SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar houden deze mensen zich ook niet aan..
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:38 schreef Wigle het volgende:
google heeft dat stukje uit google maps gekniptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar houden deze mensen zich ook niet aan..
![]()
Hij denkt dat hij vanwege zijn leeftijd en ervaring boven de wet staat en boven jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Nikonlover het volgende:
Ik moest wat potgrond en 2 plantenbakken hebben om mijn groentezaadjes in te planten. Dus Nikonlover is lekker naar het tuincentrum te gaan om inkopen te doen. Overal staan bordjes met 1,5 meter afstand en ook verplicht karretjes mee. Helemaal prima. Sta ik bij de plantenbakken, komt er ineens een vent vlak naast mij staan. Echt zowat tegen mij aan. Zonder corona maatregelen is dat als autist al niet prettig. Nadat ik netjes vroeg of hij op 1,5 afstand wilde blijven begon hij te mopperen dat die maatregelen onzin zijn en dat ik mij niet moest aanstellen. Ik verloor mijn zelfbeheersing en ik heb hem een flinke duw gegeven en hem helemaal verrot gescholden. Nu mag ik een jaar niet meer in winkel komen daarEn dat omdat een ouwe lul van rond de 60 zich weigert aan de regels te houden.
Klacht: onterecht winkelverbod gekregen
https://www.rtvutrecht.nl(...)d-in-de-branche.htmlquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terechte klacht. Tuincentrum Overvecht is echt pauper
Haha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar houden deze mensen zich ook niet aan..
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar houden deze mensen zich ook niet aan..
![]()
Haha, is dat zo'n google-maps-geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar houden deze mensen zich ook niet aan..
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Dat is wel mogelijk. Gewoon eventjes wachten tot iemand klaar is bij een schap. Kleine moeite.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:20 schreef PSVCL het volgende:
continu afstand houden is onmogelijk
nu hebben ze een smoes gecreëerd om ons te kunnen opsluiten
makkelijk praten wanneer de mensen van alle kanten voorbij komen lopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk. Gewoon eventjes wachten tot iemand klaar is bij een schap. Kleine moeite.
In dat gedeelte van het tuincentrum waren maar 3 mensen ofzo. Dus wtf.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
makkelijk praten wanneer de mensen van alle kanten voorbij komen lopen.
halve maatregelen hebben we niets aan
die oudjes moeten gewoon binnen blijven de komende weken..waarom moeten nu opeens massaal naar buiten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In dat gedeelte van het tuincentrum waren maar 3 mensen ofzo. Dus wtf.
Waarom verzin je zoiets?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:10 schreef Nikonlover het volgende:
Ik moest wat potgrond en 2 plantenbakken hebben om mijn groentezaadjes in te planten. Dus Nikonlover is lekker naar het tuincentrum te gaan om inkopen te doen. Overal staan bordjes met 1,5 meter afstand en ook verplicht karretjes mee. Helemaal prima. Sta ik bij de plantenbakken, komt er ineens een vent vlak naast mij staan. Echt zowat tegen mij aan. Zonder corona maatregelen is dat als autist al niet prettig. Nadat ik netjes vroeg of hij op 1,5 afstand wilde blijven begon hij te mopperen dat die maatregelen onzin zijn en dat ik mij niet moest aanstellen. Ik verloor mijn zelfbeheersing en ik heb hem een flinke duw gegeven en hem helemaal verrot gescholden. Nu mag ik een jaar niet meer in winkel komen daarEn dat omdat een ouwe lul van rond de 60 zich weigert aan de regels te houden.
Klacht: onterecht winkelverbod gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |