Die spelen dan ook wel iets beter. Tadic speelde veel te vaak vrij matig dit jaar om op basis van iets anders dan doelpuntstatistieken een TOTS kaart te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op de beste spelers in de wereld nemen ook alle penaltys moeten we die dan maar niet meetellen?
Hoe kun je matig spelen als je meer goal contributies dan wedstrijden gespeeld hebt? Kom op dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen dan ook wel iets beter. Tadic speelde veel te vaak vrij matig dit jaar om op basis van iets anders dan doelpuntstatistieken een TOTS kaart te krijgen.
Ronaldo zou er nog 1 krijgen al scoort hij maar 3 keer gewoon omdat het Ronaldo is, dus zo boeiend is het allemaal ook weer niet.
Nou, door veel penalties te scoren.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je matig spelen als je meer goal contributies dan wedstrijden gespeeld hebt? Kom op dit slaat als een lul op een drumstel.
Ach dit heeft 0 zinquote:Op donderdag 23 april 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, door veel penalties te scoren.
Tadic speelde niet bijzonder en ik vond Ziyech en Promes vele malen belangrijker voor Ajax.
Oh ja, Stengs was ik een beetje vergeten. Ik denk alleen dat Malen door zijn blessure een beetje out of the picture is geraakt voor een tots plek.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stengs op de plaats van VDB en Malen op de plek van Dessers. Stop de tijd.
Ik vond Senesi na een slow begin heel erg goed worden, vooral met de brakke verdediging die Feyenoord had daarvoor. Je zou Blind ook nog kunnen omwisselen voor Martinez.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen Onana, Senesi?en geen Tadic wat is dit nou.
89 Dembele hier, eindelijk ns wat packluckquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kut. Mokertraag![]()
Wel m'n eerste TOTS gepacked. 84 Dabo
Ik had nesta, dus neem puyol maar gewoon.quote:Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand van jullie ervaring met Moments Puyol? Twijfel om hem te doen voor icon swaps, of prime icon pakketje
Geen ervaring mee, maar volgens mij zijn alle PIM kaarten erg goed. Ik heb een paar potjes de loan van Baresi gebruikt, en die was echt meer dan prima.quote:Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand van jullie ervaring met Moments Puyol? Twijfel om hem te doen voor icon swaps, of prime icon pakketje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |