dat is een wereldberoemde zanger Ali Sherquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik die linker Concita Wurst of toch Victor Reinier?
Ah, Al Is Her, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
dat is een wereldberoemde zanger Ali Sher
Hij is idd al 36 en nog single, dat is idd *verdacht, maar het is een goede vriend van prins Abid, dus we gaan aardig blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:07 schreef Peunage het volgende:
Die rechter
Hoog gay gehalte. Mag dat wel in Pakistan?
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij is idd al 36 en nog single, dat is idd *verdacht, maar het is een goede vriend van prins Abid, dus we gaan aardig blijven.
*In Pakistan, waar ze gemiddeld rond 25 al getrouwd zijn.
dat is Youssef Bukhari, eveneens een goede vriend van onze man.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:23 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ] de wenkbrauwen van de photobomb
Is dat ook zo'n terrorist?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:28 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
dat is Youssef Bukhari, eveneens een goede vriend van onze man.
Wanneer gaat Abid met Paduan zingen? Dat zou een goed duo zijn!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Kluun1985 het volgende:
Dat zoontje begint precies als zijn bloedmooie papa te worden. Zelfde bouw, zelfde gezicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is mooiste ter wereld:
[ afbeelding ]
Zou hij het gewicht van zijn pa kunnen overtreffen? Ik denk dat Abid daar wel blji mee zou zijn als kinderen hun ouders overtreffen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Kluun1985 het volgende:
Dat zoontje begint precies als zijn bloedmooie papa te worden. Zelfde bouw, zelfde gezicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is mooiste ter wereld:
[ afbeelding ]
TS zal flink ingescheurd zijn tijdens de bevalling.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Kluun1985 het volgende:
Haha wat een hoofd, unibrow is een betere meme dan abidquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:23 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ] de wenkbrauwen van de photobomb
Ik denk dat onze man rond de 80 kilo is, dat zoontje rond de 45? Dus het duurt nog even.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou hij het gewicht van zijn pa kunnen overtreffen? Ik denk dat Abid daar wel blji mee zou zijn als kinderen hun ouders overtreffen.
Ik denk dat de kleine man nog flink wat roti's en mithai en falooda moet nuttigen wilt hij dat gewicht overtreffen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze man rond de 80 kilo is, dat zoontje rond de 45? Dus het duurt nog even.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze man rond de 80 kilo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |