Dat blijft ook een merkwaardig verhaal.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog een vierde plek van Martijn Maaskant tegen.
Dat is leuk als je het op dat moment meemaakt, om terug te kijken als je de afloop al kent lijkt het me niet bijzonder. Voor zover wielrennen terugkijken überhaupt al bijzonder kan zijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:39 schreef Marcoss het volgende:
Had de editie van Cance ook wel verwacht waar hij iedereen naar huis reed. Maar 1 niet-Belgische winst vonden ze wel genoeg waarschijnlijk
Het jaar dat Gans zichzelf al zag winnen (echt waar, echt waar).quote:Op woensdag 8 april 2020 22:44 schreef Chiappucci het volgende:
Het lijkt erop dat we zondag de editie van 2002 te zien krijgen
Dommekracht Leif.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)fator~1586509757001/
Voor de liefhebbers is de editie van 2009 ook integraal te bekijken.
Ik onthoud vooral het interview na de finish met Leif Hoste. Altijd met Leif![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde tijdperk he. Als hij een paar jaar later prof had kunnen worden...quote:Op zondag 12 april 2020 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kon er op de weg geen reet van.
Geen inhoud is mijn indruk.quote:Op zondag 12 april 2020 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kon er op de weg geen reet van.
Met de Sjef dan ook nogquote:Op zondag 12 april 2020 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
André Meganck is aan het telefoneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |