Geen idee, ik ben niet bij de winkel geweest.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:54 schreef lipje het volgende:
Zijn jullie al overspoeld met Germaanse shoppers?
In de comments ook iemand ‘ik wist niet dat ze zoveel streifenwagen in RPF hadden’. Was precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Bizar hoe uitgestorven alles is daar, hopelijk hebben de ondernemers voldoende vlees op de botten.
En dat is ook wel de grootste hoeveelheid polizei die ik daar ooit in de regio gezien heb
Moest er wel om lachen jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de comments ook iemand ‘ik wist niet dat ze zoveel streifenwagen in RPF hadden’. Was precies mijn gedachte.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2020 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moest er wel om lachen ja
Net als het Duitse alternatief voor orgaandonoren
Als er meerdere mensen iets weten, beginnen ze vanzelf te praten.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu druk met politie. Hopelijk hebben ze wat.
Maar 150+ op de spitsstrook lijkt nu wel een groot verschilquote:Op donderdag 16 april 2020 17:00 schreef Sounddragon het volgende:
Het is ook wel erg verleidelijk om een beetje door te rijden op die lege wegen allemaal...
True, die spitsstrook hoort ook gewoon dicht te zijn; er is geen spits.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar 150+ op de spitsstrook lijkt nu wel een groot verschil
Tja op dat stukje A12 wat ik rijd is het altijd wel druk, alhoewel hij makkelijk dicht kan. Die twee of drie idioten die daar rijden willen graag hun rijbewijs kwijtquote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, die spitsstrook hoort ook gewoon dicht te zijn; er is geen spits.
Ik heb een kerkbank voor mijn kat gekocht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:20 schreef Anne het volgende:
Coolblue zou mijn koelkast vandaag op komen halen.
Staan ze in Gennep voor de deur.
Nouja.. nu heeft de kat nog steeds zijn eigen dikke koelkast op zijn kamertje.
Welke kat kan dat nog meer zeggen?
Oh, hadden ze meteen mijn wish pakketje mee kunnen nemen.. die snappen adreswijzigingen ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:20 schreef Anne het volgende:
Coolblue zou mijn koelkast vandaag op komen halen.
Staan ze in Gennep voor de deur.
Nouja.. nu heeft de kat nog steeds zijn eigen dikke koelkast op zijn kamertje.
Welke kat kan dat nog meer zeggen?
Misschien kun je dan iets combineren, met die koelkast.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:22 schreef Anne het volgende:
En een andere faalactie van mijzelf:
Ik had even vier kratten bier (en wat ander klein spul) in mijn AH-winkelwagen gestopt, om aan de 70 euro te komen om een tijdsvak te kunnen kiezen (aangezien die heul snel vol zitten en op verschillende momenten van de dag zo af en toe vrijgegeven worden).
En dan daarna heb je nog tot x de tijd om je bestelling aan te passen. Dus wilde ik het bier eruit gooien en gewoon mijn wekelijkse boodschappen erin keilen.
Normaal heb je dan altijd tot de dag ervoor, tot 23:59 uur. Maar dit keer ineens niet.. dit keer was het tot 12:00 uur.
En dat heb ik niet gezien.
Dus de AH komt dadelijk vier kratten bier bezorgen.
Tis wel Brand hè.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
4 kratten bier te veel besteld? Met 20 graden buiten? Ik heb ergere fouten gemaakt in mn leven :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |