tsja, maar het begint meestal met lichte symptomen. Als dit dag 1 is, is het nog te vroeg om te zeggen hoe het gaat verlopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Valt me mee dat zo'n Johnson daar dan enkel lichte symptomen van heeft. Lijkt me nu ook niet de meest gezonde man. Blijft een raadsel welke mensen heel ziek worden en welke niet, lijkt (ouderen en mensen met een medische aandoeningen buiten beschouwing gelaten) geen touw aan vast te knopen.
Ziekteverloop kan weken duren hè.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Valt me mee dat zo'n Johnson daar dan enkel lichte symptomen van heeft. Lijkt me nu ook niet de meest gezonde of fitte man. Blijft een raadsel welke mensen heel ziek worden en welke niet, lijkt (ouderen en mensen met een medische aandoeningen buiten beschouwing gelaten) geen touw aan vast te knopen.
daar gaat de stadium tour. gelukkig had ik mijn nijmegen kaartje al op ticketswap gezet want ik had al zo'n vermoeden dat dit niet doorgaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.bz-berlin.de/(...)-der-intensivstation
Rammstein zinger op de ICOf is dit een fake news bron?
Zolang de mensen dan strikt in hun huisje blijven lijkt het mij dat nog niet eens een probleemquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:18 schreef Blik het volgende:
[..]
lekker daar corona verspreiden
Ik vind het nogmaals belachelijk dat een Landal greenparks niet gewoon dicht is
Zijn niet echt geruchten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
Er gaan geruchten rond dat boris Johnson corona heeft.
Dat zijn geen geruchten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
En waarom is daar dan geen toezicht op? Want dat mag helemaal niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
In het vakantiepark waar ik woon is ongeveer 25% het hele jaar bewoond. Als de parken gesloten zouden worden dan ben ik dakloos
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
twitter:BorisJohnson twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 12:15:28Over the last 24 hours I have developed mild symptoms and tested positive for coronavirus.
I am now self-isolating, but I will continue to lead the government’s response via video-conference as we fight this virus.
Together we will beat this. #StayHomeSaveLives https://t.co/9Te6aFP0Ri reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
twitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat Boris Johnson corona heeft. reageer retweet
staat hierboven al ergensquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
Geen idee hoor. Zal eens op Twitter kijken anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:26 schreef Anton91 het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Boris Johnson corona heeft?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Als ik de berichten goed interpreteer, heeft Corona johnson.
quote:Zo trotseren de Spanjaarden al wekenlang de lockdown: ‘Spanje is Spanje niet meer’
VIDEOSpanje gaat dit weekeinde zijn derde week lockdown in. Deze vrijdag waren opnieuw 655 doden door het coronavirus te betreuren, maar voor het eerst waren dat er minder dan het etmaal ervoor. Wat niet betekent dat het weer snel levendig zal worden in de straten.
22 maart, van iemand die constant dingen "hoort en "aanwijzingen" heeft...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]twitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat Boris Johnson corona heeft. reageer retweet
Als je er een berichtje over vind zou je die dan hier kunnen plaatsen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Zal eens op Twitter kijken anders.
Top, doe ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je er een berichtje over vind zou je die dan hier kunnen plaatsen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:35 schreef Messina het volgende:
[..]
22 maart, van iemand die constant dingen "hoort en "aanwijzingen" heeft...
twitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat Messina deze grap niet snapt. reageer retweet
De jongst overledene was 53. Boris heeft duidelijk overgewicht en zal regelmatig onder stress staan dus ik zou hem niet onmiddellijk buiten de risicogroep plaatsenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
tsja, maar het begint meestal met lichte symptomen. Als dit dag 1 is, is het nog te vroeg om te zeggen hoe het gaat verlopen.
Maar Boris is nog maar 55, niet echt een risicogroep idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |