Bavaria maakt zelf grote hoeveelheden, zag het op hun LinkedIn voorbij komen. Mooie actiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contacten
Ik lees alleen de Aktueelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom zijn die Grijze Jager boeken zo dun
in dit tempo heb ik de. hele serie eind van de week uit.
Oh ja reisjes zijn nu allemaal wel teringgoedkoop allemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Ik heb heel erg last van "notripphobia" (OK, voorlopig gaan 3 van de 4 reizen nog door), dus ik heb nu bijna een kersttrip naar Boston geboekt... 26e weg, 27e terug. Vriendin vind dat een beetje te kort
Ja duhquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Ik heb heel erg last van "notripphobia" (OK, voorlopig gaan 3 van de 4 reizen nog door), dus ik heb nu bijna een kersttrip naar Boston geboekt... 26e weg, 27e terug. Vriendin vind dat een beetje te kort
150 euro en wat bonuspunten voor 2 tickets business class heen en weer Trondheim-Chicago.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja reisjes zijn nu allemaal wel teringgoedkoop allemaal natuurlijk
welke dataquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
die data van de producten van thuisbezorgd zijn kut.
geen chicken tonigh maar zalmpasta dus
Bestaat dat nog??quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik lees alleen de Aktueel![]()
Elke week komt die vent van de Leesmap nieuwe brengen
Die. Zegt ze toch...quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
die data van de producten van thuisbezorgd zijn kut.
geen chicken tonigh maar zalmpasta dus
maar, thuisbezorgd is toch: direct opvreten want 'warm' geleverd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de houdbaarheids data van de producten
Maar thuisbezorgd is toch altijd voor meteen op te eten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de houdbaarheids data van de producten
Dan voor of na de kerst gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
150 euro en wat bonuspunten voor 2 tickets business class heen en weer Trondheim-Chicago.
Maar ze moet met kerst werken
Is dat een vieze ouwe mannetjes blad?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang vieze ouwe mannetjes bestaan, blijft de Aktueel ook bestaan.
Dat is wel héél kort voor Boston hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Fogel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |