quote:Op maandag 30 maart 2020 14:08 schreef 00wildchild het volgende:
Oh god vanavond lekker wijnen met de meiden.
Hopelijk niksquote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Via Skype.![]()
Even vragen wat ze aan gaan trekken.
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha nee, als je daar mee lang wandelt dan slijten die pootjes helemaal
Grappig beestje, wel.
Wie wat bewaart die heeft wat.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiequote:Op maandag 30 maart 2020 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wat bewaart die heeft wat.
Kan ik inkomenquote:Op maandag 30 maart 2020 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiedan heb ik een Sjors en Sjimmie. Zij vond het niet grappig toen ik het zo vertelde
Doe even linkje richting mij mocht dat het geval zijn.quote:
Dan kom je vaker hierquote:Op maandag 30 maart 2020 16:59 schreef gers het volgende:
Kan dat corona niet voorbij zijn![]()
Alle oude meuk staat op marktplaats, het huis is van kant en thuiswerken begint te vervelen
Ze had vroeger een klein schattig kitten kopje erop laten tatoeëren.quote:
Niet zo goed voor de vloer hè.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe denk jij over skeeleren in je woonkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |