Toch is Thomas in de echte klassiekers zelden tot nooit hoofdrolspeler geweest.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Wel jammer dat Thomas zo volledig naar het rondewerk is gegaan
Wow, echt een hot take van jou.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef Belg het volgende:
Na het herbekijken van deze koers blijf ik erbij dat dit 1 van de mooiste koersen is afgelopen 10 jaar
Boonen*.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag dus de editie van 2012 van de Ronde. Dit concept met stemmen mag wel stoppen, nu gaan we vrijwel elke week naar een editie kijken waarin een Belg wint.
Lekkere opties ook. Cancellara en verder alleen maar Belgische zeges.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Zondag dus de editie van 2012 van de Ronde. Dit concept met stemmen mag wel stoppen, nu gaan we vrijwel elke week naar een editie kijken waarin een Belg wint.
Die achteraf ook helemaal niet zo spectaculair bleek als ik lang heb gedacht. Alleen de meltdown van Wuyts op De Muur maakt het memorabel.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekkere opties ook. Cancellara en verder alleen maar Belgische zeges.
Geen kennerspubliek op Sporza.bequote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt een verschrikkelijke anti-climax was dat.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Geen kennerspubliek op Sporza.be
Cancellara die in 2011 een seconde per seconde verliest had ik ook wel terug willen zien, alleen die winnaar is een beetje jammer.
Wel de meest geniale Vlaanderen die ik me kan heugen. Daar kun je gerust een heel boek over schrijven, emotional rollercoaster. Fabu die er een gigantische onemanshow van dreigt te maken, maar compleet ten onder gaat aan de zelfoverschatting. Op de een of andere manier weet hij er toch van weg te geraken met Chavanel, die jarenlang op zijn kans heeft gewacht, Boonen (die ook zeker niet vrijuit ging) met de meter dichter ziet komen, maar hem keihard in zijn gezicht spuugt. Prachtig, als je Nuyens weg kan photoshoppen.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijke anti-climax was dat.
Edward Pickering heeft nog een mooi boek over die RVV geschreven.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel de meest geniale Vlaanderen die ik me kan heugen. Daar kun je gerust een heel boek over schrijven, emotional rollercoaster. Fabu die er een gigantische onemanshow van dreigt te maken, maar compleet ten onder gaat aan de zelfoverschatting. Op de een of andere manier weet hij er toch van weg te geraken met Chavanel, die jarenlang op zijn kans heeft gewacht, Boonen (die ook zeker niet vrijuit ging) met de meter dichter ziet komen, maar hem keihard in zijn gezicht spuugt. Prachtig, als je Nuyens weg kan photoshoppen.
Indrukwekkend, maar zeker niet extreem spectaculair.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar 'epische' solo van Gilbert kijken zondag
twitter:LimburgCycling twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:38:00🎥 Kijktip 'Van Hel tot fotofinish'
🕰 Zaterdag 4 april 11:00 | 13:00 | 15:00 | 23:00 op @l1
📺 De geschiedenis Van de Hel van het Mergelland naar de Volta Limburg Classic @hetiskoers https://t.co/EajuL1vR0M reageer retweet
Nu al blijkbaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan naar 'epische' solo van Gilbert kijken zondag
Dat krijg je ervan als je niet op de kasseien wil rijden.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef wimderon het volgende:
Zonder het jasje had Fil dit nooit gered.
2002 of 2016.quote:
ONZE Lars had toen natuurlijk moeten winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een week na Nuyens in Vlaanderen ook nog Vansummeren in Roubaix, echt een treurige week.
Ik kwam ook nog een vierde plek van Martijn Maaskant tegen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ONZE Lars had toen natuurlijk moeten winnen.
Tjallingii op het podium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |