Wat is je team?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hopelijk, maar nu wat later dan - ik mis toto-en en m'n team zien winnen.:)
Waarom wil je dat weten? Gezellige gesprek over voetbal? Dat denk ik niet.Je zoekt maar wat.quote:
Nee hoor, vraag het me gewoon af aangezien je uit Engeland komt toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Gezellige gesprek over voetbal? Dat denk ik niet.Je zoekt maar wat.
Mijn team is trouwens FC Liverpool, maarja een normaal antwoord zal er niet in zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Gezellige gesprek over voetbal? Dat denk ik niet.Je zoekt maar wat.
Okequote:Op zondag 26 april 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Helmond Sport
Willem II
FC Den Bosch
Beste van beste aldus
Dat is toch behoorlijk duidelijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef SuperHartje het volgende:
Ik vond het gedeelte over middelbare scholen maar een beetje vaag. Zo van ‘waarschijnlijk dicht tot 1 juni om een 1.5m afstand- school voor te kunnen bereiden’ of zo...
Je bestelling doorgevenquote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vrienden organiseren vanwege Koningsdag een BBQ morgen.
Ik vind het maar raar
Wat nu
Vreten en zuipen natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vrienden organiseren vanwege Koningsdag een BBQ morgen.
Ik vind het maar raar
Wat nu
jij ook ouwe gekquote:
Het is dat je van me houdtquote:Op maandag 27 april 2020 09:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij ook ouwe gek
ik hou van je
en ben volgende week meer op het forum
doei
morgequote:Op maandag 27 april 2020 10:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het is dat je van me houdt![]()
Nou tot volgende week dan maar. Wanneer is dat precies
Graag! Mn dochter moet een 2e Wereldoorlog werkstuk maken van een paar duizend woorden en ik ga een beetje helpen.quote:
Ik zit niet op die groepen maar zie mensen weleens wat delen en dat is inderdaad zorgwekkend. En je vindt het hier meevallen? Holy shit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:35 schreef Bill_E het volgende:
Mensen ik kwam naar jaren hier weer eens kijken. Facebook is helemaal doorgedraaid in de complot groepen. Ik ben uit diverse groepen gebanned omdat ik met feiten en onderbouwde info kwam. Gelukkig valt het hier nog mee. Maar ik maak me echt zorgen over die groepen. Ben ik de enige ?
Complotdenken is ook een epidemiequote:Op dinsdag 28 april 2020 00:35 schreef Bill_E het volgende:
Mensen ik kwam naar jaren hier weer eens kijken. Facebook is helemaal doorgedraaid in de complot groepen. Ik ben uit diverse groepen gebanned omdat ik met feiten en onderbouwde info kwam. Gelukkig valt het hier nog mee. Maar ik maak me echt zorgen over die groepen. Ben ik de enige ?
Nouja, mensen nemen tegenwoordig meme's aan als waarheden. Het plaatjestopic heb ik altijd als een bron van vermaak gezienquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zit niet op die groepen maar zie mensen weleens wat delen en dat is inderdaad zorgwekkend. En je vindt het hier meevallen? Holy shit.Kijk eens in het BNW plaatjestopic, doet dat je ergens aan denken?
Trump is de redder, hier ook wel "the annointed warrior" genoemd, Bill Gates is momenteel even Satan, maar Hillary Clinton ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 01:41 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nouja, mensen nemen tegenwoordig meme's aan als waarheden. Het plaatjestopic heb ik altijd als een bron van vermaak gezien. Iedere vorm van logisch denken is weg, en Trump is onze redder. Iedereen heeft jaren onderzoek gedaan, maar als je vraagt om een bron voor een claim, dan moet je maar zelf onderzoek doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |