Ja, oma mag er niet bij. Ze had gevraagd voor een soort couveuse idee, maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Of iets met een raam.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:45 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Sterkte..heel naar en moeilijk in deze tijden lijkt me voor familie enzo..

26/27 net gestopt met roken vanwege corona en ik lust wel een biertje.quote:

Misschien videobellen oid? Sterktequote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, oma mag er niet bij. Ze had gevraagd voor een soort couveuse idee, maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Of iets met een raam.
Nee, helaas...

quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag niet, heeft de kamer een motie over aangenomen.

Ik wens je heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:40 schreef Sfancta het volgende:
Had gisteren hier verteld dat mijn opa is opgehaald met de ambulance, vandaag kwam het bericht dat hij besmet is met het coronavirus... Afgelopen nacht is hij "stabiel" gebleven, maar is ernstig ziek, en de kans op overleving is niet groot.
Als hij stabiel blijft gaat hij naar een omgebouwd hotel hier in de buurt, dat dienst doet als corona opvang.
Ik ga uit van het ergste scenario.

Ze mogen niet discrimineren op leeftijd dankzij Krol.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus iedere toekomstige persoon heeft dus gewoon pech als ze IC nodig hebben, of je nou 25 of 50 of 90 bent?

Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
26/27 net gestopt met roken vanwege corona en ik lust wel een biertje.

)
 )

Die DSM man is wel een eindbaas, regelt in één dag meer dan 2 ministers in 2 maanden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:33 schreef _I het volgende:
Ab is bij OP1. Met, ik denk, de man van DSM die nu de testen regelt.

Dat is echt heel erg rot. Is je oma wel getest of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, oma mag er niet bij. Ze had gevraagd voor een soort couveuse idee, maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Of iets met een raam.
Nee, helaas...

Dat word chaos, mocht het zover komenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze mogen niet discrimineren op leeftijd dankzij Krol.

Ik had het testen op afvraag nog niet zo meegekregen specifiek. Wel dat het niet overal een succes was met "drive-through" locaties.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week nog meegekregen toen ik in California zat, ze (National Guard) gingen in NY van die drive-through test locaties opbouwen. Ze hebben ook echt wel door dat NY de besmettingshaard van de VS is.

Evenstar

Evenstar

Sterkte!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:40 schreef Sfancta het volgende:
Had gisteren hier verteld dat mijn opa is opgehaald met de ambulance, vandaag kwam het bericht dat hij besmet is met het coronavirus... Afgelopen nacht is hij "stabiel" gebleven, maar is ernstig ziek, en de kans op overleving is niet groot.
Als hij stabiel blijft gaat hij naar een omgebouwd hotel hier in de buurt, dat dienst doet als corona opvang.
Ik ga uit van het ergste scenario.

Hij schijnt echt enorm ziek te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien videobellen oid? Sterkte

Lijkt mij niet..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:49 schreef Simmertje het volgende:
Is het echt realistisch dat we tot december deze ongein hebben?

Kan net zo goed weer beginnen. Mijn longen zijn toch pas na drie maanden weer schoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ben benieuwd hoeveel omzetdaling de tabaksindustrie moet incasseren

Hij heeft natuurlijk wel gewoon kennis.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:49 schreef Kyran het volgende:
Ben het toch best vaak eens met Ab. Lekker makkelijk om hem weg te zetten als onbetrouwbaar door zijn verleden, maar zegt toch echt nuttige dingen.

Nee. Gaat waarschijnlijk veel langer durenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:49 schreef Simmertje het volgende:
Is het echt realistisch dat we tot december deze ongein hebben?

Dit klopt toch ?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mensen die dik zijn hebben vaak Diabetes en hart en vaatziekten. Dat is de main reason toch? Dik zijn zelf niet zozeer? Meer de onderliggende klachten die bij ouderen die dik zijn voorkomen zoals Diabetes en Hart en Vaatziekten? Zie ik nu verkeerd?

Nee, en daarover is niet eens gesprokenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg rot. Is je oma wel getest of niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |