Nee, ik ook niet. Keek nog maar zo heel af en toe. Was benieuwd wat ze van die laatste aflevering zouden maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo gevolgd, al anderhalf jaar niet of zo
Serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:57 schreef Arch-Indar het volgende:
@:dr_Flash
https://www.telescope.com(...)lescope/p/102006.uts
Ben je badkamer aan het renoveren?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Net nog even 3 delen grijze jager besteld
goed. nu echt zwaluwstaarten zagen enzo![]()
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Ja ongeëvenaarde lichtopbrengstmaar azimutale opstelling dus volgen is vrij kut natuurlijk. Kun je ook geen al te sterke vergroting in gebruiken eigenlijk. Maar wat voor F en f heb je dan? 1500 / 30 of zo?
Nee hoor, blijf gewoon slotjesposten op mijn ipadquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks in het nieuwe huis een Fok! pc pontificaal in de huiskamer?
Vet gezellig manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gewoon slotjesposten op mijn ipad
Fotos is lastig, behalve van de maanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedMaak je er ook weleens foto's mee bijvoorbeeld?
zit je nou met jezelf te chattenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedMaak je er ook weleens foto's mee bijvoorbeeld?
Ja op zich wel, maar een azimutale montering als de Dobson is echt vrij kut hoor. Je kunt beter een parallactische montering hebben. Maar ja een 25 cm buis op een parallax zetten brengt weer financiële consequenties met zich mee. Dobson is verreweg de simpelste en goedkoopste manier om een bizar grote telescoop te hebben voor betrekkelijk weinig geldquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fotos is lastig, behalve van de maan
Maar moet er nog handig in worden. Vind het volgen en zoeken wel zijn charme hebben juist.
If that's what it takes, that's what I'll do.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |