Vlakbij ook nogquote:
Klein dorp dus morgen weet iedereen hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je daar ook mogelijkheden vanuit je huis informatie te vergaren over wie het gaat, of waar ie landt?
oh die heb je onthoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe maak jij die biefstuksalade waar je het weleens over hebt?
nee juist niet, geen koolhydratenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
Doe je daar nog iets van noedels of pasta ofzo bij? lijkt me zo 'weinig' zo..
Beiden nooit geweest volgens mij houden ze nog wel regelmatig zo'n reunion partyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijd![]()
Ik ben daar allemaal te braaf en jong voor. Alleen het verdwijnen van De Bierkelder en Het Feest van Sinterklaas vond ik wel jammer
#sentimentelemuts
Daar nooit geweest ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Feest van nooit geweest. Alleen die naam al.
wel een keer in het elfje dacht ik? Met al die spiegels binnen
Wat doe je keto?quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
Klein dorp dus morgen weet iedereen het
Ramptoeristquote:
Ik eet wel koolhydraten hoor maar niet teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat doe je keto?
Met keto ooit eens 23 kilo verloren in 5 maanden tijd alleen heette het toen nog het Atkins dieet
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De officiële benaming is leedrecreant.
Skip ik de korianderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die heb je onthouden![]()
Gaat wel koriander overheen
maar biefstukje, komkommer, sugar snaps, rode ui en spaanse peper
dressing el ketjap, el vissaus, el limoen, teentje knoflook
Lean and mean
klinkt wel goed met een Bavette.. saignant gebakkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Skip ik de koriander
En hoe bak je dat dan? Is toch niet rauw?
Klonk lekker en ben gek op biefstuk dus daarom onthouden
biefstuk bak ik even, sugarsnaps even koken de rest rauwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Skip ik de koriander
En hoe bak je dat dan? Is toch niet rauw?
Klonk lekker en ben gek op biefstuk dus daarom onthouden
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Beiden nooit geweest volgens mij houden ze nog wel regelmatig zo'n reunion party![]()
Tahiti op de Scheveningse boulevard was ook zo'n topclub vol lekkere Haagse tokkie chicks wat een tijd was dat![]()
De eerste Rave the City parties begin jaren 90 in de Statenhal en Houtrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |