Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
- Je hoeft niet te roeien met de riemen die je hebt want de winkels zijn open
- Noodles + kip = geen maaltijd
- Leg je pan niet direct op het aanrecht
- Gebruik boter, geen margarine
- Gebruik een snijplank of hou de boter vast en ram niet met je mesje op je GEHUURDE keuken
- Je waterkoker is vies
- Gebruik langer een lager vuur, niet korter een hoog vuur
- Gebruik een spatel ipv een vork
- Je maakt voedsel niet 'gereed'
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
Ja, want met zulke opmerkingen heeft hij ooit iets gedaan lolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.
Mee eens. Ben zeker bereid te leren, maar als je het al zo formuleert doe ik er niets mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.
Nee omdat Superdonald zelf kritisch is op negativiteitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want met zulke opmerkingen heeft hij ooit iets gedaan lol
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.
Excuus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een mening over.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.
Waarom niet bakken in oliequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
- Je hoeft niet te roeien met de riemen die je hebt want de winkels zijn open
- Noodles + kip = geen maaltijd
- Gebruik boter, geen margarine
- Gebruik een snijplank of hou de boter vast en ram niet met je mesje op je GEHUURDE keuken
- Je waterkoker is vies
- Gebruik langer een lager vuur, niet korter een hoog vuur
- Gebruik een spatel ipv een vork
- Je maakt voedsel niet 'gereed'
Kwestie van eigen smaak en voorkeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom niet bakken in olie
Zure meisjes neuken lekker weet ik uit ervaring. Nummers uitwisselen en elkaar na de crisis eens ontmoeten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
Als jullie zo doorgaan dan moet ik er een mod bij betrekken.
Waarom..moet? word je anders gemarteld ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
Als jullie zo doorgaan dan moet ik er een mod bij betrekken.
Maatschappelijke plicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom..moet? word je anders gemarteld ?
Dit is een manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:30 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zure meisjes neuken lekker weet ik uit ervaring. Nummers uitwisselen en elkaar na de crisis eens ontmoeten?
Bij Nikonlover ook. Schijnt leuk te zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar er staat een [ afbeelding ] naast de gebruikersnaam.
Ik voel mij bedrogen.
Trioquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Nikonlover ook. Schijnt leuk te zijn
Typ dat dan ook, nu lijkt het alsof de enige opties boter en margarine zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kwestie van eigen smaak en voorkeur.
Het ging mij erom dat Braddie het altijd over boter heeft, maar dan meestal margarine gebruikt. Ik probeerde gericht advies zonder keuzestress te bieden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Typ dat dan ook, nu lijkt het alsof de enige opties boter en margarine zijn
Voor veel mensen is boter en margarine hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Braddie het altijd over boter heeft, maar dan meestal margarine gebruikt. Ik probeerde gericht advies zonder keuzestress te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |