2017 had ik een best wel groot fastfood probleem, 2018-2019 ook nog welquote:
Vorige topic zei hij ook dit nogquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat eet en drink je verder dan, je lijkt extreem weinig te eten dan zou je toch flink afvallen of doe je dat ook?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja, goed.. We zijn 1 week verder sinds die vlog, de 3 zakken chips zijn op. 1 zak per 2 dagenPoe poe.
Zo kan je op alle slakken zout leggen. Buiten dat om eet ik niet meer dan ik zou moeten eten.
Ok, naja. Lees al meerdere jaren dat je vooral 'sneetjes brood' eet.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
2017 had ik een best wel groot fastfood probleem, 2018-2019 ook nog welDit jaar vooralsnog weten te beperken tot 1x p/m.
Hij stopt ook jaarlijks met suiker in zijn koffie doen. Elke keer weer een nieuwe poging.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, naja. Lees al meerdere jaren dat je vooral 'sneetjes brood' eet.![]()
Maar mooi dat het beter gaat met het fastfood.
quote:
Zo’n vezelarm dieet zorgt vast voor ontroerende momenten op het toilet.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Flink afvallen is een groot woord, maar het gebeurd wel, langzaam maar gestaag.
Meestal eet ik 4 sneetjes brood als ik wakker ben, en in de avond heb ik óf noodles met een stukje vlees/groente óf alleen vlees/groente.
Wow 5:45 beginnen en om 10u aan je 6e Duvelke zittenquote:
Omvallen en als beloning een Duvel van de barman. Die denkt goed met hem mee.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow 5:45 beginnen en om 10u aan je 6e Duvelke zitten
Over 5 minuten bedoelde hij toch?quote:
Met veel kaas?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb een lekkere pizza besteld. Die ga ik verorberen als Braadslee live is
Ik wil met haar datenquote:
NEE!!!!! ALLEEN IK EN MAPIMAquote:
Bobbejaanland en de dierentuin, misschien kan je volgende keer beter met gelijkgestemden van hetzelfde denkniveau op pad gaan om dit soort onenigheden te vermijden, ga bijvoorbeeld eens mee met een schoolreisje van de lokale groep 8.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Misschien moet je koud24 of koud59 ofzo vragen. Of al die andere helden die je filmpjes hebben bewaard.
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bobbejaanland en de dierentuin, misschien kan je volgende keer beter met gelijkgestemden van hetzelfde denkniveau op pad gaan om dit soort onenigheden te vermijden, ga bijvoorbeeld eens mee met een schoolreisje van de lokale groep 8.
En die pan die je vanmiddag ff wegmoffelde toen je live ging streamen?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Flink afvallen is een groot woord, maar het gebeurd wel, langzaam maar gestaag.
Meestal eet ik 4 sneetjes brood als ik wakker ben, en in de avond heb ik óf noodles met een stukje vlees/groente óf alleen vlees/groente.
Wat is een voiceclip?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik had het eten/drinken betaald voor de dagen + het ontbijt in de ochtend. Had zoiets van, benzinekosten? Neuh, doe ik wel, is oke. En dan ga ik weg op de 2e dag in de avond nadat zij al begonnen waren met zuipen en dan krijg ik achteraf een tikkie met buskosten van een van die gasten.
Gast A was super chill, die begreep volkomen hoe het bij mij overkwam en die vond de situatie ook wel rot.
Gast B was pislink, wilde mij voorlopig niet meer spreken, stuurde mij een tikkie voor buskosten en was overall gewoon not amused. Snap het wel, natuurlijk, alleen had dit ook voorkomen kunnen worden als het allemaal wat beter geregeld was![]()
Om nog maar te zwijgen over de hotelkamer. 6m2, 2 man in 1 bedDat hielp ook niet mee aan het tripje.
Dus nadat ik de 1e nacht amper 3 uur had geslapen en ik de 2e dag mee op sleeptouw genomen werd, alles wat ik voorstelde werd weggewuifd terwijl als ik aangaf dat ik wat hun wilde doen niet zo chill vond ik met een lange neus werd aangekeken had ik er gewoon genoeg van toen ze óók nog eens aankondigden dat ze in de avond de stad in wilde om flink te gaan zuipen en toen kwam er van 1 van die gasten uit "Jij drinkt niet, dus dan ga jij toch naar het hotel terug?"
En inderdaad, ik bén ook naar het hotel teruggegaan om mijn spullen te pakken, een voiceclip aan ze te sturen, en naar huis te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |