Fire.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bobbejaanland en de dierentuin, misschien kan je volgende keer beter met gelijkgestemden van hetzelfde denkniveau op pad gaan om dit soort onenigheden te vermijden, ga bijvoorbeeld eens mee met een schoolreisje van de lokale groep 8.
Voiceclip op YT uploaden zou wel veel views genereren denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een voiceclip?
Goed verhaal overigens!
Duurt langquote:
Dierentuin is wel leuk.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bobbejaanland en de dierentuin, misschien kan je volgende keer beter met gelijkgestemden van hetzelfde denkniveau op pad gaan om dit soort onenigheden te vermijden, ga bijvoorbeeld eens mee met een schoolreisje van de lokale groep 8.
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Omvallen en als beloning een Duvel van de barman. Die denkt goed met hem mee.
Noem je meteen een dierentuin die niet leuk is. R.I.P. dierentuin Emmen.quote:
Oh, die vond ik serieus wel leuk.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noem je meteen een dierentuin die niet leuk is. R.I.P. dierentuin Emmen.
Volgens mij gewoon een gesproken bericht via whatsapp?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voiceclip op YT uploaden zou wel veel views genereren denk ik.
Kom eraanquote:
Is er een nummer gepubliceerd?quote:
Hij is weer offlinequote:
Skypen in de stream?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus, als iemand wil skypen, Skypeadres staat in de chat!
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |