abonnement Unibet Coolblue
pi_192284536
Toen ik in het pre corona tijdperk druk bezig was een sociaal leven te ontwikkelen viel het mij nogal op dat mensen soms erg snel kunnen oordelen, met name vrouwen. Ik bedoel daarmee dat ik in de kroeg regelmatig nieuwe mensen ontmoet maar dan enkel mannen, omdat zij als enige openstaan voor een gesprek. Bij vrouwen is het zo, ondanks dat ik probeer interesse te tonen en vragen te stellen (zonder enige seksuele aard) dat ik meestal direct wordt afgewezen. Zelfs zonder maar ook een gesprek te voeren.

Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat vrouwen wel openstaan voor een gesprek. Blijf het wel erg vreemd vinden dat zij itt mannen zo snel mensen op een verbaal negatieve manier afwijzen. Ik zou graag willen weten waarom? Maar het probleem is dan dan vrouwen naar de uitsmijter stappen en klagen dat ze lastig gevallen worden.

Iemand hier die mij hierover uitleg kan geven? Wat ik verkeerd doe?
pi_192284616
Ik merk zelf dat als ik met vrienden wat ga drinken ik ook lang niet altijd behoefte heb om met vreemden te gaan praten. Als mensen mij dan aanspreken kan het gewoon zo zijn dat ik daar niet veel zin in heb. Mij zou het niets verbazen als vrouwen dit een stuk meer meemaken.
pi_192284641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:26 schreef osodevo het volgende:

Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat vrouwen wel openstaan voor een gesprek.
Je kunt mensen niet dwingen een gesprek met je te voeren, accepteer dat gewoon.

als iemand niet met je wil praten, maakt die dat bemerkbaar en dan beeindig je gewoon het gesprek.

het kan soms zin hebben gewoon ook je strategie te veranderen... als 'vragen stellen' en 'interesse tonen' voor jou niet werkt, kun je het ook gewoon proberen door over jezelf te beginnen, bv aangeven dat je wat later bent omda je nog een goede parkeerplek voor je Ferrari zocht :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_192284697
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet dwingen een gesprek met je te voeren, accepteer dat gewoon.

als iemand niet met je wil praten, maakt die dat bemerkbaar en dan beeindig je gewoon het gesprek.

het kan soms zin hebben gewoon ook je strategie te veranderen... als 'vragen stellen' en 'interesse tonen' voor jou niet werkt, kun je het ook gewoon proberen door over jezelf te beginnen, bv aangeven dat je wat later bent omda je nog een goede parkeerplek voor je Ferrari zocht :)
Ik heb wel eens geluld dat ik piloot was en dat ik 's ochtends moest vliegen, kreeg een vraag over een bavaria 0.0 die ik vasthad :9

Dat werkte wel moet ik zeggen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192284704
Waarschijnlijk omdat vrouwen zich over het algemeen meer genoodzaakt voelen om aan te leren hoe ze iemand die toenadering zoekt (verbaal) af te wijzen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:35:07 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192284726
Waarschijnlijk doe je het met een houding die vrouwen wel doet raden dat je het met seksmotieven doet.
pi_192284745
Je wou gewoon in haar broekje en dat ruiken die wezens op 10km afstand
Ik zwaai naar dieren.
pi_192284767
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:34 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ik heb wel eens geluld dat ik piloot was en dat ik 's ochtends moest vliegen, kreeg een vraag over een bavaria 0.0 die ik vasthad :9

Dat werkte wel moet ik zeggen.
Trok het veel mannen aan ja?
pi_192284775
Sorry, nee hoor... als ik vrouwen benader is dat niet om daar direct seks mee te hebben. Ik ben niet gek, weet ook wel dat het vrouwen dan afschrikt.

Het valt mij gewoon op dat wanneer een blanke vriend van me exact hetzelfde doet dat vrouwen dan wel het gesprek aangaan. Dan kan het niet anders dat uiterlijk een grote rol speelt of mensen je wel/niet mogen.
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:38:05 #10
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_192284777
Kun je niet gewoon 1 topic maken en daar elke dag in posten wat je weer in een nieuw topic wilde openen?
Thinking about thinking of you.
pi_192284791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef osodevo het volgende:
Sorry, nee hoor... als ik vrouwen benader is dat niet om daar direct seks mee te hebben. Ik ben niet gek, weet ook wel dat het vrouwen dan afschrikt.

Het valt mij gewoon op dat wanneer een blanke vriend van me exact hetzelfde doet dat vrouwen dan wel het gesprek aangaan. Dan kan het niet anders dat uiterlijk een grote rol speelt of mensen je wel/niet mogen.
Wellicht. Post eens wat foto's van jezelf?
pi_192284811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:38 schreef shifto het volgende:
Kun je niet gewoon 1 topic maken en daar elke dag in posten wat je weer in een nieuw topic wilde openen?
Ik zit hier met een vraag, en die vraag is of jullie zich herkennen in mijn stelling. Zijn mannen vriendelijker dan vrouwen?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 13:40:49 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192284826
Misschien heeft het meer te maken met het feit dat jij je zo snel voelt afgewezen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:41:28 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_192284839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zit hier met een vraag, en die vraag is of jullie zich herkennen in mijn stelling. Zijn mannen vriendelijker dan vrouwen?
Je hebt wel veel vragen. Wat is voorstel is dat je een osodevo vragen topic maakt ofzo en die gewoon 200x per week update met je vragen ipv topic spam.
Thinking about thinking of you.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 13:42:29 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192284865
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:39 schreef Wigle het volgende:

[..]

Wellicht. Post eens wat foto's van jezelf?
Liever niet :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192284873
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Liever niet :@
Ik doelde op TS. Geen interesse in jouw foto's. Toch bedankt voor je reactie.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 13:43:32 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192284889
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:43 schreef Wigle het volgende:

[..]

Ik doelde op TS. Geen interesse in jouw foto's. Toch bedankt voor je reactie.
Ik had het over TS :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 13:43:46 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192284897
_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192284899
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef Wigle het volgende:

[..]

Trok het veel mannen aan ja?
Hi ha ho homograpje.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef osodevo het volgende:
Sorry, nee hoor... als ik vrouwen benader is dat niet om daar direct seks mee te hebben. Ik ben niet gek, weet ook wel dat het vrouwen dan afschrikt.

Het valt mij gewoon op dat wanneer een blanke vriend van me exact hetzelfde doet dat vrouwen dan wel het gesprek aangaan. Dan kan het niet anders dat uiterlijk een grote rol speelt of mensen je wel/niet mogen.
Ow het ligt aan de huidskleur?

Mijn Antilliaanse maat kreeg altijd de meisjes tijdens het uitgaan, dus misschien kan het ook in je voordeel werken.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192284932
Antwoord: Elke enigszins aantrekkelijke vrouw moet met grote regelmaat nieuwsgierige mannen afwimpelen. Uiteindelijk (misschien niet meteen maar wel op termijn) wil jij gewoon heel graag in het broekje van de vrouwen die je aanspreekt.

Daar hebben vrouwen geen zin in.
pi_192284956
Wss ben je niet zo knap of rijk. Dan hebben vrouwen al snel geen interesse in je.
pi_192284976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:47 schreef Huck_ het volgende:
Wss ben je niet zo knap of rijk. Dan hebben vrouwen al snel geen interesse in je.
Kan goed kloppen inderdaad. Lijkt mij toch vervelend als heel je leven draait om het aandacht krijgen van vrouwen. Nooit eens jezelf zijn: altijd maar snakken naar aandacht die er niet is. Best een leeg leven, lijkt mij.

Maar goed, iedereen heeft wel 'iets'. Denk ik.
pi_192284992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef osodevo het volgende:
Sorry, nee hoor... als ik vrouwen benader is dat niet om daar direct seks mee te hebben. Ik ben niet gek, weet ook wel dat het vrouwen dan afschrikt.
Waarom zou dat afschrikken? of wek je dan misschien de indruk dat je ze gelijk de bosjes in wil trekken ofzo?

Als je gewoon heteroseksueel bent en hen aantrekkelijk vind en hen daarom aanspreekt, is het volgens mij wel zo eerlijk daarover niet te liegen.
Imho is het wel zo prettig je kaarten zoveel mogelijk open op tafel te leggen, eerlijk te zijn.

Ik betwijfel sterk of het een goede strategie is om vreemde vrouwen in een bar oid aan te spreken enkel 'om vrienden te worden'...
volgens mij is het heel normaal dat dat initieel in zulke gelegenheden gewoon om het versieren gaat.
Overigens kan het best zijn dat je een vrouw aanspreekt om te versieren en dat het uiteindelijk nooit veel verder dan een vriendschap komt, maar andersom lijkt me wel vreemd en onwaarschijnlijk.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_192285012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zit hier met een vraag, en die vraag is of jullie zich herkennen in mijn stelling. Zijn mannen vriendelijker dan vrouwen?
Ik denk dat mannen juist wat harder en onaardiger zijn dan vrouwen.
pi_192285022
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:39 schreef Wigle het volgende:

[..]

Wellicht. Post eens wat foto's van jezelf?
Wat maakt uiterlijk nou uit om een leuk gesprek te hebben? :')
pi_192285029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:49 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen juist wat harder en onaardiger zijn dan vrouwen.
Maar wel toegankelijker
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:50:40 #27
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192285040
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat maakt uiterlijk nou uit om een leuk gesprek te hebben? :')
Spreek je ook vrouwen aan die je lelijk vindt dan?
pi_192285059
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:50 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Maar wel toegankelijker
Maar verder zijn ze wel hard naar elkaar en maken ze harde opmerkingen. Nooit begrepen. Vrouwen zijn meer empathisch denk ik..
pi_192285070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat maakt uiterlijk nou uit om een leuk gesprek te hebben? :')
Als je er griezelig of onaardig uit ziet kan dat veel uitmaken.

Dus: wil je het écht weten of blijf je doorgaan met vragen tot in de oneindigheid? Mij maakt het niet uit. Lijkt mij vooral vervelend voor jezelf. Of je moet het fijn vinden elke keer weer dit soort topics te openen.
pi_192285079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:51 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Maar verder zijn ze wel hard naar elkaar en maken ze harde opmerkingen. Nooit begrepen. Vrouwen zijn meer empathisch denk ik..
Vrouwen zijn naar mijn idee gemener, maar meer met steken onder water.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192285111
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:52 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Vrouwen zijn naar mijn idee gemener, maar meer met steken onder water.
Dat kan soms zo zijn, maar dat is vaak met een reden. Mannen kunnen gemeen naar elkaar doen zonder dat ze het erg vinden van elkaar, valt me op.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 13:54:53 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192285131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat maakt uiterlijk nou uit om een leuk gesprek te hebben? :')
Nou, als het je uiterlijk niet is is het hoe je overkomt/je houding.

Kies maar.

Overigens vind ik mannen helemaal niet vriendelijker per definitie dan vrouwen. Je kunt nog 4000 topics openen die eigenlijk allemaal over hetzelfde gaan, maar dat gaat je geen voordeel opleveren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192285179
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat kan soms zo zijn, maar dat is vaak met een reden. Mannen kunnen gemeen naar elkaar doen zonder dat ze het erg vinden van elkaar, valt me op.
Klopt, in onze vriendengroep zeiken we elkaar ook de hele dag af.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192285182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, als het je uiterlijk niet is is het hoe je overkomt/je houding.

Kies maar.

Overigens vind ik mannen helemaal niet vriendelijker per definitie dan vrouwen. Je kunt nog 4000 topics openen die eigenlijk allemaal over hetzelfde gaan, maar dat gaat je geen voordeel opleveren.
Aansporen voor het vervuilen van fok! vind ik nou niet echt een goed advies.
pi_192285199
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:57 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Klopt, in onze vriendinnengroep zeiken we elkaar ook de hele dag af.
pi_192285212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef osodevo het volgende:

Zijn mannen vriendelijker dan vrouwen?
Nee.
pi_192285243
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, als het je uiterlijk niet is is het hoe je overkomt/je houding.

Kies maar.

Overigens vind ik mannen helemaal niet vriendelijker per definitie dan vrouwen. Je kunt nog 4000 topics openen die eigenlijk allemaal over hetzelfde gaan, maar dat gaat je geen voordeel opleveren.
Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.

Het is een soort racisme... mensen beoordelen zonder een gesprek te voeren en op basis van uiterlijk direct afwijzen.
pi_192285258
Maar als mannen zoveel vriendelijker zijn, dan zou je er ondertussen toch wel in geslaagd moeten zijn om een paar mannelijke kennissen/vrienden gemaakt te hebben?

En vanuit een soort sociaal netwerk kom je ook in contact met vrouwen die zich een beetje in dezelfde sociale kring bevinden waardoor je niet afhankelijk bent van de grillen van volledig onbekende vrouwen.
pi_192285264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.

Het is een soort racisme... mensen beoordelen zonder een gesprek te voeren en op basis van uiterlijk direct afwijzen.
En wat wil je eraan doen?
pi_192285302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.

Het is een soort racisme... mensen beoordelen zonder een gesprek te voeren en op basis van uiterlijk direct afwijzen.
Dat zou best kunnen bij bepaalde vrouwen.
pi_192285313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.

Het is een soort racisme... mensen beoordelen zonder een gesprek te voeren en op basis van uiterlijk direct afwijzen.
Persoonlijke voorkeur much?

Wat je zegt is product van je eigen onzekerheid. Ik heb een tintje en ik heb er weinig problemen mee.
pi_192285336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.
Er zijn anders genoeg vrouwen die absoluut geen blanke willen, maar perse iemand met meer kleur.

Het is wel zo dat mensen een bepaalde smaak hebben. En misschien heb jij net de pech dat je een niet zo populaire smaak bent :P
pi_192285337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:02 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen bij bepaalde vrouwen.
Denk je niet dat het is om hoe hij zich presenteert? En kan het ook zo zijn dat zijn vrienden gewoonweg aantrekkelijker zijn?

Hij wijst wel heel snel met zijn gefrustreerde vingertje naar vrouwen die hij blijkbaar niet kan krijgen..
pi_192285381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Denk je niet dat het is om hoe hij zich presenteert? En kan het ook zo zijn dat zijn vrienden gewoonweg aantrekkelijker zijn?

Hij wijst wel heel snel met zijn gefrustreerde vingertje naar vrouwen die hij blijkbaar niet kan krijgen..
Ik denk dat het allemaal kan, maar het is lastig om te beoordelen want we waren er niet bij en we weten niet hoe hij eruitziet en wat zijn gedrag is.
pi_192285398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:06 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal kan, maar het is lastig om te beoordelen want we waren er niet bij en we weten niet hoe hij eruitziet en wat zijn gedrag is.
Ik denk dat hij er als een Chinees uit ziet of zo. Tja, veel blanke vrouwen houden daar natuurlijk niet van. Niet lullig bedoeld verder.
pi_192285412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:06 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal kan, maar het is lastig om te beoordelen want we waren er niet bij en we weten niet hoe hij eruitziet en wat zijn gedrag is.
Dat is waar.

Hij betrekt het wel heel erg op zichzelf. Ik vermoed gewoon dat hij simpelweg onzeker is tov wat zijn vrienden "regelen".
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 14:08:54 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192285417
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit gaat over iets heel anders. Ik probeer aan te kaarten dat als je niet blank bent je 3x harder moet werken om een goede eerste indruk bij vrouwen te maken.

Het is een soort racisme... mensen beoordelen zonder een gesprek te voeren en op basis van uiterlijk direct afwijzen.
Nee, je gaat niet weer de racisme kaart trekken alleen maar omdat JIJ (schijnbaar) niet met vrouwen om kunt gaan. en je zelf de conclusie trekt dat dat DUS ligt aan dat je niet blank bent.

Dat heb je al eerder gedaan, en toen is je ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat dat niet gewenst is.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')