quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
De tegenspeler van Brad in de grote vlogwars van 2017.
Ja dat was wat toen hoor. Het leek er toen op dat Braad toch wel een beetje jaloers was op de aandacht die Ad kreeg.quote:
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat was wat toen hoor. Het leek er toen op dat Braad toch wel een beetje jaloers was op de aandacht die Ad kreeg.
Wat ik ook zo mooi vond was toen jij een maaltijd voor hem ging bestellen (vgm met gedoneerd geld via je eigen kanaal), en hij alsnog viesmad op je werd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1x ambulance gebeld voor 'm.
Hij kreeg tijdens een stream voor mijn gevoel 3x een wegtrekker, hij viel steeds in slaap/weg, en kon amper praten als 'ie bij kwam. Zelfs na het nuttigen van chocola, dus ik dacht dat 'ie een hypo kreeg en ik wilde puur helpen
In tegenstelling tot Brad verwijdert Ad in principe niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kan hem niet terugvinden zou Ad hem verwijderd hebben? Lijkt me haast niet.
Ad is een zeer openhartig man. Of het nu gaat om problemen met zijn stoelgang, vreemde mensen die zomaar zijn huis komen binnenwandelen, of ongelukken met de fiets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brad verwijdert Ad in principe niets.
Ik krijg ook altijd een somber gevoel van die man.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:23 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb nooit kunnen kijken naar die Ad-streams. Veel te deprimerend.
quote:
Hij denkt slim te zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:41 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Ewa waarom doet tailfox zo geheimzinnig over dat hij tailles niet is maar iedereen weet dat hij dat wel is?
Mwoah, die jongen doet zelf lelijke bedreigingen en heeft zich al eerder als een complete debiel gedragen. Ik vind het wel terecht dat men hem daar op wijst.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we even stoppen met Ad of tailles/tailfox en weer overgaan op The Bradge?
Dank u
Dat mag jij vinden. Toch een vriendelijk verzoek weer over te gaan op het onderwerp van deze reeks.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mwoah, die jongen doet zelf lelijke bedreigingen en heeft zich al eerder als een complete debiel gedragen. Ik vind het wel terecht dat men hem daar op wijst.
Dat siert je als mod. Vanillekwark had nu al lang als een kleuter allerlei dooddoeners gegooid en ons allemaal achter de schermen aan de digitale schandpaal opgehangen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch een vriendelijk verzoek weer over te gaan op het onderwerp van deze reeks.
Anders gewoon Adblock installeren toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we even stoppen met Ad of tailles/tailfox en weer overgaan op The Bradge?
Dank u
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Anders gewoon Adblock installeren toch.
In de jamsessies in die cafés ben je wel goed Bradge op je andere kanaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Kennen we deze nog? Van m'n livestream van gister geplukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |