www.coronabinneneenuurgeleverd.nl ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
het liefste zou ik al mijn buren doodvermoorden
Waar woon je nog steeds Spoorwijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
het liefste zou ik al mijn buren doodvermoorden
Gewoon de pliesie bellen en zeggen dat ze een coronaparty hebben.quote:
Ligt aan je definitie van klaar. En over welk bier je het hebt.quote:
En ik zag ook een prostituee met coke naar binnen gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de pliesie bellen en zeggen dat ze een coronaparty hebben.
Social talk was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van klaar. En over welk bier je het hebt.
nee rivierenbuurtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waar woon je nog steeds Spoorwijk?
Ja godver....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Social talk was het![]()
Ik hou je biervorderingen toch niet bij joh
Wel zin in bier, maar buik zit vol
Top docu veel plezierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef Nick1975 het volgende:
Ja die ga ik kijken. Anderhalf uur dat ding. Doei.
Veel te dement/verstrooid voor ookquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je dat in een kroeg? of in de keuken op een foto van @:Uitstraling?
Ik zou geen foto van US doen hoor, die wordt waarschijnlijk helemaal opgewonden van al die pijltjes in zijn mond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je dat in een kroeg? of in de keuken op een foto van @:Uitstraling?
Hoertjes gaan binnenkort verkassen hoorde ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan heel langzaam verhipsteren
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel te dement/verstrooid voor ook
Wat voor spul heb je nu in vat? Wanneer is het tijd om kerstbiertjes te gaan brouwen?
Ja klopt. heb er wel een dubbelgevoel bij. ben bang dat ze daar helemaal afgezond zitten. Maar geleenstraat en doublet wordt nu ook blijkbaar niet zo goed gecontroleerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoertjes gaan binnenkort verkassen hoorde ik
Ga je ook desinfecterende handgel maken in samenwerking met Baffariaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.
Kerstbier van een beetje sterkte kan je het best een jaar vantevoren brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |