Hij is niet zomaar een og, hij is een oggg.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:08 schreef Womanly het volgende:
De vraag is waarom heet jij jigggy met 3g's
Wat draag je dan zoal?quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:16 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hij is niet zomaar een og, hij is een oggg.
Ik heb trouwens ook de hele week nog geen fatsoenlijke outfit aangehad.
Joggingbroeken en oude t-shirts voornamelijk. Als ik er even uit moet dan trek ik iets fatsoenlijkers aan, maar verder dan een aftandse spijkerbroek ben ik nog niet gekomen deze week.quote:
Sinds december jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dezelfde van de laatste 2 maanden ofzo bedoel je?
Je lijkt op een chick jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar wel een lekker gladde gay.
Komt door mijn kanten stringetje denk ik, die steekt zo net heel verleidelijk boven mijn ongewassen joggingbroek uit.quote:
Als je de toppa’s verder had gevolgd had je gelezen dat ik nog bij dr ben langsgeweest en daar gepit hebquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daar was je toch klaar mee vorige week?
2 was bezetquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:08 schreef Womanly het volgende:
De vraag is waarom heet jij jigggy met 3g's
Lekker man, kan helaas niet alles van je volgenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als je de toppa’s verder had gevolgd had je gelezen dat ik nog bij dr ben langsgeweest en daar gepit heb
Thanks man maar Ja alleen nu is t kut want ze is in quarantine de komende tijd want is longpatient,en op app is ze zoals altijd best lastig te peilen en ik zie dr wss minimaal n maand nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lekker man, kan helaas niet alles van je volgen
Hossel je gewoon nieuwe tochquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Thanks man maar Ja alleen nu is t kut want ze is in quarantine de komende tijd want is longpatient,en op app is ze zoals altijd best lastig te peilen en ik zie dr wss minimaal n maand niet
Waarom zegtie dat dan niet? Het is hier toch geen volksbuurt.quote:
Nu is het moment om te investeren maat. En dan na de quarantaine alle opgedroogde zaadschreeuwende hertjes een voor een afvullenquote:
Mogelijk beperkt in taalgebruik?quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom zegtie dat dan niet? Het is hier toch geen volksbuurt.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nu is het moment om te investeren maat. En dan na de quarantaine alle opgedroogde zaadschreeuwende hertjes een voor een afvullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |