Klopt, moet bij gezegd worden dat hier grotere landen een voordeel hebben door de lage dichtheid.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:06 schreef Xenorium het volgende:
De landen met de meeste IC bedden en medisch personeel per 1000 inwoners zal het economisch het beste gaan doen, want dat betekent dat je als land sneller uiteindelijk een groeps immuniteit hebt van 50 a 60% van de bevolking.
Des te meer IC bedden je hebt en medisch personeel, des te meer je de economie normaal kunt laten draaien want je kunt de zieken dan beter opvangen en genezen.
Joh voor hen is het net zo goed koffiedik kijken als voor jou en mij. Laten we niet vergeten dat men hier op FOK! eerder de serieusheid van het virus inzag dan deze experts.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:03 schreef havanagila het volgende:
Wat zeggen de (echte) experts eigenlijk?
die man zit toch balls deep in de vaccin business?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik meende dat Ab Osterhaus een keer bij Op1 zei dat hij wel dacht dat het virus zonder de groepsimmuniteit wel zou verdwijnen, dat we niet per se die 60 procent nodig hadden.
Maarja, die vent waait ook zo met de wind mee. Laatste keer opperde ie nog voor een total lockdown.
in azie is het ergste ook al voorbij (voor nu) dus waarom zou t ah einde vh jaar niet voorbij kunnen zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan je niet menen.... Ik ga daar nu eens stevig om lachen!
~Niet aan het eind van het jaar deze reactie opduikelen hoor! (Mocht het anders zijn afgelopen!)![]()
Ik denk max begin zomer! Misschien al wel veel eerder! Niet eind van het jaar....quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
in azie is het ergste ook al voorbij (voor nu) dus waarom zou t ah einde vh jaar niet voorbij kunnen zijn?
Ik snap dan weer niet hoe mensen zo naïef kunnen zijn en denken dat het na 6 april /1 juni weer over is. Zomervakantie gaat er sowieso aan, en het najaar heb je dan ook nog.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan je niet menen.... Ik ga daar nu eens stevig om lachen!
~Niet aan het eind van het jaar deze reactie opduikelen hoor! (Mocht het anders zijn afgelopen!)![]()
Ik denk zelfs met pasen!quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk max begin zomer! Misschien al wel veel eerder! Niet eind van het jaar....
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:18 schreef RedFever007 het volgende:
Veel te lang en ben er helemaal klaar mee.
Het hoeft niet over te zijn om weer normaliteit in te gaan voeren! (Als de piek voorbij is!)quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet hoe mensen zo naïef kunnen zijn en denken dat het na 6 april /1 juni weer over is. Zomervakantie gaat er sowieso aan, en het najaar heb je dan ook nog.
Iedereen moet oppassen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het hoeft niet over te zijn om weer normaliteit in te gaan voeren! (Als de piek voorbij is!)
We gaan het toch krijgen... maarja de ouderen.... die moeten oppassen...
Jongeren moet de ouderen niet gaan besmetten!quote:
24 oktober.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:03 schreef havanagila het volgende:
Wat zeggen de (echte) experts eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |