Ik heb een pensioengat omdat ik ruim 14 jaar in het buitenland heb gewoond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:09 schreef Koen66 het volgende:
Moet jij niet bijna met pensioen @:vuurbrood
die mogen de grens niet meer overquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar hebben we onze Bulgaarse stukadoors voor
tip: iedereen die thuis zit op de fiets naar limburg en gaan stekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme die dingen verrotten straks in de grond omdat de Polen niet komen, eeuwig zonde!
Iedereen heeft een prijsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
alsof ik mij ooit zou ' laten palen' door een 60 plusser
Ik zie het ooit wel gebeuren. Nog krap 20 jaar geduld hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
alsof ik mij ooit zou ' laten palen' door een 60 plusser
dinsdag om 20:00 ben ik gelukkig onderweg van werk naar huis, op de fiets en zonder radioquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we wat om naar uit te kijken
Ik gebruik een beflapjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
ik hebv een soort van mondkapje
[ afbeelding ]
Wel okee, hoor. Daar?quote:
Oh wowquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
joepie
16:34
Meer dan honderd Nederlandse artiesten, influencers en BN'ers hebben samen een nummer opgenomen voor de actie #zingcoronadewerelduit. Het nummer Zon en de bijbehorende videoclip worden maandag gelanceerd bij Jinek.
Aan het nummer werkte een divers lijstje mensen mee. Onder anderen Edsilia Rombley, Gordon, Leontien Borsato, Yolanthe Cabau, Martijn Krabbé.
Alle Nederlandse radiozenders is gevraagd het nummer op dinsdag om 20.00 uur tegelijkertijd te draaien.
Maria Mosterd.. Ik moest Googlen of dat wel een echt boek was, nooit van gehoordquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:59 schreef vuurbrood het volgende:
Vanavond ff een beginnetje maken met dit boek, ik weet niet of iemand hem hier al had gelezen?
Ik hoop dat er wat handige tips en tricks in staan![]()
[ afbeelding ]
Ramyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:18 schreef Ygritte het volgende:
Weer met Ramy langs de piramides gehobbeld en een rondje door central park gewielrennert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gids in donkere dagen![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gids in donkere dagen
Same shit, different day
SC hopper present
Dit was toch dat verzonnen verhaal?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:59 schreef vuurbrood het volgende:
Vanavond ff een beginnetje maken met dit boek, ik weet niet of iemand hem hier al had gelezen?
Ik hoop dat er wat handige tips en tricks in staan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wat is dit voor ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gids in donkere dagen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb een crosstrainer gekocht met een ifit abonnement. Dan kan je dus 'virtueel sporten' over de hele wereld. Je kan met allerlei figuren van alles en nog wat doen en terwijl je het afspeelt past het apparaat dan de incline en resistance aan. Volgende keer doe ik een hiking tour door Zionquote:
Hoe is het met je roeiapparaatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ygritte heeft een schermrelatie met die man in haar magische crosstrainerdoos.
Grappig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer gekocht met een ifit abonnement. Dan kan je dus 'virtueel sporten' over de hele wereld. Je kan met allerlei figuren van alles en nog wat doen en terwijl je het afspeelt past het apparaat dan de incline en resistance aan. Volgende keer doe ik een hiking tour door Zion![]()
De afmat hiit trainingen bewaar in nog maar ff voor over een tijdje
Ja het is hier ook wel ff klaarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nowhere to be found
sowieso eventjes conservatief met de centjes omgaan op dit moment
Ja ze schijnt het hele verhaal uit haar duim te hebben gezogen samen met haar moeder. Peter R heeft haar toen ook nog ontmaskerd in zijn programma. Ze hebben wel bakken vol geld verdient met dit boek vol leugensquote:
Het motiveert in ieder geval meer dan maar wat voor je uit hobbelen.quote:
Wie zijn we?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja het is hier ook wel ff klaar![]()
Vakantiegeld wordt dit jaar wel lekker.... heb niet de illusie dat we weg kunnen
Hebben ze ook regelmatige nieuwe content?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het motiveert in ieder geval meer dan maar wat voor je uit hobbelen.
Het kan zijn dat ik hier overigens over 3 maanden op terug kom
Ik moet de reserves weer even aanvullenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja het is hier ook wel ff klaar![]()
Vakantiegeld wordt dit jaar wel lekker.... heb niet de illusie dat we weg kunnen
Volgens mij wel, maar er zit zoooo ontzettend veel in dat ik het volgens mij nooit voor elkaar krijg om allemaal gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze ook regelmatige nieuwe content?
Oh jee, als daar maar geen piepschuim bij komt kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ygritte heeft een schermrelatie met die man in haar magische crosstrainerdoos.
dan wordt het een driehoeksverhouding met bitterbalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, als daar maar geen piepschuim bij komt kijken
Ik ben afgelopen jaar ook een trouwe bijdrager aan het groeien van de economie geweest. Hier nu ook weer reserves wat aanvullen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet de reserves weer even aanvullen
Het was vooral heeeeel veel kartonquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, als daar maar geen piepschuim bij komt kijken
Goed bezig! Dat maakt het apparaat uit de hel wel een stuk leuker denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer gekocht met een ifit abonnement. Dan kan je dus 'virtueel sporten' over de hele wereld. Je kan met allerlei figuren van alles en nog wat doen en terwijl je het afspeelt past het apparaat dan de incline en resistance aan. Volgende keer doe ik een hiking tour door Zion![]()
De afmat hiit trainingen bewaar in nog maar ff voor over een tijdje
Denk dat zij nog wel meer gezogen heeft dan haar duimquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:54 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja ze schijnt het hele verhaal uit haar duim te hebben gezogen samen met haar moeder. Peter R heeft haar toen ook nog ontmaskerd in zijn programma. Ze hebben wel bakken vol geld verdient met dit boek vol leugens
Dank u!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
En van harte met je contract!
Die kleur wil ik ook nog, en donkergroen met bloemetjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:09 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe Dr. Martens besteld hopelijk zijn ze nog steeds van dezelfde kwaliteit als vroeger.
Eind jaren 70 veel op Dr. Martens gelopen in mijn skinhead periode![]()
[ afbeelding ]
Ja dat lijken op Google ook de meesten te vinden. Ik kende het helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat zij nog wel meer gezogen heeft dan haar duimhar har
Nopequote:
Dat is ff wat anders dan paardenworst.quote:
dat deden ze al een paar dagen :pquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)amsteren-wapens.html
so it begins...
Ben wel benieuwd of ze mekaar daat niet gaan afmaken als een stel wilden op een bepaaldmomentquote:
En dan in die rij corona oplopenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)amsteren-wapens.html
so it begins...
mja als men geen vangnet heeft en geld raakt op...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze mekaar daat niet gaan afmaken als een stel wilden op een bepaaldmoment
Klopt ja, maar het is frigging lekker met zoute soja, ketjap, sambal badjak, knoflook en beetje olie. Grillen en bohhhh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is ff wat anders dan paardenworst.
Vroeger was kipdijfilet spotgoedkoop en nu de massa het heeft ontdekt is bijna niet meer te betalenLokale Turk vraagt de hoofdprijs
![]()
Binnenkort ff sate maken met dijfilet
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is frigging lekker met zoute soja, ketjap, sambal badjak, knoflook en beetje olie. Grillen en bohhhh.
Beter dan seks man
Muricaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als men geen vangnet heeft en geld raakt op...
ja ik hoor dat dingen als huiselijk geweld enorm aan het toenemen zijn in NLquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maak me hier ook zorgen hoor om mensen die vervelende dingen gaan doen. Of groepen jongeren die zich gaan vervelen
Ik ben inderdaad wel bijna zo ver dat mijn kinderen achter het behang gaan ja...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik hoor dat dingen als huiselijk geweld enorm aan het toenemen zijn in NL
Ik heb mijn ex vrouw al zeker 15x geslagen wat begrijpt ze niet aan 1,5 meter afstand bewarenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel bijna zo ver dat mijn kinderen achter het behang gaan ja...
Ja helaas. Geloof dat ze nu wel meer plekken gaan inrichten voor kinderen en partners die in dit soort situaties zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, zit op hotel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:41 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Franse koffiepers van Peugeot?
neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:46 schreef Nick1975 het volgende:
Zitten hier trouwens meiden waar ik een moord voor zou doen. Bij wijze van spreken.
Ik snap ditquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel bijna zo ver dat mijn kinderen achter het behang gaan ja...
Ik mis SG wel een beetje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
de users die zich voordoen als vrouwen hier zijn eigenlijk mannen va 50 plus.
Die vrouwen gaan toch 80% van de gevallen weer terug naar hun mishandelaar dus weinig nut in the endquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja helaas. Geloof dat ze nu wel meer plekken gaan inrichten voor kinderen en partners die in dit soort situaties zitten.
Waar zit je en waarom?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:48 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, slechts een opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |