Ik was gewoon bezig met een nieuw deel hoor, kaper.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan die laposukkel ff opdonderen plz. Ik ben er nu wel klaar mee.
al die mensen met een mondkapje die hun neus niet bedekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb iemand op mijn fb, die probeert nu terug te komen van de filipijnen
Mensonterende omstandigheden in de Filipijnen
13 uur lang duurde het om van het eiland Bohol naar Cebu te komen, een route die normaal gesproken misschien 4 uurtjes duurt. Dit is enige manier om thuis te komen vanwege de internationale vluchthaven op Cebu. Wij zaten al 12 dagen vast op het eiland want eerder mochten we niet weg.
Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest om een medische verklaring te krijgen, maar de dokter hebben we niet gezien, de verklaring hebben we wel gekregen, zonder dat er ook maar iets gecontroleerd werd. Veel mensen moesten het ondertekenen, zelfs de burgermeester.
Vannacht van 02:30 uur ‘s nachts opgestaan en tot en met 16 uur bezig geweest om in Cebu airport te komen.
Om 04:30 uur in de haven, we moeten mondjekapjes op en minstens één meter afstand houden van elkaar.. ik mag niet naast mijn eigen man zitten. Het proces gaat in vier stappen en iedere toerist moet zich hier aan houden, wat heel logisch en prima is, maar niet om daarna op de boot allemaal naast elkaar te zitten, zij aan zij? Maar dat gebeurde wel.
Vervolgens hebben ze een fout gemaakt met het tellen, twee passagiers zijn niet komen opdagen. Ze begrijpen er niets van en daardoor hebben ze ongeveer 200 mensen uren laten wachten. Kinderen, oudere mensen, zwangere vrouwen, in de hitte, zonder enige vorm van communicatie of informatie. En toen we aankwamen in Cebu, hadden ze éen thermometer, één ! En de rest, keek toe.
Ik heb in mijn eentje in de hitte, kinderen en een zwangere vrouw begeleidt naar de voorkant van de rij en gezegd dat zij eerst moesten gaan... ze waren helemaal bezweet en aan het huilen, die arme kindjes ...Niemand deed wat😢
Overige schandalig details weggelaten...
Conclusie: nog steeds vast in de Filipijnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan die laposukkel ff opdonderen plz. Ik ben er nu wel klaar mee.
TT KAAPquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon bezig met een nieuw deel hoor, kaper.
Die was ik ook aan het typen jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
de tt had nationale bitterbaldag moeten zijn
Ik bedoelde jou niet skatjenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon bezig met een nieuw deel hoor, kaper.
Volgens mij welhoor.quote:
Wie dan wel, vraag ik me af?quote:
Oe wel veilig thuis weer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had een uitstapje.
Pakje moeten opvangen op 't werk om bij aankomst te zien dat 'ie net geleverd was. OOK GOED.
In Belgie kan dat vast, hier echt niet, bier is gevaarlijk enzo, evenals reclame ervoor.quote:
Ik heb echt al zoveel Zelda gespeeld. Bedankt nog voor de link naar Amazon._O_quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had een uitstapje.
Pakje moeten opvangen op 't werk om bij aankomst te zien dat 'ie net geleverd was. OOK GOED.
Niet relevant, het is al opgelostquote:
quote:
Eh, drie stappen naar auto, een beetje collega ontwijken en weer drie stappen naar de auto. Ik voel me veilig zat.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt al zoveel Zelda gespeeld. Bedankt nog voor de link naar Amazon._O_
Ga vanmiddag weer even aan de slag in de tuin van het werk.
heb nog steeds geen zelda (breath of the wild) gespeeldquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt al zoveel Zelda gespeeld. Bedankt nog voor de link naar Amazon._O_
Ga vanmiddag weer even aan de slag in de tuin van het werk.
Nou euhm zomaar mensen sukkel gaan noemen en zeggen dat ze op moeten donderen, plus een topickaap doen vind ik raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet relevant, het is al opgelost
[..]
Geen enkele Zelda gespeeld, ooit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb nog steeds geen zelda (breath of the wild) gespeeld
wel links awakening
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euhm zomaar mensen sukkel gaan noemen en zeggen dat ze op moeten donderen, plus een topickaap doen vind ik raar.
Dat kanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euhm zomaar mensen sukkel gaan noemen en zeggen dat ze op moeten donderen, plus een topickaap doen vind ik raar.
Is echt een geweldig spel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb nog steeds geen zelda (breath of the wild) gespeeld
wel links awakening
En dan flippen als wij niet duidelijk en/of logisch doen, mooi is dat.quote:
Het is buiten kouder dan binnen in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel hoe warm is het daar bij jou nu?
Gelukkig, was wel spannend zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, drie stappen naar auto, een beetje collega ontwijken en weer drie stappen naar de auto. Ik voel me veilig zat.
Niets menselijks is mij vreemd zie je welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan flippen als wij niet duidelijk en/of logisch doen, mooi is dat.
Hmm, nog kouder dan hier dus. Wat op zich ook zo hoort trouwens, maar okeequote:
Heb wel zitten zweten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gelukkig, was wel spannend zeker.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb wel zitten zweten.![]()
Al hielp het autoraampje opendoen een hoop.
Met je verkeerde been uit bed stappen en dan vinden mensen dat raar, dat ze je met rust laten ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets menselijks is mij vreemd zie je wel
gelijk trek in bitterbalquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:37 schreef mschol het volgende:
het is @:bitterbal dag https://rubriek.nl/events/nationale-bitterballendag/
Blijf gewoon weg als je geen zin hebt in interactie ja toch niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit bed stappen en dan vinden mensen dat raar, dat ze je met rust laten ja.
kruidvat is echt overal een rommelige rotwinkel he?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest wel een beetje grinniken om de rij voor de lokale Kruidvat. EINDELIJK DE RUIMTE IN DIE WINKEL.
en alles staat wekelijks weer ergens andersquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kruidvat is echt overal een rommelige rotwinkel he?
Alles staat er zo dicht op elkaar. Maar dat is bij de Etos eigenlijk ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kruidvat is echt overal een rommelige rotwinkel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |