Bavaria maakt zelf grote hoeveelheden, zag het op hun LinkedIn voorbij komen. Mooie actiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contacten
Ik lees alleen de Aktueelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom zijn die Grijze Jager boeken zo dun
in dit tempo heb ik de. hele serie eind van de week uit.
Oh ja reisjes zijn nu allemaal wel teringgoedkoop allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Ik heb heel erg last van "notripphobia" (OK, voorlopig gaan 3 van de 4 reizen nog door), dus ik heb nu bijna een kersttrip naar Boston geboekt... 26e weg, 27e terug. Vriendin vind dat een beetje te kort
Ja duhquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Ik heb heel erg last van "notripphobia" (OK, voorlopig gaan 3 van de 4 reizen nog door), dus ik heb nu bijna een kersttrip naar Boston geboekt... 26e weg, 27e terug. Vriendin vind dat een beetje te kort
150 euro en wat bonuspunten voor 2 tickets business class heen en weer Trondheim-Chicago.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja reisjes zijn nu allemaal wel teringgoedkoop allemaal natuurlijk
welke dataquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
die data van de producten van thuisbezorgd zijn kut.
geen chicken tonigh maar zalmpasta dus
Bestaat dat nog??quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik lees alleen de Aktueel![]()
Elke week komt die vent van de Leesmap nieuwe brengen
Die. Zegt ze toch...quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
die data van de producten van thuisbezorgd zijn kut.
geen chicken tonigh maar zalmpasta dus
maar, thuisbezorgd is toch: direct opvreten want 'warm' geleverd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de houdbaarheids data van de producten
Maar thuisbezorgd is toch altijd voor meteen op te eten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de houdbaarheids data van de producten
Dan voor of na de kerst gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
150 euro en wat bonuspunten voor 2 tickets business class heen en weer Trondheim-Chicago.
Maar ze moet met kerst werken
Is dat een vieze ouwe mannetjes blad?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang vieze ouwe mannetjes bestaan, blijft de Aktueel ook bestaan.
Dat is wel héél kort voor Boston hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is wel héél kort voor Boston hoor.
Mooie stad
Nu eerst een Bavaria.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Bavaria maakt zelf grote hoeveelheden, zag het op hun LinkedIn voorbij komen. Mooie actie
Maak gewoon rotiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
van thuisbezorgd slaat nergens op als dan verwacht dat ik het in de koelkast kan zetten idd
tja je bent een vrouw hèquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
sorry jongens
Ik typ niet altijd wat ik denk lijkt het
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
sorry jongens
Ik typ niet altijd wat ik denk lijkt het
In Dordrecht stonden rijen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
Ik heb voor a.s. donderdag een bezorging door AH staan en verder heb ik geen boodschappen nodig tot die tijd
Ben beter in boodschappen plannen dan ik dacht![]()
![]()
![]()
Boodschappen doen in de supermarkt hier is echt een soort militaire operatie ofzo, bizar
Jup.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
Ik heb voor a.s. donderdag een bezorging door AH staan en verder heb ik geen boodschappen nodig tot die tijd
![]()
![]()
Boodschappen doen in de supermarkt hier is echt een soort militaire operatie ofzo, bizar
Bij mij komt het busje van de Plus maandag gewoon weer hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordrecht stonden rijen.Leek wel Roemenië onder Ceaucescu.
rijen voor de muur?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
valt hier dan nog best mee. iedereen staat gewoon netjes in de rij met 2 meter afstand en lijkt prima te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Ja, als ik me nu aanmeld krijg ik de eerste bestelling in 2022quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij komt het busje van de Plus maandag gewoon weer hoor
Ja die rijen idd...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Executeren voeren we volgende week in.quote:
En nu heb je coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jup.
Ik doe meestal voor 2-3 weken boodschappen. En dingen die echt niet zo lang houdbaar zijn haal ik dan tussendoor of op de markt ofzo.
In het dorp hier stonden geen rijen. Daar mochten ook ongelimiteerd mensen naar binnen. Moest wel eerst mijn handen laten inspuiten met een of ander goedjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die rijen idd...
Ik liep aan de overkant en dacht 'prima, ik bestel wel'
Had maandag ook een en ander ingeslagen bij de Makro. Ideaal, ruime winkel en rustig
Haha ja met een schroefje enzo he?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Executeren voeren we volgende week in.
Jezus, die kast viel best mee, maar die steuntjes monteren voor de planken was echt kut. Vroeger waren dat gewoon metalen pinnetjes die je er zo in kon duwen.
Wat eet je?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
arg stond de magnetron ook nog op ontdooi stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |