SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Hier verder
[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 29-03-2020 09:32:38 ]
Ruim 5 uurtjes in bed en nog een aantal op de bank nadat ik wakker werd om 3:45.quote:
Had je maar niet moeten kapenquote:
Ik wilde geen tr zetten, was bezig met het op orde proberen te maken van dat dwarfplaatje.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten kapen![]()
Nee maar ff serieus, anders weer 12 pagina’s lang hetzelfde. Wil je dat ik al dat andere verwijder, ik zag je TR
Ok wat ben je weer liefquote:Op zondag 29 maart 2020 09:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wilde geen tr zetten, was bezig met het op orde proberen te maken van dat dwarfplaatje.
Je was zo leuk aan het aftellen, maak de op en tt zoals je wenst.
6-7 uur. Voel me wel uitgerust.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ruim 5 uurtjes in bed en nog een aantal op de bank nadat ik wakker werd om 3:45.
Wel ok.
En jij?
Zo snel gaat dat bij mij allemaal niet hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een romance in het verschiet? Zou leuk zijn in deze barre tijden
Mmm je weet maar nooit Hartjequote:Op zondag 29 maart 2020 11:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat bij mij allemaal niet hoor
Meh ik ben vrij kritischquote:Op zondag 29 maart 2020 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm je weet maar nooit Hartjesoms is Cupido heel snel
Ze is in de pocket, lav.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een romance in het verschiet? Zou leuk zijn in deze barre tijden
wat zoek je? Deze koppelaarster had haar Uber lieve vrijgezelle buurman een lekker wijf beloofd in november bij de verkoop van ons huis.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Meh ik ben vrij kritisch
En jij? Jij nog romantiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |