Qua nieuwe games is het toch om te janken, dus ruimte genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
400GB ruimte nodig voor patches
Walgelijk
Sparen maar alvastquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:06 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Bij de PS5 zullen we een externe stack ssd's nodig hebben.
Net even gekeken, ik heb voor 2,7 TB aan games geïnstalleerd. Die 825 GB gaat het inderdaad niet zo heel lang uithouden vermoed ik.quote:
Door SSD zullen de games wel kleiner worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Net even gekeken, ik heb voor 2,7 TB aan games geïnstalleerd. Die 825 GB gaat het inderdaad niet zo heel lang uithouden vermoed ik.
Maar de games moeten toch nog op een bluray passen dus zo heel veel groter zullen ze wel niet worden. Tenzij ze de game op meerdere disks leveren of een groot deel er van alsnog als download.
De Mark Cerny Super SSD slurpt de games opquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Door SSD zullen de games wel kleiner worden.
Want? Het spel heeft toch evenveel ruimte nodig?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Door SSD zullen de games wel kleiner worden.
Omdat ze bij bijv. Spiderman 400 keer dezelfde mailbox in de data hebben staan zodat het op elk moment geladen kan worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Want? Het spel heeft toch evenveel ruimte nodig?
Windows 10 is ook niet kleiner op een SSD dan op een HDD toch?
Dat object staat nu ook op 1 plaats en wordt gewoon vanaf die plek de wereld in geladenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Omdat ze bij bijv. Spiderman 400 keer dezelfde mailbox in de data hebben staan zodat het op elk moment geladen kan worden.
Met SSD hoef je het maar 1 keer te hebben en kan je er altijd snel bij.
Zo vatte ik het op iig
vanaf 10:30
Cerny zegt in dat filmpje dat het 400 keer gekopieerd in de data staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat object staat nu ook op 1 plaats en wordt gewoon vanaf die plek de wereld in geladen
met ssd gaat dat alleen 100x sneller om die data op te halen
Tomba 3 ook mogelijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef DKUp het volgende:
Minder pop-in, snellere laadtijden, mooiere werelden, meer details, de mogelijkheden zijn eindeloos op next-gen
Teveel voor een dag. Dat kunnen we niet aan...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef KennyPowers het volgende:
Morgen de sale der sales
En de PS+ announcement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |