Daar gaan ze vast ook geen "plan" over bekend makenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nadat de max. gehaald is op de IC, krijgen jongeren dan 'voorrang' op ouderen? Of is daar al een plan over bekend gemaakt?
Ja, wie de meeste overlevingskans heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nadat de max. gehaald is op de IC, krijgen jongeren dan 'voorrang' op ouderen? Of is daar al een plan over bekend gemaakt?
Het is niet zo dat ik bang ben voor besmetting maar heb last vak dat mensen zo opgefokt zijn. Daardoor word ik ook opgefokt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:33 schreef Elan het volgende:
Ik voel me qua besmettingsgevaar totaal onveilig in de supermarkt hebben jullie dat ook??
Je leert niet even zo snel met handschoentjes om te gaan. Ik werk op een laboratorium en kan het weten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan neem je toch handschoentjes mee?
Werd toch gewoon gezegd tijdens de presentatie eerder deze week?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar gaan ze vast ook geen "plan" over bekend maken
Als er geen plek meer is, is er geen plek meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik hoop voor je dat je vruchtbaar bent dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar ergens word ik hier opgewonden van
Bij jumbo ook. Prima geregeld allemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij de ah hangen allemaal witte plastic gordijnen tussen de zelf checkouts, en op de grond van die geel-wit gestreepte afzettingen met tape waar je moet staan. Leek wel een of andere containment unit uit een film
Ja dat is toch ook altijd in die apocalyps films. Loot run is het gevaarlijkste onderdeelquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is naar de supermarkt gaan nog het grootste risico van alles.
Rutte gaf een wazig antwoord op de vraag van hoe het na het weekend verder moet: ‘we gaan er alles aan doen om dat te voorkomen’quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het viel mij juist op dat iedereen zo vriendelijk was. Een soort saamhorigheidsgevoel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik bang ben voor besmetting maar heb last vak dat mensen zo opgefokt zijn. Daardoor word ik ook opgefokt.
Mwoah de gemiddelde beetje buurtsuper trekt wel een mannetje of 10.000 per dag.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Of nou ja, alleen een beetje omdat iedereen zo raar doet nu (wat dan weer logisch is).
Na 3 weken binnenzitten met de laptop op schoot zie ik een einde naderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vruchtbaar bent dan.
Ik hoopte altijd van niet, maar in deze toekomstige wereld zal het wel moetenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vruchtbaar bent dan.
Hier moet iedereen verplicht een kar, ook als je samen boodschappen doet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het viel mij juist op dat iedereen zo vriendelijk was. Een soort saamhorigheidsgevoel.
Wanneer Rick of Carl weer wat eten moet zoeken in een verlaten supermarkt, dan weet je dat er een zombie of psycho achter 1 van de schappen staat iddquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook altijd in die apocalyps films. Loot run is het gevaarlijkste onderdeel
Ja hahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook altijd in die apocalyps films. Loot run is het gevaarlijkste onderdeel
Nee, Italië gaat langzaam weer stabiel. Exponentiële groei neemt langzaam af.quote:
Hier mag je niet samen naar binnen meerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier moet iedereen verplicht een kar, ook als je samen boodschappen doet.
Dus als stel moet je allebei een kar. Mensen werden helemaal lijp
Het is hoger leeftijd dan afgelopen dagen tochquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, Italië gaat langzaam weer stabiel. Exponentiële groei neemt langzaam af.
Rip omaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik had laatste ook een leuk gesprekje met een dametje, maar dat is eerder uitzondering.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het viel mij juist op dat iedereen zo vriendelijk was. Een soort saamhorigheidsgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |