quote:Op zondag 29 maart 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
met filmpje
16:15
Een 53-jarige man uit Rijswijk is woensdagmiddag zwaar mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde terwijl hij met zijn vriendin op het pad van de Laan van Wateringse Veld liep. De man liep zware verwondingen op.
De man vroeg of zij ruimte wilden maken zodat hij en zijn vriendin met anderhalve meter afstand langs de groep konden lopen. De jongeren leken gehoor te geven aan zijn vraag, maar toen het slachtoffer passeerde werd hij aangevallen door een van de jongeren.
https://www.ad.nl/dossier(...)-de-10-000~a258e829/
Daarom zorgen dat je sterker bent dan een paar opstandige pubers als je een grote mond wil hebben.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
met filmpje
Een 53-jarige man uit Rijswijk is woensdagmiddag zwaar mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde terwijl hij met zijn vriendin op het pad van de Laan van Wateringse Veld liep. De man liep zware verwondingen op.
De man vroeg of zij ruimte wilden maken zodat hij en zijn vriendin met anderhalve meter afstand langs de groep konden lopen. De jongeren leken gehoor te geven aan zijn vraag, maar toen het slachtoffer passeerde werd hij aangevallen door een van de jongeren.
ze moeten gewoon van je afblijvenquote:Op zondag 29 maart 2020 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je sterker bent dan een paar opstandige pubers als je een grote mond wil hebben.
Teringlijersquote:Op zondag 29 maart 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
met filmpje
Waarom die erdoor? Mik er dan een scheut room door ofzoquote:Op zondag 29 maart 2020 16:26 schreef Nick1975 het volgende:
En dan brie, la vache quirie en roquefort. Knoflook, sjalot met fussili. Machtig pastaatje.
..............................................quote:Op zondag 29 maart 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
ZON
En oh oh
Laat ons schijnen als de zon
Laat de wereld zien hoe het kan zijn
Zo oneindig mooi
Als we schijnen als de zon
Schijnen als de zon
Dag, mevrouw in het verzorgingshuis.
Hoi, opa en oma.
Hé, meisje aan ’t infuus.
Goedendag, broers op de boerderij.
Hi, jongen op je kamer.
En hallo oude mijnheer helemaal in zijn eentje thuis.
Vader met je pasgeboren baby.
Single in je stille flat.
Zusters in de zelf-quarantaine.
Moeders die hun kinderen missen.
Ik mis jou ook, mam.
Jij. Jullie.
Wij.
We letten op elkaar.
Doen we.
We klappen, bellen, skypen, appen.
Doen we.
Naar jou. Naar jullie.
Want wij.
We horen bij elkaar.
Doen we.
Jij. Jullie.
Wij.
We zorgen voor elkaar.
Al is het op een afstandje.
Doen we.
De vogels fluiten.
Bloemen komen uit.
Dat is net als anders.
We denken aan elkaar.
Doen we.
Samen voor elkaar, samen voor jou.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 29 maart 2020 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom die erdoor? Mik er dan een scheut room door ofzo
Dit soort figuren zouden van mijn part best het corona virus mogen krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
met filmpje
en peniskanker en anusdecubitusquote:Op zondag 29 maart 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit soort figuren zouden van mijn part best het corona virus mogen krijgen.
Verplicht een maand de rotste klusjes laten doen in een door corona geteisterd ziekenhuisquote:Op zondag 29 maart 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan zijn ze een halve dag benauwd?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog te goed voor zequote:Op zondag 29 maart 2020 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verplicht een maand de rotste klusjes laten doen in een door corona geteisterd ziekenhuis
+1quote:Op zondag 29 maart 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan zijn ze een halve dag benauwd?
Vast welquote:Op zondag 29 maart 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pics!quote:Op zondag 29 maart 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Productief dagje. Nachtkastjes, salontafel en tv-meubel in elkaar gezet en alle lampen opgehangen.
Lekker bezig!quote:Op zondag 29 maart 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Productief dagje. Nachtkastjes, salontafel en tv-meubel in elkaar gezet en alle lampen opgehangen.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Kookroom ook ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom die erdoor? Mik er dan een scheut room door ofzo
Vast wat langer als ze geīntubeerd zijn met een op een enorme zwarte piemel lijkende slang die nét even een slag groter is dan nodig isquote:Op zondag 29 maart 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ma wilde laatst al m'n zeevaartschool spullen weg mikken..quote:Op zondag 29 maart 2020 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics!
Ik ben hier allemaal oud studiemateriaal en zulks aan het uitzoeken en wegtieften. Voelt wel gek. Ik ga mijn oude beroep echt nooit meer uitoefenen maar weggooien voelt toch definitief
geintubeerd worden door siswet?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wat langer als ze geīntubeerd zijn met een op een enorme zwarte piemel lijkende slang die nét even een slag groter is dan nodig is
Heb ik nietquote:Op zondag 29 maart 2020 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics!
Ik ben hier allemaal oud studiemateriaal en zulks aan het uitzoeken en wegtieften. Voelt wel gek. Ik ga mijn oude beroep echt nooit meer uitoefenen maar weggooien voelt toch definitief
Ik woon er nog niet, maar verder prima. Het is een leuk plekje en de woning lijkt redelijk rustig. En lekker ruim en licht ookquote:Op zondag 29 maart 2020 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Hoe bevalt je nieuwe woning?
Die gasten zijn menselijke wespen. Zonder reden in de aanval gaan. Natuurlijk alleen als ze in de meerderheid zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wat langer als ze geīntubeerd zijn met een op een enorme zwarte piemel lijkende slang die nét even een slag groter is dan nodig is
Het zou niet nodig moeten zijn dat je bedreigd wordt als je met je vrouw een wandeling maakt. Echt bizar gewoon.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen zouden zich eens trainen in vechtsporten zodat die groepjes klootzakjes elke keer net zulke harde klappen krijgen dat ze het licht niet meer zien.
Straks weer kéihard van genieten iigquote:Op zondag 29 maart 2020 16:47 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kookroom ook ja.
Zo maar de situatie begint me flink uit de keel te hangen. Ik beweeg me normaliter veel in de horeca en dat is grotendeels weggevallen.
Ow, ik dacht dat je al verhuisd wasquote:Op zondag 29 maart 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar verder prima. Het is een leuk plekje en de woning lijkt redelijk rustig. En lekker ruim en licht ook
Nee maar als mensen zich vrijwillig in elkaar laten tikken houdt het nooit op he?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn dat je bedreigd wordt als je met je vrouw een wandeling maakt. Echt bizar gewoon.
Not yetquote:Op zondag 29 maart 2020 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al verhuisd was
En een lesje karate helpt als je tegenover een groepje agressieve bontkraagjes staat, denk je?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar als mensen zich vrijwillig in elkaar laten tikken houdt het nooit op he?
Dat heet toch gewoon MMAquote:Op zondag 29 maart 2020 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar als mensen zich vrijwillig in elkaar laten tikken houdt het nooit op he?
Moeten die jongeren eens in Rusland doen.![]()
Hahaha, zet dat dan ook gewoon in je eigen hok johquote:Op zondag 29 maart 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn ma wilde laatst al m'n zeevaartschool spullen weg mikken..
'ja je bent toch klaar met school?'
.. heb bijna letterlijk gezegd dat daar de doodstraf op staat.
Wanneer staat op de planning om definitief over te gaan?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een lesje karate helpt als je tegenover een groepje agressieve bontkraagjes staat, denk je?
Toen was ik nog niet volledig verhuisdquote:Op zondag 29 maart 2020 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, zet dat dan ook gewoon in je eigen hok joh
Ik ben wel blij met opruimen, medische opleidingen geven vrij veel papierwerk kom ik nu achter. Opruimen en wegmikken
Na mijn afstuderen heb ik wel het nodige ritueel verbrand destijds, wat kon. Voelde heerlijk
Leuk! Waar ga je heen?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar verder prima. Het is een leuk plekje en de woning lijkt redelijk rustig. En lekker ruim en licht ook
Ik wil wel nog eens goede zelfverdedigingslessen gaan volgen. Kan nooit kwaad en heb me vaak genoeg onveilig gevoeld.quote:
Nee joh, niet zonde. Ruimt heerlijk op.Veel zaken verouderen toch als een gek, of worden gedigitaliseerdquote:Op zondag 29 maart 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik niet
O, ook boeken? Da’s wel zonde, toch?
Ja leuk filmpje, word je alsnog in elkaar gebeukt door zo’n groepje. Iets teveel Jackie Chan-films gekeken misschien?quote:
Of je stalkt haar niet grondig genoegquote:Op zondag 29 maart 2020 16:55 schreef essnhills het volgende:
Hmmm, als je er achterkomt dat iemand blijkbaar verloofd is omdat op Facebook staat dat haar bruiloft in mei verplaatst moet worden kun je wel stellen dat de vriendschap ietwat verwaterd is toch?
Ik heb mijn studieboeken nogquote:Op zondag 29 maart 2020 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, niet zonde. Ruimt heerlijk op.Veel zaken verouderen toch als een gek, of worden gedigitaliseerd
Of je partner hield toch meer van een anderquote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je stalkt haar niet grondig genoeg
schimmeligquote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieboeken nog
Ergens. In een doos. In Hongarije.
Het kutte is dat ik pas 15 april internet krijg. Dan kon om de een of andere reden echt niet eerderquote:Op zondag 29 maart 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer staat op de planning om definitief over te gaan?
Dat zou me niks verbazenquote:
WAarom zou ik haar stalken?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je stalkt haar niet grondig genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Whehehequote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieboeken nog
Ergens. In een doos. In Hongarije.
Ik was vroeger ook niet zo'n lieverdjequote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja leuk filmpje, word je alsnog in elkaar gebeukt door zo’n groepje. Iets teveel Jackie Chan-films gekeken misschien?
Waarom heb je die in Hongarije achter gelaten?quote:Op zondag 29 maart 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazenAl hoop ik het niet, want in die dozen zitten ook zeldzame Suske en Wiske’s
Ja dat kan je wel stellen ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:55 schreef essnhills het volgende:
Hmmm, als je er achterkomt dat iemand blijkbaar verloofd is omdat op Facebook staat dat haar bruiloft in mei verplaatst moet worden kun je wel stellen dat de vriendschap ietwat verwaterd is toch?
Mijn journalistiekboeken zijn er ook niet zoveel. Opleiding maakte zelf van die readers met lesstof.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb een groot deel hier nog in de kast staan. En nog een deel bij mijn ouders. Maar ik had sowieso niet zoveel studieboeken, wij hadden meer artikelen ipv boeken
Nog niet, toch?quote:Op zondag 29 maart 2020 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook niet zo'n lieverdje
Ja, wij hadden ook readersquote:Op zondag 29 maart 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn journalistiekboeken zijn er ook niet zoveel. Opleiding maakte zelf van die readers met lesstof.
Ach jaquote:
Ik heb ooit met een bestelbus mijn shit naar Hongarije verhuisd. Toen ik vier jaar later terug naar Nederland verhuisde, heb ik een hoop spullen aan mijn (ex-)vriendin gedoneerd, wat persoonlijke eigendommen in het huis van mijn ouders gestald en alleen het hoognodige in koffers gestopt en mee terug genomen in het vliegtuig. Dus er liggen al vijf jaar tien dozen met boeken in een zijkamertje in Hongarijequote:Op zondag 29 maart 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je die in Hongarije achter gelaten?![]()
De gifbeker moet echt helemaal leeg he tijdens de coronacrisisquote:Op zondag 29 maart 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
ZON
En oh oh
Laat ons schijnen als de zon
Laat de wereld zien hoe het kan zijn
Zo oneindig mooi
Als we schijnen als de zon
Schijnen als de zon
Dag, mevrouw in het verzorgingshuis.
Hoi, opa en oma.
Hé, meisje aan ’t infuus.
Goedendag, broers op de boerderij.
Hi, jongen op je kamer.
En hallo oude mijnheer helemaal in zijn eentje thuis.
Vader met je pasgeboren baby.
Single in je stille flat.
Zusters in de zelf-quarantaine.
Moeders die hun kinderen missen.
Ik mis jou ook, mam.
Jij. Jullie.
Wij.
We letten op elkaar.
Doen we.
Doen we.
Naar jou. Naar jullie.
Want wij.
We horen bij elkaar.
Doen we.
Jij. Jullie.
Wij.
We zorgen voor elkaar.
Al is het op een afstandje.
Doen we.
De vogels fluiten.
Bloemen komen uit.
Dat is net als anders.
We denken aan elkaar.
Doen we.
Samen voor elkaar, samen voor jou.
Gaat z'n gangetje, vanmiddag bij de bollenvelden geweestquote:
Ik heb nog wat falafel over. Zo maar even verorberen.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
nog een beetje visprakkie van mn ma opgewarmd.
Oh damn.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een bestelbus mijn shit naar Hongarije verhuisd. Toen ik vier jaar later terug naar Nederland verhuisde, heb ik een hoop spullen aan mijn (ex-)vriendin gedoneerd, wat persoonlijke eigendommen in het huis van mijn ouders gestald en alleen het hoognodige in koffers gestopt en mee terug genomen in het vliegtuig. Dus er liggen al vijf jaar tien dozen met boeken in een zijkamertje in Hongarije
Ik ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
IK heb daar echt 'mik gevoel' niet voor
Ja zou leuk zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
kom een potje dartsen aan boordwie weet gaat dat je beter af
Maakt het dan uit welk bord je raak?quote:
Dat lukt echt wel. Je moet al behoorlijk spastisch zijn wil je niet na bijvoorbeeld 5 pijlen oefenen het bord kunnen raken. Als je het nog nooit gedaan hebt dan.quote:
ach op een bowling baan weet ik de bal ook 2 banen verder te krijgenquote:Op zondag 29 maart 2020 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maakt het dan uit welk bord je raak?
quote:Op zondag 29 maart 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lukt echt wel. Je moet al behoorlijk spastisch zijn wil je niet na bijvoorbeeld 5 pijlen oefenen het bord kunnen raken. Als je het nog nooit gedaan hebt dan.
Dan word je wel weggestuurd hoor, als je dat doetquote:Op zondag 29 maart 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach op een bowling baan weet ik de bal ook 2 banen verder te krijgen
hoiquote:Op zondag 29 maart 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan word je wel weggestuurd hoor, als je dat doet
nou darten wel langer hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Je moet toch iets 35-40u doen voordat je het 'kan' ofzo?
Baal ik ook goed van jaquote:Op zondag 29 maart 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat er nu weer zo'n keiharde teringkoude noordoosten wind, net even 2 uurtjes door het buitengebied gelopen, strak blauwe lucht en zon maar door die wind is nu mijn hoof half bevroren
Nou op die wind na was het eigenlijk best ideaal wandelweer.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baal ik ook goed van jakom op met dat voorjaar, ik heb recht op lekker weer
ja die wind weg en een graadje of 15 warmte erbij.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou op die wind na was het eigenlijk best ideaal wandelweer.
pics!quote:Op zondag 29 maart 2020 18:02 schreef Nick1975 het volgende:
Ze is wel heel leuk die hotelmanager hier.
Om te wandelen niet hoor, liever gewoon lekker koud zodat je lekkere afstanden kan maken zonder je het apelazerus te zweten en flessen water mee te moeten slepen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die wind weg en een graadje of 15 warmte erbij.
telelensquote:Op zondag 29 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pics!
Oh nee je moet afstand houden hea
Kan wel een omschrijving geven.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pics!
Oh nee je moet afstand houden hea
Ja maar heeft ze lieve ogen of grote prammen of of of .....?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:05 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kan wel een omschrijving geven.
Blond, slank en vrij lang, 1,85 schat ik.
Ondeugende ogen, geen prammen. Cupmaat B. Sexie uitstraling. Waar wacht ik nog op? Voel me belabberd, absoluut niet op mijn best. Moet het hebben van mijn charme.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar heeft ze lieve ogen of grote prammen of of of .....?
Deze man weetquote:Op zondag 29 maart 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om te wandelen niet hoor, liever gewoon lekker koud zodat je lekkere afstanden kan maken zonder je het apelazerus te zweten en flessen water mee te moeten slepen.
Ik was net even naar jouw oude hometown gelopenquote:
Da’s een flinke wandeling heen en terugquote:Op zondag 29 maart 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was net even naar jouw oude hometown gelopen
Provinciaal, is nog geen 12 km heen er terug hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een flinke wandeling heen en terugLangs de provinciale weg of de weg die de naam van jouw dorp draagt?
quote:Op zondag 29 maart 2020 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
WAarom zou ik haar stalken?
Waarom zou je überhaupt iemand stalken ?Was ook maar geintje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Belabberde charme?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ondeugende ogen, geen prammen. Cupmaat B. Sexie uitstraling. Waar wacht ik nog op? Voel me belabberd, absoluut niet op mijn best. Moet het hebben van mijn charme.
Hm, dacht dat het 16 wasquote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Provinciaal, is nog geen 12 km heen er terug hoor
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
Zo lekker schnitzel met gebakken aardappeltjes en mayo
Oeh lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
Zo lekker schnitzel met gebakken aardappeltjes en mayo
Ja als je helemaal naar het centrum loopt wel ja, maar ik was gewoon bij de sportvelden omgekeerdquote:Op zondag 29 maart 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dacht dat het 16 wasMaar lekkere tippel
Ja, mijn ouderlijk huis ligt een kilometertje verderop, dus dan klopt het welquote:Op zondag 29 maart 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je helemaal naar het centrum loopt wel ja, maar ik was gewoon bij de sportvelden omgekeerd
Daarom dat ik mn mond niet opentrek. Heb geen zin om neergehoekt te worden.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je sterker bent dan een paar opstandige pubers als je een grote mond wil hebben.
Idemquote:Op zondag 29 maart 2020 18:23 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Daarom dat ik mn mond niet opentrek. Heb geen zin om neergehoekt te worden.
Oh, goeie, morgen is oud papier aan de beurt geloof ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:08 schreef Molo het volgende:
5 grote tassen studiemateriaal en boeken in de container gemikt net
Hoppaaaaaa
Lekker man
Vond het een raar bericht. Waarom zou je om zoiets zelfmoord plegen?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
lees net dat er een duitse minister van financiën zelfmoord heeft gepleegd.
Zijn jullie soms niet super verdrietig?
de zware taak?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het een raar bericht. Waarom zou je om zoiets zelfmoord plegen?
Heb het in eens ondergrondse container gemiktquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, morgen is oud papier aan de beurt geloof ik.
hier dumpen we alles wat past er in... en mensen zetten er ook vaak dngen naast. word elke dag netjes weg gehaald maar durf het niet te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb het in eens ondergrondse container gemikt
Hadden ook nog isolatiemateriaal en veel glas staan dus dat ook even gedumpt
At your servicequote:Op zondag 29 maart 2020 18:31 schreef Nick1975 het volgende:
Wil ik mn post verwijderen is het al voor me gedaan. Zal wel een uitbrander krijgen vrees ik.
Waar staat dat bericht? En waarom raar?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het een raar bericht. Waarom zou je om zoiets zelfmoord plegen?
Durf niet? Why?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier dumpen we alles wat past er in... en mensen zetten er ook vaak dngen naast. word elke dag netjes weg gehaald maar durf het niet te doen
aaaw bruno.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontslag nemen lijkt me een betere oplossingEven een Bruno Bruinsje doen
Nu ben ik benieuwd wat je had gepostquote:Op zondag 29 maart 2020 18:31 schreef Nick1975 het volgende:
Wil ik mn post verwijderen is het al voor me gedaan. Zal wel een uitbrander krijgen vrees ik.
Ahquote:Op zondag 29 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ge-coronacrisis.html
Eh, ik heb voor bijna alles kliko's, beter gebruik van maken en op tijd langs de weg zetten. Container is alleen voor restafval.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb het in eens ondergrondse container gemikt
Hadden ook nog isolatiemateriaal en veel glas staan dus dat ook even gedumpt
mja hoop dat dat niet de enige reden was nee. misschien de druppel ofzoquote:Op zondag 29 maart 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Ja, spijtig, maar klinkt niet als iets puur corona-gerelateerd zo
Als je dat emotioneel zo voelt ben je niet geschikt voor ministerschapquote:Op zondag 29 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaw bruno.
Mja maar als je die verantwoording volet?
Oh ernaast zetten. Nee moet je ook niet doen, asogedragquote:
ja tuurlijk maar kan het nog wel gebeurenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dat emotioneel zo voelt ben je niet geschikt voor ministerschap
Adresgegevens van een zekere Limburgse wielrenner met knotjequote:Op zondag 29 maart 2020 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je had gepost
ja hier zetten ze alles er naast. gister een grote wasbakquote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ernaast zetten. Nee moet je ook niet doen, asogedrag
Denk dat die man meer persoonlijke problemen had.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja hoop dat dat niet de enige reden was nee. misschien de druppel ofzo
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adresgegevens van een zekere Limburgse wielrenner met knotje
goedzo, aan de andere kant: fuck de gemeente met hun kut beleid en oracsquote:Op zondag 29 maart 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier dumpen we alles wat past er in... en mensen zetten er ook vaak dngen naast. word elke dag netjes weg gehaald maar durf het niet te doen
Zal vast wel, denk niet het alleen door corona komt.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat die man meer persoonlijke problemen had.
k ben super blij met die dingen. voorheen was het een grote tyfuszooi vanwege de meeuwenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
goedzo, aan de andere kant: fuck de gemeente met hun kut beleid en oracs![]()
zelf heb ik het nog niet hoeven doen. 1x gehad dat plastic vol zat, dus bij rest gedumpt
Bij mij in de parkeergarage dumpen mensen ook verpakkingen van Ikea. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier zetten ze alles er naast. gister een grote wasbakMaar elke dag haalt de gemeente het weg dus mensen zullen er ook niet mee stoppen
Helaas. Heb niet zozeer een uitbrander gekregen, maar voelde wel als een standje. Ik realiseer me dat ik fout zat.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je had gepost
en wie haalt het daar weg?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij in de parkeergarage dumpen mensen ook verpakkingen van Ikea. Onbegrijpelijk
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Helaas. Heb niet zozeer een uitbrander gekregen, maar voelde wel als een standje. Ik realiseer me dat ik fout zat.
Oh we hebben hier echt alles dubbel geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik heb voor bijna alles kliko's, beter gebruik van maken en op tijd langs de weg zetten. Container is alleen voor restafval.
Dat heb ik af en aan. Gistermiddag meh, ‘s avonds oké, vanmorgen prima, nu weer mehquote:Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm. Hele weekend eigenlijk al een "meh" gevoel en nu weet ik niet of ik het warm of koud heb.
Eerste gezinsmoord is ook al geweestquote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal niet de enige zelfmoord zijn in deze periode iig.
Dat houdt het lekker in stand jaquote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier zetten ze alles er naast. gister een grote wasbakMaar elke dag haalt de gemeente het weg dus mensen zullen er ook niet mee stoppen
Het is bij iig niet door drukte op 't werk.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik af en aan. Gistermiddag meh, ‘s avonds oké, vanmorgen prima, nu weer meh
Treurig.quote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm. Hele weekend eigenlijk al een "meh" gevoel en nu weet ik niet of ik het warm of koud heb.
Word je daar opgewonden van?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Helaas. Heb niet zozeer een uitbrander gekregen, maar voelde wel als een standje. Ik realiseer me dat ik fout zat.
Daarom aan de rand van een klein stadje wonen, beste van beide wereldenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat houdt het lekker in stand ja
Stadsissues, blij om in een dorp te wonen
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
als men gewoon goeie zakken gebruikte (gratis verstrekt door gemeente) en/of de containers gebruikte was er niks aan de hand, hier hebben wij nooit last van meeuwen gehad in de straat (of iemand had een zak buiten liggen, maar dat gebeurde zelden)quote:Op zondag 29 maart 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben super blij met die dingen. voorheen was het een grote tyfuszooi vanwege de meeuwen
Zekers!quote:Op zondag 29 maart 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom aan de rand van een klein stadje wonen, beste van beide werelden
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom aan de rand van een klein stadje wonen, beste van beide werelden
Je normaal gedragen kan ook gewoonquote:Op zondag 29 maart 2020 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als men gewoon goeie zakken gebruikte (gratis verstrekt door gemeente) en/of de containers gebruikte was er niks aan de hand, hier hebben wij nooit last van meeuwen gehad in de straat (of iemand had een zak buiten liggen, maar dat gebeurde zelden)
Huismeester had er een briefje bij gehangen dat mensen dat zelf moeten doen. Snap niet dat mensen zo aso zijn. Ik heb mijn zooi netjes weggebracht. Uur in de file gestaan bij het afvalbrengstationquote:
Op zich kan ik ook bij de containers bij de supermarkt terecht, scheelt ook vaak bij een opruimbui.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh we hebben hier echt alles dubbel geloof ik
Ik ruim altijd in bulk op, áls ik het een keer doe
Dus handig dit, PMD, karton, papier, glaswerk, rest etc allemaal even dumpen zodat mijn thuiscontainers niet in één keer knalvol of overvol zitten![]()
Toen we de heg en een boom er vorige week hier uitsloopten konden we die ook gewoon zo kwijt, heerlijk![]()
Opruimen
hebben meeuwen schijt aan hoor.. als die een grijze zak zien liggen gaan ze em meestal opentrekkenquote:
niet weerquote:Op zondag 29 maart 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2538459/6/50#p192316699
Ja kom ik dus net vandaanquote:Op zondag 29 maart 2020 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich kan ik ook bij de containers bij de supermarkt terecht, scheelt ook vaak bij een opruimbui.
Wacht, crap, verkeerde copy pastequote:
quote:
vond het al zon raar moment voor deze fotoquote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
Ik zit te janken van het lachen en mijn dochter vraagt wat er is![]()
![]()
![]()
![]()
Dít was de link die ik bedoelde![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-vader-33~a78952d3/
Ik begreep er al helemaal niets van,quote:
Omdat ransbak.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begreep er al helemaal niets van,Nu ben ik wel benieuwd waarom die foto onder jouw ctrl c zit.
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had die foto gisteren bijna in het whatsapp venstertje van lktvk gepaste perrongeluk
Excusesquote:
Ja heeeeeel weirde associatie zou dat geweest zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond het al zon raar moment voor deze foto
'selfie'quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had die foto gisteren bijna in het whatsapp venstertje van lktvk gepaste perrongeluk
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begreep er al helemaal niets van,Nu ben ik wel benieuwd waarom die foto onder jouw ctrl c zit.
feit.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Whatsapp-foto's van Molo zijn 9/10 keer piemels.
Nur qualität du weisstquote:Op zondag 29 maart 2020 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Whatsapp-foto's van Molo zijn 9/10 keer piemels.
Is je collectie lange slurfen nog gegroeid de afgelopen tijd?quote:
Nee eigenlijk niet, krijg nu heel soms nog wel wat apart van Mir en MSSquote:Op zondag 29 maart 2020 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is je collectie lange slurfen nog gegroeid de afgelopen tijd?
Toen kreeg ik de gekuisde versiequote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
categorie erectionele bloedarmoede?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is je collectie lange slurfen nog gegroeid de afgelopen tijd?
Ja nu heeft Molo het weer verpestquote:
Categorie draag 'm als sjaal.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
categorie erectionele bloedarmoede?
Marcoquote:Op zondag 29 maart 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Marco die z'n witte licht in Maan propt.
Goeie headline op GeenStijl
IK BEN BINNEEEEEEENquote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Marco![]()
Wat een walgelijke vent is dat, het zal hijgend over je heen liggen te kreunen![]()
Mijn eetlust, wat doe je.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Marco![]()
Wat een walgelijke vent is dat, het zal hijgend over je heen liggen te kreunen![]()
Kan ja..quote:Op zondag 29 maart 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
als mensen in een appartementen complex veel gebruik maken van bluetooth kan dat mijn signaal beīnvloeden?
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Marco![]()
geen flauw idee..quote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je iets van versterkertjes kopen? zie wel afstands versterkers maar dat zoek ik niet
Keep that frequency clearquote:
jammer.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee..
waar heb je problemen mee dan?
ja storingen en geluid wat hapertquote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee..
waar heb je problemen mee dan?
Molo, uw afvalcoach in quarantainetijdenquote:
Lekker! Wat voor kruiden had je erbij?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bami gemaakt van courgetteslierten, groente en kip
Lopend?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Provinciaal, is nog geen 12 km heen er terug hoor
Opbouwen Fles, dat kun jij ook primaquote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lopend?Als ik dat met de fiets dedz ou ik al de tent en de slaapzak meenemen
blue waffle is je geheime wapen?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Molo, uw afvalcoach in quarantainetijden
Geen idee, zou ik mevr Koen moeten vragen in dit gevalquote:
Ja joh, zo veel is dat niet, gewoon kwestie van elke dag lopen dan komt dat vanzelf.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gevoelloos voor blue waffle. Overexposure.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle is je geheime wapen?
Na de krullies
jawel, vast welquote:
Da's echt niet extreem ver hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 girls 1 cup gaat ook goed?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gevoelloos voor blue waffle. Overexposure.
Bij mij is het ook meer uit noodzaak ivm met revalidatie gegroeid, niet omdat ik lopen nu zo geweldig vondquote:Op zondag 29 maart 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, vast welEn op actieve dagen doe ik het wel ook hoor. Maar niet zomaar for the sake of it.
Jep. Afgestompt ftw.quote:
hoe bedoel je? Ik zit op mijn eigen wifi toch?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, je zou wel kunnen checken of je toevallig op een druk kanaal zit met je wifi.
ze heeft blauwtand problemenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, je zou wel kunnen checken of je toevallig op een druk kanaal zit met je wifi.
Er is maar een beperkt aantal kanalen in Wifi land. Al zijn meeste zenders en ontvangers wel zo slim tegenwoordig om dat bij drukte vanzelf aan te passenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ik zit op mijn eigen wifi toch?
Omdat ik te lui ben om het uit te typen: https://pcmweb.nl/artikel(...)quenties-en-kanalen/quote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is hier ook. Maar woon ook gewoon in een drukke buurt. Had echt bagger internet maar heb sinds een paar maanden gewoon maar een kabel in plaats van wifi en bevalt uitstekend!quote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb haperingen met blauwtand :pquote:Op zondag 29 maart 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om het uit te typen: https://pcmweb.nl/artikel(...)quenties-en-kanalen/
Krullies?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle is je geheime wapen?
Na de krullies
Waarom las ik pornweb ipv pcmwebquote:Op zondag 29 maart 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om het uit te typen: https://pcmweb.nl/artikel(...)quenties-en-kanalen/
Ooh, ik las vooral gebabbel over wifi. Al kan het nooit kwaad om dat ook even te checken, helemaal met die standaard crapmodems.quote:
Waar het hart vol van is stroomt de mond van overquote:
Mag ik jou wat vragen over kinderopvang these days?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hier ook. Maar woon ook gewoon in een drukke buurt. Had echt bagger internet maar heb sinds een paar maanden gewoon maar een kabel in plaats van wifi en bevalt uitstekend!
Vooral 2.4Ghz band lijdt snel aan een gebrek aan kanalenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hier ook. Maar woon ook gewoon in een drukke buurt. Had echt bagger internet maar heb sinds een paar maanden gewoon maar een kabel in plaats van wifi en bevalt uitstekend!
Er zijn tig schokkender foto's maar juist daarom vond ik die zo viesquote:Op zondag 29 maart 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. die foto die je 'verkeerd plakte'
Dat mag, maar ik ga wel zo even een dutje doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag ik jou wat vragen over kinderopvang these days?
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over
Lijkt de Haagse mart welquote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja als je lockdown invoert zonder na te denken gebeurt er dus dit
Oi, ik deel amper ranzigheid.quote:
Heb ik net achter de rugquote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik ga wel zo even een dutje doen.
'Incredible India'quote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja als je lockdown invoert zonder na te denken gebeurt er dus dit
Klopt, maar je ziel is net zo verdorvenquote:
Én jij hebt coronaquote:Op zondag 29 maart 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. Dus ik ben nog steeds de betere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |