abonnement Unibet Coolblue
pi_192305876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:00 schreef maily het volgende:
In wiens supermarkt was dit? Vrouw staat af te rekenen bij de kassa en een paar keer loopt er een corona-aso langs haar heen met spullen. Zie nu dat hij die spullen bij zijn vrouw in de kar legt .... die zegt er ook niks van ....

GroeneMat twitterde op donderdag 26-03-2020 om 21:18:38 Ik krijg zojuist dit filmpje doorgestuurd via Whatsapp. Dit lijkt me wel de #coronalul van de week of niet?

Goeiedag zeg, wat een asociaal.. https://t.co/VgGXrNJlyV reageer retweet
Ze zijn allebei asociaal. De 1e die mij in m'n knieholte trapt kan ook een ram krijgen, bejaard of niet. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het gooien met potgrond ok vind, maar ik vind niet dat hij schuldiger is dan zij, omdat hij toevallig een man is en zij een oudere vrouw. En je ziet niet wat er daarna gebeurt, voor hetzelfde geld is hij zich kapot geschrokken van zijn eigen gedrag. Heeft hij haar z'n excuses aangeboden of weet ik veel wat. Beetje stemmingmakerij dit.

Wel had hij natuurlijk afstand moeten houden, maar daar had het personeel of beveiliging al wat van moeten zeggen (ook al zou het niet nodig moeten zijn).
pi_192306390
Ik dacht in mijn lunchpauze even brood te kunnen kopen.
Was de winkel dicht wegens vakkenvullen :')

Had flink honger net.
pi_192306453
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom kan ik vandaag niet online boodschappen bestellen bij AH. ah kiest voor mijn een moment uit voor 15 april. terwijl ik een bezorgbundel heb.Raar dat ik niet voor aanstaande donderdag kan bestellen..is allemaal al vol.
Omdat iedereen dat doet nu :+
pi_192306496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Bij mijn AH bijna geen eieren en ook het schap waar je bloem/meel verwacht was treurig leeg. Andere winkels met een eieraanvoerprobleem? Oh ja, ook was het schap met kruiden heel erg leeg. Ik moest peperkorrels hebben: niets meer.
Bij 'mijn' AH was het hele eierschap leeg, met een excuusbriefje.

De Mora snacks waren ook op, 'productieproblemen' (wilde weer een jaarvoorraad pak van 20 XL frikandellen kopen)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_192306505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:12 schreef maily het volgende:

[..]

Potgrond .....

Wat een asociale eikel.
Ik merk wel op dat de mensen een zeer kort lontje hebben these days. De eerste supermarktmoord is aanstaande. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 18:28:28 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192306521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:27 schreef Resistor het volgende:

[..]

De Mora snacks waren ook op, 'productieproblemen' (wilde weer een jaarvoorraad pak van 20 XL frikandellen kopen)
Ja sorry. Mijn vriezer zit wel vol nu.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_192308194
Aldi hier had alleen nog biologische eieren, de normale allemaal op, de lidl had nog 3 pallets vol :') (1 met doosjes van 10, doosjes van 12 en die groot verpakkingen voor Pasen)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192308278
De Appie hier was wel goed leeg met weinig keuze, maar dat zal wel te maken hebben met de aanstaande verhuizing van ze :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_192308438
Mijn kasten zitten vol met spul

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2020 19:56:56 ]
pi_192308481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:56 schreef phoenyx het volgende:
Mijn kasten zitten vol met spul
ok
pi_192308570
Was vandaag trouwens wel in de Aldi, daardoor weet ik wel weer waarom ik gehamsterd heb. Duurde een eeuwigheid
pi_192308578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:03 schreef phoenyx het volgende:
Was vandaag trouwens wel in de Aldi, daardoor weet ik wel weer waarom ik gehamsterd heb. Duurde een eeuwigheid
WC papier?
pi_192308618
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

WC papier?
Ook, maar ook rijst en pasta's etc. Maar er was geen doorkomen aan. Eerst sta je te wachten tot je naar binnen mag met je winkelwagen en dan binnen mag niemand elkaar bijlangs soort van. Heeft meer dan een uur en een kwartier geduurd vanaf begin tot eind. Wel blij dat ik de basisdingen gekocht heb voor de komende tijd.

Ook heel goed opletten op je lijstje wat je voorbij komt want je kan moeilijk teruggaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2020 20:06:04 ]
  vrijdag 27 maart 2020 @ 20:12:42 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_192308742
Hier pasta op _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 20:16:21 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192308821
Hier (Friesland) een paar mensen in de winkel. Alles is prima verkrijgbaar behalve eieren.
pi_192308970
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier (Friesland) een paar mensen in de winkel. Alles is prima verkrijgbaar behalve eieren.
Logisch toch? Gewoon in het noorden nog omdat daar naar verhouding nog heel weinig ziek zijn. Dan heb je geen problemen.
pi_192309519
Las net dat in Rijsbergen een vrouw zelfs een man heeft aangevallen omdat ze vond dat hij te dicht in haar buurt kwam. Gelukkig heeft hij haar gelijk op haar plek gezet door een zal grond ertegenaan te gooien. Mensen worden echt helemaal para als je binnen 1,5 meter komt.
pi_192309524
Mijn appie was redelijk bijgevuld en heeft het verder ook wel goed geregeld. De beveiliger telt de mensen die naar binnen gaan en er weer uit komen. Als het te vol is moet je wachten, daar hebben ze allemaal strepen voor op de grond gezet. Er staan rijen gedesinfecteerde winkelwagentjes die je moet gebruiken en er staat ook nog spul voor als je zelf wil ontsmetten.

In de appie zelf hebben ze ook bij de broodafdeling strepen op afstand gezet. Er lopen dames rond met desinfectiemeuk om de deuren van de koeling, zelfscan, pinautomaten etc schoon te maken. Bij het naar buiten gaan lever je je karretje in bij iemand die hem schoon maakt ^O^ oh en er is nu een aparte ingang en uitgang ^O^
pi_192310784
Was er vanmorgen, een hoop hoestende ouderen, maar ook een vrouw met handschoenen die dacht dat ze daardoor gaan afstand hoefde te houden :')
pi_192310838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:46 schreef byah het volgende:
Was er vanmorgen, een hoop hoestende ouderen, maar ook een vrouw met handschoenen die dacht dat ze daardoor gaan afstand hoefde te houden :')
:D :')
pi_192310953
Appie hier had alles op voorraad, behalve de pasta en handzeep dan. Er was zelfs nog meer dan voldoende brood vlak voor sluitingstijd.
pi_192311062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Silven het volgende:
Las net dat in Rijsbergen een vrouw zelfs een man heeft aangevallen omdat ze vond dat hij te dicht in haar buurt kwam. Gelukkig heeft hij haar gelijk op haar plek gezet door een zal grond ertegenaan te gooien. Mensen worden echt helemaal para als je binnen 1,5 meter komt.
Of je leest het topic even....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 27 maart 2020 @ 22:01:28 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192311070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Silven het volgende:
Las net dat in Rijsbergen een vrouw zelfs een man heeft aangevallen omdat ze vond dat hij te dicht in haar buurt kwam. Gelukkig heeft hij haar gelijk op haar plek gezet door een zal grond ertegenaan te gooien. Mensen worden echt helemaal para als je binnen 1,5 meter komt.
Dat meen je niet?! :o
  vrijdag 27 maart 2020 @ 23:37:56 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192313024
Amerika: vrouw (35) hoest de vlees, groente en broodafdeling onder en roept dat ze Corona heeft. Supermarkt is gedwongen om voor $35K aan voedsel weg te gooien

She was arrested and charged with:
- two felony counts of terrorist threats
- one felony count of threats to use a "biological agent"
- one felony count of criminal mischief
- misdemeanor counts of criminal attempt to commit retail theft
- disorderly conduct

Die retard gaat lang opgesloten worden

===================
Woman who purposefully coughed on $35K worth of grocery store food charged with four felonies

https://www.reddit.com/r/(...)hed_on_35k_worth_of/
https://www.nbcnews.com/n(...)hed-twisted-n1169401

A woman, who the police know to be a chronic problem in the community," walked into the chain's Hanover Township store and "proceeded to purposely cough on our fresh produce, and a small section of our bakery, meat case and grocery," Fasula said.

The Hanover Township Police Department said in a statement late Thursday that the suspect, identified as Margaret Cirko, 35, was making threats that she was sick while coughing and spitting on the food.

"Cirko continued this behavior in several aisles before attempting to steal a 12-pack of beer as she was being ordered to leave the store by employees," police said.

She was arrested and charged with two felony counts of terrorist threats, one felony count of threats to use a "biological agent" and one felony count of criminal mischief. She also faces misdemeanor counts of criminal attempt to commit retail theft and disorderly conduct.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 23:56:01 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_192313242
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 23:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Amerika: vrouw (35) hoest de vlees, groente en broodafdeling onder en roept dat ze Corona heeft. Supermarkt is gedwongen om voor $35K aan voedsel weg te gooien

She was arrested and charged with:
- two felony counts of terrorist threats
- one felony count of threats to use a "biological agent"
- one felony count of criminal mischief
- misdemeanor counts of criminal attempt to commit retail theft
- disorderly conduct

Die retard gaat lang opgesloten worden

===================
Woman who purposefully coughed on $35K worth of grocery store food charged with four felonies

https://www.reddit.com/r/(...)hed_on_35k_worth_of/
https://www.nbcnews.com/n(...)hed-twisted-n1169401

A woman, who the police know to be a chronic problem in the community," walked into the chain's Hanover Township store and "proceeded to purposely cough on our fresh produce, and a small section of our bakery, meat case and grocery," Fasula said.

The Hanover Township Police Department said in a statement late Thursday that the suspect, identified as Margaret Cirko, 35, was making threats that she was sick while coughing and spitting on the food.

"Cirko continued this behavior in several aisles before attempting to steal a 12-pack of beer as she was being ordered to leave the store by employees," police said.

She was arrested and charged with two felony counts of terrorist threats, one felony count of threats to use a "biological agent" and one felony count of criminal mischief. She also faces misdemeanor counts of criminal attempt to commit retail theft and disorderly conduct.
Geen medelijden mee :)
pi_192315129
Mijn favoriete toetje is er niet meer. Ik denk dat de bejaarden dat in het vroege uurtje weghalen.
(Overigens gun ik ze dat uurtje van harte. Maar mijn toetje mis ik wel.)
  zaterdag 28 maart 2020 @ 08:28:26 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192315360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:53 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn favoriete toetje is er niet meer. Ik denk dat de bejaarden dat in het vroege uurtje weghalen.
(Overigens gun ik ze dat uurtje van harte. Maar mijn toetje mis ik wel.)
Welk toetje?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192315528
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welk toetje?
Ehrman vanilletoetje met slagroom.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 08:48:57 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192315565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:44 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ehrman vanilletoetje met slagroom.
Gister had ik nog de chocolade variant. Vanille had ik de dag ervoor. :9 Bij Picnic vooralsnog steeds kunnen bestellen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192315713
Gisteren geweest. 25 minuten buiten moeten aanschuiven, maar alles was voorradig.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_192316521
Hier hebben ze via Facebook het overzicht van de rustige en drukke winkeltijdstippen verspreid van de Jumbo vestigingen in de buurt....
Blijkbaar hebben meer mensen Facebook.....het was best druk op een "rustig" tijdstip.

Eerst sta je bij de winkelwagens, terwijl er nog genoeg zijn, maar dat moet nu allemaal één voor één, terugbrengen en ook ophalen en het is allemaal precies naast de in- en uitgang....en vergeet je winkelwagenmuntje niet...niemand heeft meer kleingeld op zak, want je wordt verzocht te pinnen...eerder deze week stonden nog een aantal winkelwagens los, maar in de andere wijk bij de andere vestiging waren ze opeens 30 winkelwagens kwijt ...

Mensen in de winkel laten hun winkelwagen ergens staan om nog iets op te halen, of gaan "uren" voor het schap staan kijken, want ze doen nog maar één keer per week boodschappen en willen niets vergeten....maar ja, iedereen moet er langs,
de kassa's zijn niet volledig bezet of er staan ellenlange rijen tot ver in de winkel door de extra afstand en je komt er nergens bij...

De vakkenvuller ging 50 cm naast mij staan, hij had wel een hesje aan met hou 1,50 m afstand...en de kassajuf bij de selfscan stuurde mij net als een peutertje terug achter de gele lijn, terwijl ik mijn winkelwagen voor mij had en er zeker nog 1 m tussen de klant voor mij en mijn kar was...even wennen de veranderingen bij de kassa's...kregen ook net de twee klanten voor mij een boodschappencheck...duurde het nog langer.
Ik heb er genoeg van, boodschappenddoen is zo niet meer leuk...
pi_192316535
Hoe is het bij jullie bij de kassa’s geregeld eigenlijk? Bij mijn ene supermarkt is de helft van de kassa’s dicht (AH, om en om), bij de ander (Jumbo) hebben ze stickers zitten om 1,5e meter afstand aan te geven, maar die gelden blijkbaar alleen als je achter elkaar staat, want je moet nog steeds pal naast elkaar afrekenen en deels in de rij staan (kassa’s staan naar elkaar toe gericht met de klanten van beide kassa’s daartussen). Is dit (gebrek aan) Jumbo-beleid of toevallig alleen bij deze AH zo?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Spellchecker zaterdag 28 maart 2020 @ 10:14:39 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192316566
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:11 schreef Zana het volgende:
Hier hebben ze via Facebook het overzicht van de rustige en drukke winkeltijdstippen verspreid van de Jumbo vestigingen in de buurt....
Blijkbaar hebben meer mensen Facebook.....het was best druk op een "rustig" tijdstip.

Eerst sta je bij de winkelwagens, terwijl er nog genoeg zijn, maar dat moet nu allemaal één voor één, terugbrengen en ook ophalen en het is allemaal precies naast de in- en uitgang....en vergeet je winkelwagenmuntje niet...niemand heeft meer kleingeld op zak, want je wordt verzocht te pinnen...eerder deze week stonden nog een aantal winkelwagens los, maar in de andere wijk bij de andere vestiging waren ze opeens 30 winkelwagens kwijt ...

Mensen in de winkel laten hun winkelwagen ergens staan om nog iets op te halen, of gaan "uren" voor het schap staan kijken, want ze doen nog maar één keer per week boodschappen en willen niets vergeten....maar ja, iedereen moet er langs,
de kassa's zijn niet volledig bezet of er staan ellenlange rijen tot ver in de winkel door de extra afstand en je komt er nergens bij...

De vakkenvuller ging 50 cm naast mij staan, hij had wel een hesje aan met hou 1,50 m afstand...en de kassajuf bij de selfscan stuurde mij net als een peutertje terug achter de gele lijn, terwijl ik mijn winkelwagen voor mij had en er zeker nog 1 m tussen de klant voor mij en mijn kar was...even wennen de veranderingen bij de kassa's...kregen ook net de twee klanten voor mij een boodschappencheck...duurde het nog langer.
Ik heb er genoeg van, boodschappenddoen is zo niet meer leuk...
Bij onze AH stond woensdag een bakje met muntjes op de tafel met ontsmettingsmiddel en papieren handdoekjes, en gisteren waren de muntingangen van de winkelwagentjes afgeplakt.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 10:23:54 #84
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192316675
Ik woon vlakbij een nieuwbouwwijk, deels nog in aanbouw, met een relatief kleine Albert Heijn. Voor de beeldvorming, die winkel heeft een kassa en twee zelfscans. En voor deze crisis kwam in de regel iemand speciaal de kassa draaien als je niet bij de zelfscan wilde betalen. Ik was zelfs wel eens de enige klant in de winkel. Inmiddels is het er wel wat drukker geworden. Maar ondanks dat die winkel alleen een basisaanbod heeft kan ik er alles wat ik nodig heb vrij vlot vinden.

Volumezaken als wcpapier gaan daar wel snel, terwijl de grote supermarkt in de wijk ruimte heeft om drie torenhoge pallets met papier neer te zetten ( :+ ). Maar voorlopig ga ik dus zoveel mogelijk naar die kleine Appie. :s)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_192316778
Vanochtend bij de AH voor het eerst even in de rij moeten staan om binnen te komen. Ging op zich wel vlot, maar ik was er dan ook kort na 8 uur. Een kar of mandje was verplicht. Ik neem aan om te kunnen tellen hoeveel mensen binnen zijn? Bij de ingang stond een tafel met desinfectiemiddelen en een stapel mandjes (dus ik ga er vanuit dat die schoongemaakt waren). Mandje gepakt en binnen zsm gepakt had wat ik nodig had. Iedereen houdt wel rekening met elkaar maar het loopt daardoor allemaal uiteraard wat trager. Afgerekend bij de zelfscan. Daar stond wel iemand, maar geen idee of ze ook de beeldschermen schoonmaakte.

Blij dat ik alleen voor mezelf boodschappen hoef te doen dus meestal niet veel nodig hebt. Voorlopig ga ik alleen nog om 8 uur of kort voor sluitingstijd.
pi_192316792
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:44 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ehrman vanilletoetje met slagroom.
_O- _O-
Ik was eens een tijdje totaal verslaafd aan die dingen... Zo lekker!!! :Y
pi_192317944
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:12 schreef FlyingFish het volgende:
Hoe is het bij jullie bij de kassa’s geregeld eigenlijk? Bij mijn ene supermarkt is de helft van de kassa’s dicht (AH, om en om), bij de ander (Jumbo) hebben ze stickers zitten om 1,5e meter afstand aan te geven, maar die gelden blijkbaar alleen als je achter elkaar staat, want je moet nog steeds pal naast elkaar afrekenen en deels in de rij staan (kassa’s staan naar elkaar toe gericht met de klanten van beide kassa’s daartussen). Is dit (gebrek aan) Jumbo-beleid of toevallig alleen bij deze AH zo?
Hier bij de Jumbo hebben ze plastic tussen de rijen gehangen vanaf het plafond tot een meter boven de grond, is wel beter!!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 13:13:59 #88
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192319010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:12 schreef FlyingFish het volgende:
Hoe is het bij jullie bij de kassa’s geregeld eigenlijk? Bij mijn ene supermarkt is de helft van de kassa’s dicht (AH, om en om), bij de ander (Jumbo) hebben ze stickers zitten om 1,5e meter afstand aan te geven, maar die gelden blijkbaar alleen als je achter elkaar staat, want je moet nog steeds pal naast elkaar afrekenen en deels in de rij staan (kassa’s staan naar elkaar toe gericht met de klanten van beide kassa’s daartussen). Is dit (gebrek aan) Jumbo-beleid of toevallig alleen bij deze AH zo?
Hier bij de jumbo is zijn maar 2 kassa's die tegenover elkaar staan. Daarvan hangt nu bij de 1 ste een bordje dat die kassa om die reden gesloten is. Dus ze hebben het hier goed op kunnen lossen. Wel is de ruimte naast de andere kassa's erg smal zodat je moet uitkijken niet rug aan rug met de kassamiep van de kassa ernaast te komen. Ik loop gewoon meteen door met de kar en laad mijn boodschappen dan pas in. Mja dan moet ik wel weer terug om met de pinpas te zwaaien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192319806
Vanochtend weer eens naar de supermarkt geweest. Viel me op hoe lelijk en argwanend iedereen naar elkaar keek. De wereld is gek geworden.
De enige die er niks van aantrokken waren bejaarden, die nog steeds overal tussendoor schuiven, voorlangs iets pakken en op elkaar staan.
En daar doen we dan al die moeite voor!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_192319830
En was nu wel een karretjes limiet en de medewerkers namen alle karren in ontvangst om te ontsmetten en aan de volgende klant te geven
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_192320054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik was eens een tijdje totaal verslaafd aan die dingen... Zo lekker!!! :Y
Ik had vanochtend die Zaanse variant maar die haalt het niet bij Ehrman. Maar bejaarden hebben ze ook ontdekt blijkbaar.
Bij de ene supermarkt worden de mandjes ontsmet, bij de andere moet je een winkelwagen nemen en die werden niet tussendoor ontsmet. Misschien kunnen ze ook handschoenen gaan uitdelen.
Wel hulde voor al die medewerkers die dit soort klusjes als ontsmetten en iedereen op de regels wijzen, op zich nemen.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 18:06:27 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_192322970
Veel geparkeerde winkelwagens in de naburige Albert Heijn vandaag. Dat je een winkelwagen mee moet nemen is niet alleen voor het tellen, maar ook om die 1,5m makkelijker in stand te houden :z
  † In Memoriam † zaterdag 28 maart 2020 @ 18:12:14 #93
88815 The_Emotion
98.3
pi_192323040
Op het pleintje naast de AH waar ik gebruikelijk boodschappen doe, stonden er paar van die schreeuwjezussen te prediken.
Ook voor het eerst dat ik ze daar zie.

Nu verwacht ik zeker ellende van bijbelse proporties |:)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_192323080
De menschen hebben dit volledig aan zichzelf te danken, gij zondaars en ongelovigen })

Ontopic: Appie heeft hier gelukkig weer bezorgd *O*
pi_192323093
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 18:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
Op het pleintje naast de AH waar ik gebruikelijk boodschappen doe, stonden er paar van die schreeuwjezussen te prediken.
Ook voor het eerst dat ik ze daar zie.

Nu verwacht ik zeker ellende van bijbelse proporties |:)
Nog erger dan uitverkocht wc-papier? :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192323117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:53 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn favoriete toetje is er niet meer. Ik denk dat de bejaarden dat in het vroege uurtje weghalen.
(Overigens gun ik ze dat uurtje van harte. Maar mijn toetje mis ik wel.)
Bejaarden zijn altijd te vinden bij de koekjesafdeling, de taartjeskoelkast, de toetjeskoelkast en bij de bloemenhoek.
Blijkbaar is dat het enige wat ze kopen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192323167
Nu met de afstandregels enzo vind ik naar de supermarkt eigenlijk maar akelig, durf bijna niet voor komende weekboodschappen.

Online bestellen was al onmogelijk, alle bezorgtijden vol.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 18:20:50 #98
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_192323168
Vandaag voor het eerst een hele dag in de winkel gewerkt met de maatregelen, god wat is dat lastig en ongemakkelijk werken zeg.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_192323184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 18:20 schreef Rabieluh het volgende:
Vandaag voor het eerst een hele dag in de winkel gewerkt met de maatregelen, god wat is dat lastig en ongemakkelijk werken zeg.
Ja, je kan niet even snel door. Constant op mensen wachten, om je heen kijken of er geen mensen aankomen,...
  zaterdag 28 maart 2020 @ 18:23:33 #100
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_192323221
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, je kan niet even snel door. Constant op mensen wachten, om je heen kijken of er geen mensen aankomen,...
Ja dat de hele tijd om je heen kijken :'). Bij het laden/lossen moeten we er nu ook al rekening mee houden (logisch).

Verder ben ik maar wat blij dat ik gewoon kan blijven werken.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')