Zelfde in Frankrijk, net een derdewereldland. Er zijn al twee weken nauwelijks maskers meer. Mensen zijn spontaan maskertjes gaan knutselen van stof en geven ze aan het zorgpersoneel. In het begin zei Macron nog dat maskers dragen nergens voor nodig is. In de eilanden hebben ze maskers met schimmel erop (10 jaar oud) ontvangen. Het virus is niet het probleem, de incompetentie van overheden en het kapotbezuinigen van de zorg is het probleem. Corruptie is het probleem. De hysterie van de media is het probleem waardoor mensen om het minste of geringste zich laten testen, zodat er geen tests meer zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet eens genoeg maskers voor het medisch personeel en de testkits die ze hebben besteld zijn defect en mogen weer terug naar China.Welkom in Spanje, één groot fiasco.
Ik weet niet wat het is, heel heel uitgerust denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 04:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja mijn ritme is ontregeld door een paar nachtjes doorwerken ... blergh.
Ja weinig bewegen helpt ook niet ... tijd voor een tredmolenquote:Op woensdag 1 april 2020 04:25 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, heel heel uitgerust denk ik
Ik beweeg juist veel. Elke dag work out en gister en vandaag nog dansroutines erbij. Veel thuis gewerkt, veel tijd met mijn dochter doorgebracht en weer lekker gekookt vandaagquote:Op woensdag 1 april 2020 04:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja weinig bewegen helpt ook niet ... tijd voor een tredmolen
Nou dan vind je dit topic blijkbaar te boeiend om los te laten!quote:Op woensdag 1 april 2020 04:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik beweeg juist veel. Elke dag work out en gister en vandaag nog dansroutines erbij. Veel thuis gewerkt, veel tijd met mijn dochter doorgebracht en weer lekker gekookt vandaag
Wat heb je toch tegen de "elite" als je er zo tegenop kijkt waarom word je zelf geen elite?quote:Op woensdag 1 april 2020 04:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit zie je toch constant ... de politici zijn allemaal netjes geknipt. Maar de kleine kappertjes? Die zijn allemaal verplicht gesloten. Hoe kan dat? 2 klassen, 2 maatstaven, 2 wetten. Social distancing voor het vee, het gepeupel, maar alles gaat gewoon door voor de elite en iedereen die ervoor werkt.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 04:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nou dan vind je dit topic blijkbaar te boeiend om los te laten!
Ik kijk er niet tegenop?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen de "elite" als je er zo tegenop kijkt waarom word je zelf geen elite?
Ga fijn naar de plaatselijke vrijmetselclub en IT gaet oan!
Je haalt jezelf naar beneden. Dankzij mijn goede baan, mooie huis, gezin en uitgaven wat we kunnen doen voel ik mij ook elite.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kijk er niet tegenop?
Als ik zeg 'het vee, gepeupel' bedoel ik dat zij ons zo zien. Ironish bedoeld.
Nee, je bent pas elite als je bij het clubje hoort en de regels niet op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je haalt jezelf naar beneden. Dankzij mijn goede baan, mooie huis, gezin en uitgaven wat we kunnen doen voel ik mij ook elite.
Welk clubje?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, je bent pas elite als je bij het clubje hoort en de regels niet op jou van toepassing zijn.
Ja, welk clubje?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, je bent pas elite als je bij het clubje hoort en de regels niet op jou van toepassing zijn.
Noem eens namen.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het clubje dat elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Vrijmetselaars ja toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat dat clubje niet bestaat.
Juist, helaas werkt het andersom vandaag de dag in veel landen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sociaal-democratie. Ofwel, een markt met overheidsregulatie.
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”quote:
Economie is een pseudowetenschap, op het moment dat de menselijke emotie weer eens opspeelt kunnen de modellen de prullenbak in.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Sorry maar ik begrijp niet wat daar nou zo 'rest my case' aan is. Op basis waarvan bepaal jij dat je wel econoom x gelooft, maar niet econoom y? Controleer je nooit of persoon x of y wel jouw vertrouwen verdient?
Maar eigenlijk is die vraag onnozel, want je hebt voor jezelf al bepaald dat we het toch niet kunnen weten.
Ik heb een andere insteek, dus laat maar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |