abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192332121
Omdat wij nu (huishouden van twee personen) onze derde week thuisblijven en onze sociale contacten hebben verbroken om de gezondheid van mijn familie en onszelf enigszins te kunnen waarborgen bestellen wij onze boodschappen online.

Nu is de regel bij de ah dat je maar tot max 250 euro kan bestellen. Ik nog lachend tegen vriend gezegd dat we nooit aan dat bedrag zouden komen, maar niets is minder waar..

Het is verdomd makkelijk aan dat bedrag te komen en het betreft ook maar net 2+ weken misschien wat langer. Nu kopen wij wel groot verpakkingen vlees en eten regelmatig ook vleesloos, maar groente is voornamelijk duur en daarnaast zijn er veel producten die prijsvriendelijk zijn niet te bestellen. Ook speelt er naar mijn idee mee dat er ook veel meer mensen bestellen..

Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Nu zijn wij beide niet moeilijk met geld uitgeven aan eten. We lunchen meestal onderweg/op werk en eten samen avondeten en leven van dag tot dag, dus dat zie je normaal gesproken ook niet bij de boodschappen terug. Maar als ik online kijk zijn die bedragen voor een twee persoons huishouden lager.
-
pi_192332127
Laat dat laten bezorgen lekker voor de oudjes over.

[ Bericht % gewijzigd door Muck op 29-03-2020 13:52:07 ]
pi_192332134
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 07:20 schreef scrupuleus het volgende:
Laat dat laten bezorgen lekker voor de oudjes over.
Dus wat als wij in een risicogroep zitten? Of mijn opa heeft kanker? Dan moet ik volgens jou het risico lopen om geïnfecteerd te raken? Ik zou graag mijn opa nog kunnen zien en daarnaast denk ik dat het niet handig is dat nog meer mensen in de supermarkt rondlopen ;)

Er zijn veel initiatieven die ouderen helpen in deze tijd en ik draag binnen onze familie mijn steentje bij! :)
-
pi_192332147
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 07:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dus wat als wij in een risicogroep zitten? Of mijn opa heeft kanker? Dan moet ik volgens jou het risico lopen om geïnfecteerd te raken? Ik zou graag mijn opa nog kunnen zien en daarnaast denk ik dat het niet handig is dat nog meer mensen in de supermarkt rondlopen ;)

Er zijn veel initiatieven die ouderen helpen in deze tijd en ik draag binnen onze familie mijn steentje bij! :)
Ja dat zeg je er nu bij.
Je loopt niet zoveel risico in een winkel met voldoende afstand maar met een zieke opa snap ik het wel.
Sterkte met dat.
pi_192332160
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 07:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja dat zeg je er nu bij.
Je loopt niet zoveel risico in een winkel met voldoende afstand maar met een zieke opa snap ik het wel.
Sterkte met dat.
Ik ben altijd van info achteraf :P thanks though..
-
pi_192332578
Ik heb het idee dat prijzen hier en daar verhoogd zijn. Ik haal de boodschappen nog gewoon in de suup. (bezorgen doen ze niet in Belgie) en ik ben ook meer kwijt als normaal.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_192333005
Kan ook zijn dat de goedkopere verpakkingen populair en dus op zijn..
dag
pi_192333237
Groente is my altijd duur bij AH, koop maar eens 3 paprikas op de markt
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192333253
Bestel je nu alles online en deed je vroeger de kleine boodschappen in de supermarkt zelf?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333458
Groente bij de AH is peperduur. Bij de groenteboer scheelt tientallen euro’s per keer
pi_192333510
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:28 schreef raptorix het volgende:
Groente is my altijd duur bij AH, koop maar eens 3 paprikas op de markt
Moet je geen gemeente hebben (zoals hier) die alle markten verboten heeft ;(
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192333744
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 09:21 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb het idee dat prijzen hier en daar verhoogd zijn. Ik haal de boodschappen nog gewoon in de suup. (bezorgen doen ze niet in Belgie) en ik ben ook meer kwijt als normaal.
Ja, same.. is natuurlijk ook niet zo gek door het hamsteren.
-
pi_192333754
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:08 schreef Peter het volgende:
Kan ook zijn dat de goedkopere verpakkingen populair en dus op zijn..
Ja, dat is ook zo. Heel veel moet ik nu a-merk van bestellen of biologisch waar ik eerst goedkoper kon bestellen.
-
pi_192333779
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bestel je nu alles online en deed je vroeger de kleine boodschappen in de supermarkt zelf?
Groente haal ik meestal bij de lidl, maar wij komen echt overal. Ah, plus, jumbo.. maar ik was gewoon even stomverbaasd over het bedrag
-
pi_192333795
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Groente haal ik meestal bij de lidl, maar wij komen echt overal. Ah, plus, jumbo.. maar ik was gewoon even stomverbaasd over het bedrag
ik bedoel: als je nu alles online besteld en vroeger niet, dat is het toch logisch dat het nu hoger is?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192334057
Dat je überhaupt nog kunt bestellen bij de AH vind ik het meest opzienbarende aan dit topic :). Hier zit alles continue vol, op elk moment van de dag en voor de komende twee weken.
pi_192334189
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Dat je überhaupt nog kunt bestellen bij de AH vind ik het meest opzienbarende aan dit topic :). Hier zit alles continue vol, op elk moment van de dag en voor de komende twee weken.
Wij hebben een abonnement bij de appie, bestelde altijd al online.. nu hebben wij zelfs een vast bezorg moment *)

De appie _O_

Maar het komt vaak doordat de goedkope verpakkingen uitverkocht zijn, wij waren van de week ook een beetje duurder uit dan normaal, maar ach.. beter als naar de winkel gaan nu.
Ik was hier...
pi_192334392
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:40 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Wij hebben een abonnement bij de appie, bestelde altijd al online.. nu hebben wij zelfs een vast bezorg moment *)

De appie _O_

Maar het komt vaak doordat de goedkope verpakkingen uitverkocht zijn, wij waren van de week ook een beetje duurder uit dan normaal, maar ach.. beter als naar de winkel gaan nu.
Goed geregeld ^O^

Hoe werkt dat dan precies, ze houden die plekken gewoon altijd beschikbaar voor je dan? Als meer mensen dat hebben zou dat veel verklaren waarom het niet meer mogelijk is om te bestellen.

Ik heb gemerkt is dat de nieuwe dagen om middernacht online komen, maar zelfs na 5 seconden zitten die automatisch vol (wat natuurlijk gewoon niet kan). Had dus ook al een sterk vermoeden dat enkel specifieke klanten (bijvoorbeeld met een bestelbundel) nog toegang hebben :). Verder niets mis mee, alleen vind ik wel dat AH daar dan open kaart over moet spelen, nu blijven mensen maar proberen die er gewoon toch niet tussen zullen komen.
pi_192334809
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Goed geregeld ^O^

Hoe werkt dat dan precies, ze houden die plekken gewoon altijd beschikbaar voor je dan? Als meer mensen dat hebben zou dat veel verklaren waarom het niet meer mogelijk is om te bestellen.

Ik heb gemerkt is dat de nieuwe dagen om middernacht online komen, maar zelfs na 5 seconden zitten die automatisch vol (wat natuurlijk gewoon niet kan). Had dus ook al een sterk vermoeden dat enkel specifieke klanten (bijvoorbeeld met een bestelbundel) nog toegang hebben :). Verder niets mis mee, alleen vind ik wel dat AH daar dan open kaart over moet spelen, nu blijven mensen maar proberen die er gewoon toch niet tussen zullen komen.
Voor mensen met een bundel komen die blokken eerder beschikbaar las ik.
dag
pi_192334878
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:30 schreef Dejannn het volgende:
Dat je überhaupt nog kunt bestellen bij de AH vind ik het meest opzienbarende aan dit topic :). Hier zit alles continue vol, op elk moment van de dag en voor de komende twee weken.
Al twee weken geleden een moment kunnen plannen, maar gedurende de loop van die weken geïnventariseerd wat er nodig is.
-
pi_192334961
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:15 schreef Peter het volgende:

[..]

Voor mensen met een bundel komen die blokken eerder beschikbaar las ik.
Dit zou inderdaad veel verklaren :).
pi_192335828
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Goed geregeld ^O^

Hoe werkt dat dan precies, ze houden die plekken gewoon altijd beschikbaar voor je dan? Als meer mensen dat hebben zou dat veel verklaren waarom het niet meer mogelijk is om te bestellen.

Ik heb gemerkt is dat de nieuwe dagen om middernacht online komen, maar zelfs na 5 seconden zitten die automatisch vol (wat natuurlijk gewoon niet kan). Had dus ook al een sterk vermoeden dat enkel specifieke klanten (bijvoorbeeld met een bestelbundel) nog toegang hebben :). Verder niets mis mee, alleen vind ik wel dat AH daar dan open kaart over moet spelen, nu blijven mensen maar proberen die er gewoon toch niet tussen zullen komen.
Nou dat merkte wij dus ook, om 00:00 inloggen en dan gauw reserveren. wij betalen 120 per jaar aan de appie, daarvoor hoeven wij geen bezorgkosten te betalen. Aangezien iedereen nu online bestelt heeft de appie gezegd kies een vast bezorgmoment uit iedere week en dan wordt het automatisch gereserveerd.. ik vind dat super netjes dat ze dat voor bestaande klanten doen.

Bij ons heeft het ook wel een reden, mijn vrouw zit met een burn out en trekt het niet om boodschappen te halen in de winkel, toen die plekken vol begonnen te raken had ik wel lichtelijk paniek haha.. als ik een ding haat dan is het voor een hele week boodschappen te halen in de winkel. Wij zijn een gezin van 5 dus het is niet even een mandje vullen :P
Ik was hier...
pi_192337845
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:22 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Nou dat merkte wij dus ook, om 00:00 inloggen en dan gauw reserveren. wij betalen 120 per jaar aan de appie, daarvoor hoeven wij geen bezorgkosten te betalen. Aangezien iedereen nu online bestelt heeft de appie gezegd kies een vast bezorgmoment uit iedere week en dan wordt het automatisch gereserveerd.. ik vind dat super netjes dat ze dat voor bestaande klanten doen.

Bij ons heeft het ook wel een reden, mijn vrouw zit met een burn out en trekt het niet om boodschappen te halen in de winkel, toen die plekken vol begonnen te raken had ik wel lichtelijk paniek haha.. als ik een ding haat dan is het voor een hele week boodschappen te halen in de winkel. Wij zijn een gezin van 5 dus het is niet even een mandje vullen :P
Ik vind het ook erg begrijpelijk en mooi dat de AH dat doet. Logisch ook, mensen die voor zo'n bundel betalen verdienen dan ook gewoon dat beetje zekerheid :). Punt is echter wel dat ik dan vind dat ze daar dus gewoon transparant over moeten zijn. Want je hebt nu duizenden mensen die het blijven proberen maar er sowieso niet tussen kunnen komen omdat de plekken al vergeven zijn.
pi_192337957
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:15 schreef Peter het volgende:

[..]

Voor mensen met een bundel komen die blokken eerder beschikbaar las ik.
Als je nu een bundel neemt jeb je dan garantie op reserveermomenten?
pi_192338265
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:47 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg begrijpelijk en mooi dat de AH dat doet. Logisch ook, mensen die voor zo'n bundel betalen verdienen dan ook gewoon dat beetje zekerheid :). Punt is echter wel dat ik dan vind dat ze daar dus gewoon transparant over moeten zijn. Want je hebt nu duizenden mensen die het blijven proberen maar er sowieso niet tussen kunnen komen omdat de plekken al vergeven zijn.
Er zijn vast wel plaatsen, ik denk dat er inmiddels ook meer autos aan het rijden zijn.
Ik was hier...
pi_192338344
Ja, valt me ook op. Veel is duurder geworden.

Wc papier kruidvat bv. is ook veel duurder geworden. Typisch😂
pi_192338582
Wat mij opvalt dat sinds ik met mijn mobiel betaal ik meer kwijt ben als dat ik met contant geld betaal. Geen idee of dat is omdat de boodschappen duurder zijn maar ik ben wel het overzicht ietwat kwijt omdat het makkelijker uitgeeft omdat er meer op de rek, staat als dat ik aan contant geld pin..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')