor corona, hadden ze dan even eerder moeten bedenken. Kunnen ze mooi thuis kreperen wanneer we met ze klaar zijn. En nee, dan vecht ik ook niet als een held met eer eenzaam en alleen maar neem ik iets mee: vrienden, een knuppel, boksbeugels, traangas, mijn auto... en ja: ook van achteren, als je op de grond ligt, of "nee nee nee!" roept stomp ik alsnog lachend je kop aan puin.

Zo... en dan wordt het weer gezellig!
Ja dat zeg ik al lang in dit soort topics neem wapens mee voor verdediging is tegenwoordig gewoon nodig
I will do what i must !!
  maandag 30 maart 2020 @ 11:55:55 #38
471637 TomStall
I buried Joey
pi_192352001
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:49 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik al lang in dit soort topics neem wapens mee voor verdediging is tegenwoordig gewoon nodig
Ja zeker mee eens. Ik heb gewoon te veel van dit soort filmpjes gezien, al jarenlang dit ge-etter gewoon. En ze doen het bij iedereen, of je nou man, vrouw, jong of oud bent, je bent een niet-moslim en dat is alles waar het om draait. En de ouders "kunnen er niks aan doen" en "ze zijn niet allemaal zo": fokking onzin en als het wel zo zou zijn gewoon jammer dan. Het werkt niet. Nergens niet. In elk land waarin die etters komen of geboren worden flikken ze het, dat houdt wel een keertje op natuurlijk. Helaas blijkbaar kwaadschiks, want goedschiks spugen ze op.
pi_192352053
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:55 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja zeker mee eens. Ik heb gewoon te veel van dit soort filmpjes gezien, al jarenlang dit ge-etter gewoon. En ze doen het bij iedereen, of je nou man, vrouw, jong of oud bent, je bent een niet-moslim en dat is alles waar het om draait. En de ouders "kunnen er niks aan doen" en "ze zijn niet allemaal zo": fokking onzin en als het wel zo zou zijn gewoon jammer dan. Het werkt niet. Nergens niet. In elk land waarin die etters komen of geboren worden flikken ze het, dat houdt wel een keertje op natuurlijk. Helaas blijkbaar kwaadschiks, want goedschiks spugen ze op.
Nederlandse steden worden steeds geweldadiger ik probeer altijd confrontaties te vermijden maar soms gaat dat dus niet met die groepjes straat tuig die lopen te azen
I will do what i must !!
pi_192352415
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vechten tot de dood dan neem je er wel een paar mee niet gaan liggen janken op de grond
Liep wel een beetje te huilen inderdaad als een mietje. Je blijft pas liggen als je KO bent!! Aan de andere kant, je wint het toch niet en soms kun je beter snel gaan liggen dan door blijven vechten met meer blijvend letsel. Als je ineen gedoken zit en je hoofd beschermd moeten ze behoorlijk schoppen wil je er blijvend letsel aan overhouden.
Facts don't care about your feelings
  maandag 30 maart 2020 @ 12:31:49 #41
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192352501
> Hij heeft aangifte gedaan, maar van de jongeren ontbreekt ieder spoor.

Die gasten hebben allemaal een mobiele telefoon. Vraag bij de zendmasten op welk groepje telefoonnummers op dat tijdstip daar aanwezig was en zich daarna gezamelijk verplaatste.

Dat is het makkelijke deel, achterhalen wie van die groep daarna aanviel helaas niet, want iedereen heeft daarna zogenaamd niets gezien en gedaan.
pi_192352552
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:31 schreef slashdotter3 het volgende:
> Hij heeft aangifte gedaan, maar van de jongeren ontbreekt ieder spoor.

Die gasten hebben allemaal een mobiele telefoon. Vraag bij de zendmasten op welk groepje telefoonnummers op dat tijdstip daar aanwezig was en zich daarna gezamelijk verplaatste.

Dat is het makkelijke deel, achterhalen wie van die groep daarna aanviel helaas niet, want iedereen heeft daarna zogenaamd niets gezien en gedaan.
Niet winnen van een clubje tieners :')
I will do what i must !!
pi_192352598
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Nederlandse steden worden steeds geweldadiger ik probeer altijd confrontaties te vermijden maar soms gaat dat dus niet met die groepjes straat tuig die lopen te azen
Het is ook triest, dat de criminele leiders zo snel een grote groep hebben die meeslaan of trappen als zij dat doen, terwijl atheďsten of artsen dat niet kunnen/konden krijgen.
pi_192353390
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:39 schreef torentje het volgende:

[..]

Het is ook triest, dat de criminele leiders zo snel een grote groep hebben die meeslaan of trappen als zij dat doen, terwijl atheďsten of artsen dat niet kunnen/konden krijgen.
Dit
  maandag 30 maart 2020 @ 13:39:58 #45
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_192353493
Vroeger ranselde de wijk agent dit soort types gewoon even af.
Geen bureacratische onzin met een bonnetje en eventueel een taakstrafje. Gewoon een flink pak slaag. Dat is de taal die dit soort schoffies spreken.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_192353690
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 13:39 schreef Eiwitshake het volgende:
Vroeger ranselde de wijk agent dit soort types gewoon even af.
Geen bureacratische onzin met een bonnetje en eventueel een taakstrafje. Gewoon een flink pak slaag. Dat is de taal die dit soort schoffies spreken.
Dit zijn voorbedachte aanvallen op onschuldige burgers
I will do what i must !!
pi_192355643
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:55 schreef TomStall het volgende:
je bent een niet-moslim en dat is alles waar het om draait.
Dit klinkt natuurlijk superkut, maar is wel zo en dit dient daarom zeer nadrukkelijk benoemt te worden.

Want stel je voor als het zo was geweest dat een oud islamitisch stelletje zo belaagd zou worden door een stel kaastokkies;

- Mensen met noord afrikaanse/arabische roots/Bij1/''geschokte'' moslims aan tafel bij Jinek/Op1/M, die ons komen vertellen hoe racistisch nederland is, en hoe wij ons kapot moeten schamen dat dit kan gebeuren, en DENK die wel weer kamervragen zou willen gaan stellen...

Nu blijft het gewoon een nieuwsbericht, want men wil toch zeker niet de schijn wekken dat er mensen met islamitische roots zijn die zo haatdragend naar niet moslims zijn; zometeen gaan mensen nog denken dat alle moslims zo zijn en dan speelt men populist Wilders zn kaart in zn hand. Want men denkt werkelijk dat het volk zo dom is, beter veegt men een open en bloot structureel probleem onder het tapijt, en verklaart ieder één die het wel benoemt openlijk tot racist/xenofoob/nazi ennoemzemaarop.

Om vervolgens weer heel ''geschokt'' te ''reageren'' wanneer dr weer eens iets echt heel ernstigs gebeurt, en de achtergrond van de dader(s) niet onder het tapijt te vegen valt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_192355730
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit klinkt natuurlijk superkut, maar is wel zo en dit dient daarom zeer nadrukkelijk benoemt te worden.

Want stel je voor als het zo was geweest dat een oud islamitisch stelletje zo belaagd zou worden door een stel kaastokkies;

- Mensen met noord afrikaanse/arabische roots/Bij1/''geschokte'' moslims aan tafel bij Jinek/Op1/M, die ons komen vertellen hoe racistisch nederland is, en hoe wij ons kapot moeten schamen dat dit kan gebeuren, en DENK die wel weer kamervragen zou willen gaan stellen...

Nu blijft het gewoon een nieuwsbericht, want men wil toch zeker niet de schijn wekken dat er mensen met islamitische roots zijn die zo haatdragend naar niet moslims zijn; zometeen gaan mensen nog denken dat alle moslims zo zijn en dan speelt men populist Wilders zn kaart in zn hand. Want men denkt werkelijk dat het volk zo dom is, beter veegt men een open en bloot structureel probleem onder het tapijt, en verklaart ieder één die het wel benoemt openlijk tot racist/xenofoob/nazi ennoemzemaarop.

Om vervolgens weer heel ''geschokt'' te ''reageren'' wanneer dr weer eens iets echt heel ernstigs gebeurt, en de achtergrond van de dader(s) niet onder het tapijt te vegen valt.
Ik denk dat er geen rechter te vinden zal zijn die dit soort zaken als racistisch geweld zullen behandelen, terwijl het natuurlijk wel gewoon zo is, dat is het kromme ervan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 30 maart 2020 @ 16:11:27 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192355959
Echt, voor de crisis was iedereen die kritiek had op "moslims" een racist, nu we in de praktijk kunnen zien wie degenen zijn die de situatie totaal niet serieus nemen en zelfs misbruik maken ervan zullen die roepers ook lekker hun bek moeten houden.

Feiten geven geen moer om je gevoelens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192356100
geweld Is nooit goed te praten.
pi_192356138
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef quirina het volgende:
geweld Is nooit goed te praten.
Vind ik wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192356661
Maakt helemaal niks uit welke geloof of ras het is gewoon een stelletje ratten die daar op een bankje zitten wachten op een prooi :r :r
I will do what i must !!
pi_192361587
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Willen jullie meer of minder afstand in Nederland?
:')
  dinsdag 31 maart 2020 @ 06:11:50 #54
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_192365767
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 02:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
Geen woorden voor. Tyfushyena’s. Middeleeuwse praktijken verdienen deze lui; gewoon een schavot en laat het volk zich er maar op uitleven.
Gewoon doodschieten die klootzakken. In crisistijd moeten alle hufters er maar aan geloven.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_193085224
4 verdachten aangehouden: 14 jaar, 2x 16 en 19.
RedactieD8 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:02 De politie heeft bekend gemaakt dat zij vanmorgen vier verdachten hebben aangehouden voor de mishandeling van 25 maart aan de #LaanvanWateringseVeld in #DenHaag. Een 53-jarige man uit #Rijswijk raakte daarbij zwaargewond. https://t.co/QqJqGNKDMj https://t.co/RFsfvmCJFS reageer retweet
pi_193085345
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit klinkt natuurlijk superkut, maar is wel zo en dit dient daarom zeer nadrukkelijk benoemt te worden.

Want stel je voor als het zo was geweest dat een oud islamitisch stelletje zo belaagd zou worden door een stel kaastokkies;

- Mensen met noord afrikaanse/arabische roots/Bij1/''geschokte'' moslims aan tafel bij Jinek/Op1/M, die ons komen vertellen hoe racistisch nederland is, en hoe wij ons kapot moeten schamen dat dit kan gebeuren, en DENK die wel weer kamervragen zou willen gaan stellen...

Nu blijft het gewoon een nieuwsbericht, want men wil toch zeker niet de schijn wekken dat er mensen met islamitische roots zijn die zo haatdragend naar niet moslims zijn; zometeen gaan mensen nog denken dat alle moslims zo zijn en dan speelt men populist Wilders zn kaart in zn hand. Want men denkt werkelijk dat het volk zo dom is, beter veegt men een open en bloot structureel probleem onder het tapijt, en verklaart ieder één die het wel benoemt openlijk tot racist/xenofoob/nazi ennoemzemaarop.

Om vervolgens weer heel ''geschokt'' te ''reageren'' wanneer dr weer eens iets echt heel ernstigs gebeurt, en de achtergrond van de dader(s) niet onder het tapijt te vegen valt.
Als je een banaan naar een neger goit komt het nog bij op1, een blanke kan je half doodslaan met een groep murken dan komt het er nog niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193085381
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
4 verdachten aangehouden: 14 jaar, 2x 16 en 19.
RedactieD8 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:02 De politie heeft bekend gemaakt dat zij vanmorgen vier verdachten hebben aangehouden voor de mishandeling van 25 maart aan de #LaanvanWateringseVeld in #DenHaag. Een 53-jarige man uit #Rijswijk raakte daarbij zwaargewond. https://t.co/QqJqGNKDMj https://t.co/RFsfvmCJFS reageer retweet
Goffer wat een leeftijden :X
pi_193085392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
4 verdachten aangehouden: 14 jaar, 2x 16 en 19.
RedactieD8 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:02 De politie heeft bekend gemaakt dat zij vanmorgen vier verdachten hebben aangehouden voor de mishandeling van 25 maart aan de #LaanvanWateringseVeld in #DenHaag. Een 53-jarige man uit #Rijswijk raakte daarbij zwaargewond. https://t.co/QqJqGNKDMj https://t.co/RFsfvmCJFS reageer retweet
De politie binnenkort lekker iftarren met deze jongens.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:52:12 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193085422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
4 verdachten aangehouden: 14 jaar, 2x 16 en 19.
RedactieD8 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:02 De politie heeft bekend gemaakt dat zij vanmorgen vier verdachten hebben aangehouden voor de mishandeling van 25 maart aan de #LaanvanWateringseVeld in #DenHaag. Een 53-jarige man uit #Rijswijk raakte daarbij zwaargewond. https://t.co/QqJqGNKDMj https://t.co/RFsfvmCJFS reageer retweet
Zo! die zijn zwaar de Sjaak
Reken maar dat, dat een middag schoffelen wordt
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:59:59 #60
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193085558
*O* *O* Moge het echt zege vieren! :Y (Goed opsporingswerk!)
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:03:29 #61
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193085623
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd echt heel erg dat dit inmiddels valt onder ''lef'', en dat dit dan ook nu een algemeen geaccepteerd iets is geworden.

Een stel op leeftijd loopt op klaarlichte dag, in een ''normale'' wandelomgeving (geen afgelegen of tokkiebuurt), in een tijd waar men toch zou verwachten dat men toch wel wat meer respect naar de ander zou tonen (zeker naar ouderen), en in achting van goed fatsoen vragen ze of ze even mogen passeren.

En dan gebeurt dit. Ik heb er geen woorden voor.

Je moet dan ook niks tegen een groep allochtonen zeggen als je geen vuurwapen bij hebt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:06:07 #62
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193085658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
4 verdachten aangehouden: 14 jaar, 2x 16 en 19.
RedactieD8 twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:15:02 De politie heeft bekend gemaakt dat zij vanmorgen vier verdachten hebben aangehouden voor de mishandeling van 25 maart aan de #LaanvanWateringseVeld in #DenHaag. Een 53-jarige man uit #Rijswijk raakte daarbij zwaargewond. https://t.co/QqJqGNKDMj https://t.co/RFsfvmCJFS reageer retweet
Die laten ze toch weer vrij vanwege de leeftijd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:15:48 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193085807
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd echt heel erg dat dit inmiddels valt onder ''lef'', en dat dit dan ook nu een algemeen geaccepteerd iets is geworden.

Een stel op leeftijd loopt op klaarlichte dag, in een ''normale'' wandelomgeving (geen afgelegen of tokkiebuurt), in een tijd waar men toch zou verwachten dat men toch wel wat meer respect naar de ander zou tonen (zeker naar ouderen), en in achting van goed fatsoen vragen ze of ze even mogen passeren.

En dan gebeurt dit. Ik heb er geen woorden voor.

De man is 53. Valt dat tegenwoordig al onder ouderen?
pi_193086057
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:15 schreef the-eye het volgende:

[..]

De man is 53. Valt dat tegenwoordig al onder ouderen?
Zeker niet onder jongeren.

Middelbare leeftijd dan?

Ik bedoel meer in algemene zin eigenlijk. Mensen die ouder zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193100491
Hoe is het nu eigenlijk met die man?
pi_193100498
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:34 schreef TheJanitor het volgende:
En nu heeft hij ook corona.

Wat bezielt zulke apen?
Is dat zo? Opgelopen door die idioten?
  Spellchecker woensdag 13 mei 2020 @ 15:11:25 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193103330
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:34 schreef TheJanitor het volgende:
En nu heeft hij ook corona.

Wat bezielt zulke apen?
Bron voor "en nu heeft hij ook corona" ?
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:15:18 #68
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_193103381
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef quirina het volgende:
geweld Is nooit goed te praten.
Op zich wel toen de geallieerden gepast geweld gebruikten in 40-45
:')
pi_193103418
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Is dat zo? Opgelopen door die idioten?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef maily het volgende:

[..]

Bron voor "en nu heeft hij ook corona" ?
Ga lekker reageren op een quote van 5 weken geleden. :')
pi_193103482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Op zich wel toen de geallieerden gepast geweld gebruikten in 40-45
Zoals in Dresden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193103585
Het valt mee dat dit (nog) niet de meerderheid is.
pi_195395954
quote:
Strafeis

Op de zitting achter gesloten deuren eiste de officier van justitie tegen alle verdachten een jeugddetentie gelijk aan de tijd die ze al in voorarrest hadden gezeten (variërend van 38 tot 42 dagen) en taakstraffen tussen de 120 en 140 uur (waarvan 40 uur voorwaardelijk). Daarbij vroeg ze onder meer als bijzondere voorwaarde een contactverbod tussen de jongeren onderling voor de duur van een jaar.

Over twee weken doet de rechtbank in Den Haag uitspraak.
https://district8.net/53-(...)e-veld-den-haag.html
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:32:56 #73
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195397205
5 jaar gevangenis straf voor zulke superverspreiders a.u.b.!!!
houd ANDERHALVE METER afstand
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:37:12 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195397309
quote:
Ik dacht dat taakstraffen bedoeld waren voor lichte vergrijpen, toch niet voor een stel jeugdigen die een kerel half dood trappen? :')
pi_195397554
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:37 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik dacht dat taakstraffen bedoeld waren voor lichte vergrijpen, toch niet voor een stel jeugdigen die een kerel half dood trappen? :')
Tja, het idee van jeugdstrafrecht is vaak dat de dader een tweede kans krijgt&aanpakt/gerehabiliteerd wordt, de kans hierop lijkt me in deze gevallen ongeveer zo groot als met die kansenkanjer die Richard Nieuwenhuizen dood trapte.
pi_195398102
Maar serieus... welke mongool spreekt die straatratten nog aan? In maart verkiezingen.
pi_195398126
In Rotterdam van de week ook al raak, stel sprak groep aan en werden in elkaar getikt. Hou je muil en loop door... ook 50+
pi_195398177
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeker niet onder jongeren.

Middelbare leeftijd dan?

Ik bedoel meer in algemene zin eigenlijk. Mensen die ouder zijn.
Jonge mensen pakken dat anders aan, die lopen door en kunnen zo’n situatie beter inschatten.

Had die vent niet zoiets van die lui lopen rond met messen??? Leest die geen kranten meer?
pi_195398331
quote:
Heel sneu. Hoop dat men dit spoedig zal wijzigen :N
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:29:10 #80
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_195402728
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit klinkt natuurlijk superkut, maar is wel zo en dit dient daarom zeer nadrukkelijk benoemt te worden.

Want stel je voor als het zo was geweest dat een oud islamitisch stelletje zo belaagd zou worden door een stel kaastokkies;

- Mensen met noord afrikaanse/arabische roots/Bij1/''geschokte'' moslims aan tafel bij Jinek/Op1/M, die ons komen vertellen hoe racistisch nederland is, en hoe wij ons kapot moeten schamen dat dit kan gebeuren, en DENK die wel weer kamervragen zou willen gaan stellen...

Nu blijft het gewoon een nieuwsbericht, want men wil toch zeker niet de schijn wekken dat er mensen met islamitische roots zijn die zo haatdragend naar niet moslims zijn; zometeen gaan mensen nog denken dat alle moslims zo zijn en dan speelt men populist Wilders zn kaart in zn hand. Want men denkt werkelijk dat het volk zo dom is, beter veegt men een open en bloot structureel probleem onder het tapijt, en verklaart ieder één die het wel benoemt openlijk tot racist/xenofoob/nazi ennoemzemaarop.

Om vervolgens weer heel ''geschokt'' te ''reageren'' wanneer dr weer eens iets echt heel ernstigs gebeurt, en de achtergrond van de dader(s) niet onder het tapijt te vegen valt.
Dit is echt 100% waar. Wanneer hoor je dat dit soort dingen een islamitisch echtpaar overkomt? Echt NOOIT! Het zijn gewoon walgelijke hatecrimes stuk voor stuk. En de rechtsspraak en OM moeten hun ogen eens een keer openen en deze zaken als zodanig behandelen.

Maar nee, wat gebeurd er, deze untermenschen hebben al 40 dagen in voorarrest gezeten en dat is toch wel heel lang en zielig hoor. Dan is een taakstrafje van 120 uur wel genoeg. Tering hey waar gaat het heen met dit land?
pi_195404771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Op zich wel toen de geallieerden gepast geweld gebruikten in 40-45
Dankzij de geallieerden spreken we nu geen Duits maar straattaal inderdaad. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195658861
quote:
De rechter heeft vandaag uitspraak gedaan in deze zaak.

De vier jongens tussen de 15 en 19 jaar die op 25 maart een 53-jarige man uit Rijswijk mishandelden nadat hij vroeg aan de jongens op wat afstand te houden stonden vandaag voor de rechter.

De jongens werden veroordeeld tot jeugddetentie variërend tussen de 38 en 41 dagen. Omdat de jongens deze periode al in voorarrest hebben gezeten hoeven zij niet terug de cel in.

De rechter heeft in iedergeval twee jongens een leerstraf gegeven. Hierbij krijgen zij ook een proeftijd van twee jaar en mogen zij een jaar lang geen onderling contact hebben.

De rechter heeft ook geoordeeld dat de jongens een schadevergoeding moeten betalen aan het slachtoffer.
https://district8.net/53-(...)e-veld-den-haag.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')