SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://soundcloud.com/motives-official/sets/death-throes-3
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 27-03-2020 20:50:34 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Okey. We gaan die kant op. Dacht kga een beetje rocke maar we kunnen ook housen want we zitten toch thous.quote:
Yup, deze ook leuk, time to killquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:00 schreef heracles het volgende:
[..]
Okey. We gaan die kant op. Dacht kga een beetje rocke maar we kunnen ook housen want we zitten toch thous.
Dank je wel he. Das er eentje om te bewarenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:04 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
[..]
Yup, deze ook leuk, time to kill
quote:
YEAHHHH it's a JAMquote:
Niks mis meequote:
Puzzie!quote:
Steukertquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Puzzie!![]()
Saai hier zonder de smaakmaker.![]()
![]()
Ik vind dit eigenlijk genieten...quote:
Haha hier gelukkig zelden last van schreeuwende kinderen. Ik zag bij twee buren een briefje op de voordeur dat ze ivm Corona geen bezoek ontvangen en de deur dicht zal blijven. Ik kom ze nu gelukkig ook minder vaak tegen. Die twee zijn echt zeikerds.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk genieten...![]()
Net als al die schreeuwende kut koters die normaliter iedere dag lawaai lopen te maken en irritant lopen te doen ...nu al 2 weken een zondagsgevoel![]()
Ik mis het niet ...![]()
Hoop wel dat alles in orde is daar...![]()
![]()
Herkenbaar ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Haha hier gelukkig zelden last van schreeuwende kinderen. Ik zag bij twee buren een briefje op de voordeur dat ze ivm Corona geen bezoek ontvangen en de deur dicht zal blijven. Ik kom ze nu gelukkig ook minder vaak tegen. Die twee zijn echt zeikerds.
Niet dat er ooit iemand bij die gasten op visite gaat.quote:
lol!! Zulke buren heb ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet dat er ooit iemand bij die gasten op visite gaat.
Funky!quote:
Beetje lang iddquote:
quote:
Daar kan ik je niet mee helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |