hij noemde tailfox waarschijnlijk tailfox in plaats van taillessquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Maar sterkte!
Ik begrijp het maar al te goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Maar sterkte!
Zou jij wel mooi vinden of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:53 schreef bamibij het volgende:
Bedreigingen, topic op weg terug naar het oude niveau!
Terecht, want soms is het wel echtquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat dus. Laat mij lekker mijn filmpjes maken en mijn streams. Ik doe niemand kwaad. If anything, vooral de streams met muziek vinden mensenEn daar wordt ik blij van.
Wij ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat dus. Laat mij lekker mijn filmpjes maken en mijn streams. Ik doe niemand kwaad. If anything, vooral de streams met muziek vinden mensenEn daar wordt ik blij van.
Nicequote:
Ja toch. Het moet vooral leuk blijven en ik vind het wel leuk allemaal. Misschien heb ik je ook wel eens flink lopen etteren maarja dat was vroegerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Terecht, want soms is het wel echtVind het mooi hoe mensen er op reageren als ik halfbakken iets speel.
Daarom, dat was vroeger. Mensen veranderen, mensen worden ouder/rustiger.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja toch. Het moet vooral leuk blijven en ik vind het wel leuk allemaal. Misschien heb ik je ook wel eens flink lopen etteren maarja dat was vroeger
Nee, juist niet. Nog nooit iets mee te maken gehad ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zou jij wel mooi vinden of niet?
Laat die jongen met rust.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daarom, dat was vroeger. Mensen veranderen, mensen worden ouder/rustiger.
Streams moeten vooral gewoon inderdaad leuk blijven.
Hahahquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je bang zijn voor die gigantische beta van een Tailfox.
@Tailless zou niet pikkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je bang zijn voor die gigantische beta van een Tailfox.
Ja tis gewoon leuk, lekker luisteren, beetje kletsenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
NiceBlij dat zoiets als leuk wordt ervaren. Ben vaak te kritisch over mijn spel/kunsten/hoe je het wil noemen. Maar vind het wel fijn dat het voor anderen niet uitmaakt
Mooi want dat was echt een sukkelquote:
quote:
quote:
Maar lekker offtopic lekker een topic verbageren. Zullen we ontopic praten?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi want dat was echt een sukkel
Verbagerenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:51 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar lekker offtopic lekker een topic verbageren. Zullen we ontopic praten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:51 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar lekker offtopic lekker een topic verbageren. Zullen we ontopic praten?
Wanneer ga je weer streamen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik wil graag een oproep doen:
Ga, weg.
quote:
Heb er 10 maanden in rondgeredenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zat net de aflevering van autoweek te kijkenHoelang heb je nog rondgereden in die rammelbak?
Nicequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb er 10 maanden in rondgereden12,50 per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |