zo'n vies ventje is het welquote:
uhhuquote:
Yezzerquote:
maar goed dat wij ze hier 30 minuten gavenquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
09:16
De Belgische viroloog Marc Van Ranst ziet dat in zijn land nu jongeren op de ic-afdelingen liggen die deelnamen aan de zogenaamd 'lockdownparty's' van vrijdag 13 maart. De feestgangers namen het er de avond voor België in lockdown ging nog een keer goed van. Nu liggen meerdere van hen aan de beademing.
Dom dom domquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
De Belgische viroloog Marc Van Ranst ziet dat in zijn land nu jongeren op de ic-afdelingen liggen die deelnamen aan de zogenaamd 'lockdownparty's' van vrijdag 13 maart. De feestgangers namen het er de avond voor België in lockdown ging nog een keer goed van. Nu liggen meerdere van hen aan de beademing.
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.quote:
Dat had ook niemand verwacht natuurlijk... en ondertussen houden zij nu onnodig (want als ze een IQ van boven de 20 hadden gehad, lagen zij er nu niet) IC-bedden bezetquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ja sowieso.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.
Vraag me af of het komt door iets anders icm corona dat ze daar nu liggenquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ook niemand verwacht natuurlijk... en ondertussen houden zij nu onnodig (want als ze een IQ van boven de 20 hadden gehad, lagen zij er nu niet) IC-bedden bezet.
Ik ben bang van wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.
misschien kan je het online bestellen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Moet zelf eigenlijk naar de bouwmarkt, maar ben nu gewoon creatief met wat we wel in huis hebben.
Had al bij Gamma gekeken maar is niet voorradig in webshop. Heb ipv houtvuller gewoon muurvuller gebruikt nu.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je het online bestellen?
Bestellen een optie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Moet zelf eigenlijk ook naar de bouwmarkt, maar ben nu gewoon creatief met wat we wel in huis hebben.
Zal ook wel hard worden danquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had al bij Gamma gekeken maar is niet voorradig in webshop. Heb ipv houtvuller gewoon muurvuller gebruikt nu.
Hihahoquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en de gaatjes zijn er ook mee gevuld.
quote:Dat sommige automobilisten met een slok op achter het stuur kruipen, is voor de politie geen verrassing meer. Dat een man onder invloed rijdt door het nuttigen van kersenbonbons, is wél opvallend. Het overkwam agenten vannacht in Arnhem.
https://www.ad.nl/auto/be(...)erg-lekker~aa1223be/
"Heeft u nog een verklaring?"quote:
Picsquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
het is wel gezellig zo met die plantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dan staat morgen het strand weer vol
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn lieve collega haar levensrekkende chemo gaat niet meer door. Kutzooi. En van leuke dingen doen is ook geen sprake in deze tijd.
Hebben ze geen tijd om het te doen ?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ben er kapot van. 3 maanden is een heel positieve prognose.
Droevigquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn lieve collega haar levensrekkende chemo gaat niet meer door. Kutzooi. En van leuke dingen doen is ook geen sprake in deze tijd.
De arts zei dat het geen zin had, geen idee waarom het dan eerst beloofd was.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze geen tijd om het te doen ?
raar. misschien is het in de afgelopen tijd erger geworden? Wat voor kanker heeft ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De arts zei dat het geen zin had, geen idee waarom het dan eerst beloofd was.
Bah.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
HOLLEEEEquote:
OMGquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou haar nog zien als ze wist hoe ze op de chemo zou reageren. Nu geen idee, Ik hoop het maar is aan haar. We hebben zeker 10 jaar samengewerkt en zoveel meegemaakt samen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ben er kapot van. 3 maanden is een heel positieve prognose.
Is ze getrouwd of samen met iemand?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou haar nog zien als ze wist hoe ze op de chemo zou reageren. Nu geen idee, Ik hoop het maar is aan haar. We hebben zeker 10 jaar samengewerkt en zoveel meegemaakt samen.
En die ene bloeit cola.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er groeit een bezem uit je plant.
Sterkte lieverdquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou haar nog zien als ze wist hoe ze op de chemo zou reageren. Nu geen idee, Ik hoop het maar is aan haar. We hebben zeker 10 jaar samengewerkt en zoveel meegemaakt samen.
Ze heeft een partner maar ze latten. En ze heeft een zoon van 18 die nog thuis woont. Haar ouders die in Polen wonen zal ze niet meer zien denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ze getrouwd of samen met iemand?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze heeft een partner maar ze latten. En ze heeft een zoon van 18 die nog thuis woont. Haar ouders die in Polen wonen zal ze niet meer zien denk ik.
zoveel collateral damage dat virus waar niemand aan denkt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze heeft een partner maar ze latten. En ze heeft een zoon van 18 die nog thuis woont. Haar ouders die in Polen wonen zal ze niet meer zien denk ik.
Wat keihard allemaal. Zo’n jongen van 18 die ineens alleen achterblijft ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Godver.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook, heb haar niet meer gezien sinds ze vertelde dat ze de volgende dag naar de dokter ging en ze aangaf angstige voorgevoelens te hebben dat het slecht zou zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat een gruwelijke kut situatie. Hoop dat je haar nog ziet.
Ja en logistiek was het ook al ingewikkeld want hij kan niet in dat huis blijven wonen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat keihard allemaal. Zo’n jongen van 18 die ineens alleen achterblijft ook
sociale woningbouw?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en logistiek was het ook al ingewikkeld want hij kan niet in dat huis blijven wonen.
ftfyquote:
hmm misschien in deze situatie kan er iets geregeld worden. Geloof dat er afgesproken is dat niemand zijn huis uit mag worden gezet. nu is de situatie hier wel anders.quote:
Weet het niet, hij is student zonder echt inkomen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien in deze situatie kan er iets geregeld worden. Geloof dat er afgesproken is dat niemand zijn huis uit mag worden gezet. nu is de situatie hier wel anders.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
jemoet dat soort dingen toch ergens kwijt kunnen. zeker hier
oh. zijn vader?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet het niet, hij is student zonder echt inkomen.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en logistiek was het ook al ingewikkeld want hij kan niet in dat huis blijven wonen.
Mooiquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Was op het werk begonnen met de aanpak van een brandnetel (neebrantel)/bramenveldje aan te pakkenWas altijd een wens van haar dat de kinderen daar ook konden spelen, hoop dat het me lukt en dan noem ik het naar haar. Haar tuintje.
quote:
Die leeft nog maar wilde hij liever niet bij wonen geloof ik. Hij is heel hecht met zijn moeder.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heeft hij nog een vader om naartoe te gaan? Je moeder verliezen is echt wel voldoende ellende voor 1 persoon.
hij vind wel wat . sneu allemaal ditquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Die leeft nog maar wilde hij liever niet bij wonen geloof ik. Hij is heel hecht met zijn moeder.
Eigenlijk dacht ik dat kinderen in sociale huurwoningen gelden als medehuurder en er mogen blijven wonen als de hoofdhuurder overlijdt. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Die leeft nog maar wilde hij liever niet bij wonen geloof ik. Hij is heel hecht met zijn moeder.
Lijkt mij wel ook logisch, anders moet je naast een begrafenis ook nog een verhuizing regelen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat kinderen in sociale huurwoningen gelden als medehuurder en er mogen blijven wonen als de hoofdhuurder overlijdt. Maar dat weet ik niet zeker
Naja dit is wat ik weet, ze hadden het uitgezocht dacht ik. Maar hoop dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat kinderen in sociale huurwoningen gelden als medehuurder en er mogen blijven wonen als de hoofdhuurder overlijdt. Maar dat weet ik niet zeker
Wij hebben een haag gevormd van woning oudoom richting de kerk.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dit is wat ik weet, ze hadden het uitgezocht dacht ik. Maar hoop dat jij gelijk hebt.
Straks hebben we dus een begrafenis van een zeer geliefde en mogen we er niet heen.
Oh dat is wel een mooie om te onthouden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij hebben een haag gevormd van woning oudoom richting de kerk.
Was de enige oplossing idd.
Ik kende hem niet (echt), maar moesten toch iets.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een mooie om te onthouden.
Maar misschien redt ze het nog 3 maanden, wat ik niet denk, ze zit ook al aan de morfine enzo, en kunnen we op een waardige manier afscheid van haar nemen.
pfff, zo vermoeiend hequote:
Gulp openquote:
Oranjeboomquote:
Alles mis mee.quote:
Eensquote:
Gisteren heb ik een Straffe Hendrik Quadrupel genuttigdquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al lust ik ook wel een brandje
Nooit op nogquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een Straffe Hendrik Quadrupel genuttigd
G E N O Tquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
mijn lunch achter de kiezen. gebakken ei
Was heel lekker, wel 11% *hik*quote:
Kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Was heel lekker, wel 11% *hik*
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
mijn lunch achter de kiezen. gebakken ei
Gewoon doen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu ik zo in de zon zit voel ik wel de behoefte er eentje open te trekken
Crewbash, banquote:
Zoals je mij ook ooit hebt gedaan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal haar even stevig toespreken.
DM openbaren, ban!quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zoals je mij ook ooit hebt gedaan?
Ik geloof je.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
ik roep alleen maar wat ik trek in heb
Roep nog eens wat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
ik roep alleen maar wat ik trek in heb
Appeltaartquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roep nog eens wat?
Eerste wat in je opkomt.
sexquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roep nog eens wat?
Eerste wat in je opkomt.
fistenquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roep nog eens wat?
Eerste wat in je opkomt.
anaalquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roep nog eens wat?
Eerste wat in je opkomt.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:41 schreef Filosoofert het volgende:
Dit is niet echt mijn spel merk ik
Ik ben jaloers, lekker toch, pyjamadagjequote:Op donderdag 26 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
ik voelmij schuldig dat ik hier nog in mijn pyjama zit
ja het zijn nu pyjama wekenquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, lekker toch, pyjamadagje
Eensquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, lekker toch, pyjamadagje
Wat voor pyjama?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Is die appeltaartkleurig?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
ben wel mijn terras aan het ontmossen met azijn
In je pyjama?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
ben wel mijn terras aan het ontmossen met azijn
Pics?!quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. water koken, azijn er bij. op terras gieten en zon de rest
en waarom zou je je daarom schuldig voelen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon truitje, zon flubberige broek en badjas
ja moet wat doen ofzo. iets nuttigs met mijn tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom zou je je daarom schuldig voelen?
zal wel lekker ruikenquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. water koken, azijn er bij. op terras gieten en zon de rest
gebruik je hogedrukreiniger om mijn oprit schoon te spuitenquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wat doen ofzo. iets nuttigs met mijn tijd.
Trek in Dudok-appeltaart nu.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar douchen zo., stuk lopen, ergens appeltaart scoren
jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
zal wel lekker ruiken
wordt ook glad zeker met dat mos?
Vind dat altijd ruiken naar een bejaardenhuis voor vrouwen boven de 100.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
zal wel lekker ruiken
wordt ook glad zeker met dat mos?
de chocoladetruffeltaart van dudok is pas lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek in Dudok-appeltaart nu.
Die heb ik nooit op. Maar ik vind chocoladetaart vaak zwaar vallen.:{quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de chocoladetruffeltaart van dudok is pas lekker
zo'n sportbroek ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Flubberige broek is wel meh, trek dan een nauwsluitend iets aan.
ja doet deze ook.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op. Maar ik vind chocoladetaart vaak zwaar vallen.:{
Niet laten vallen dan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op. Maar ik vind chocoladetaart vaak zwaar vallen.:{
neequote:
wat heeft die dan met taarten te maken?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
Willem Marinus Dudok was een Nederlands architect en stedenbouwkundige. Hoewel niet opgeleid als architect, is hij onder meer bekend door zijn ontwerp van het raadhuis in Hilversum. Hij maakte voor Hilversum in totaal 75 ontwerpen, een unicum in de Nederlandse architectuur.
Juist dat zijn de vragen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die dan met taarten te maken?
dat klinkt al een stuk logischerquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Café-restaurant in Den Haag en Rotterdam.
er zijn horeca zaken die genoemd zijn naar deze man. Dudok. En zij staan bekend om hun appeltaartquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die dan met taarten te maken?
Jij hebt er gewerkt toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn horeca zaken die genoemd zijn naar deze man. Dudok. En zij staan bekend om hun appeltaart
Poh zou ik wel eens willen proberen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn horeca zaken die genoemd zijn naar deze man. Dudok. En zij staan bekend om hun appeltaart
Lekker hoor. Met slagroomquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Poh zou ik wel eens willen proberen.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, ik kan eindelijk wat aan m'n werk doen.
HOlleee hier valt net de VPN wegquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Vaarwel onderburen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instructie voor haags
die lege cola flessen ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instructie voor haags
lol iddquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
ik moet morgen eens wat statiegeld flessen mee naar de winkel nemen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
655 coronadoden in Spanje in 24 uur.
Ben benieuwd naar de Disselupdate.
site RIVM ligt zo weer plat door de DDOSquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
655 coronadoden in Spanje in 24 uur.
Ben benieuwd naar de Disselupdate.
oke, minder harde stijging dan toch?quote:
Minder dan de afgelopen 2 dagen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
oke, minder harde stijging dan toch?
Tsja, ik hoop hetquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder dan de afgelopen 2 dagen.
Yesquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
tsja hoop dat het doorzetquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Siquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:08 schreef DaMart het volgende:
Meer dan 1000 nieuwe bevestigde gevallen... dat gaat hard ineens.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Zouden ze daarbij ook de corona-app gevallen meerekenen?
Dat hoop ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op een jaartje en dan valt het wellicht mee.
Ja maar zolang wij niet iedereen testen wil het niets zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:08 schreef DaMart het volgende:
Meer dan 1000 nieuwe bevestigde gevallen... dat gaat hard ineens.
Durf te wedden dat we al boven de 100.000 zittenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar zolang wij niet iedereen testen wil het niets zeggen.
Het zou mooi zijn als we al over de 1000.000 zouden zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we al boven de 100.000 zitten
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als we al over de 1000.000 zouden zitten.
Sommige mensen willen ook geen IC bed.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En bij de doden vertekent het NLse beleid ook natuurlijk,als je niet te redden bent, krijg je ook geen IC bed.
leg dit naast de curve van Italie en je ziet toch wel duidelijk dat het afvlakt..quote:
Ja dat welquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leg dit naast de curve van Italie en je ziet toch wel duidelijk dat het afvlakt..
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar zolang wij niet iedereen testen wil het niets zeggen.
voorlopig zal het nog wel even blijven oplopen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wij krijgen de echte klappen nog.
Zeker wetenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig zal het nog wel even blijven oplopen.
Ja en het zou me verbazen als dinsdag iets anders wordt aangekondigd dan dat alle maatregelen met een maand of misschien wel langer verlengd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig zal het nog wel even blijven oplopen.
Goedzoquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
RTL: samenscholingsregels worden aangescherpt
Er komt een aanscherping van de samenscholingsregels in Nederland. Iedereen die met meer dan drie mensen in de openbare ruimte is, krijgt een proces verbaal, ook als mensen binnen een groep zich aan de regel houden om 1,5 meter afstand te bewaren. Er wordt een uitzondering gemaakt voor gezinnen, of kinderen onder de twaalf jaar met een begeleider.
Dat zegt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, dat bestaat uit de voorzitters van de 25 veiligheidsregio's, tegen RTL Nieuws. Maandag maakte minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid al bekend dat burgemeesters voortaan kunnen handhaven op groepsvorming. Groepen van drie personen of meer die geen anderhalve meter afstand houden, konden vanaf maandag een boete krijgen van maximaal 400 euro per persoon.
nee joh. 6 april kroegen openquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en het zou me verbazen als dinsdag iets anders wordt aangekondigd dan dat alle maatregelen met een maand of misschien wel langer verlengd worden.
lol reboundpartiesquote:
Hoe is het dan nog een groep?quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen die met meer dan drie mensen in de openbare ruimte is, krijgt een proces verbaal, ook als mensen binnen een groep zich aan de regel houden om 1,5 meter afstand te bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lees net ergens anders dat het voornamelijk geldt voor groepjes van 3 die bv gaan voetballen of een andere gezamelijke activiteit gaan doenquote:
Zie het zo gebeuren jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
6 april weer overal drugsdealertjes die snel centjes moeten verdienen voor hun stoere auto
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw huis lijkt griezelig veel op mijn vorige huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Does it?quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw huis lijkt griezelig veel op mijn vorige huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:
Yes it does. Zelfde tuindeuren, zelfde indeling van de woonkamer, zelfde screens voor de ramen aan de voorkant.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yes it does. Zelfde tuindeuren, zelfde indeling van de woonkamer, zelfde screens voor de ramen aan de voorkant.
Nee, daar woont iemand anders en die kan geen twee woorden zonder spelfouten typen, dus dat ben jij nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja dit kan jouw vorig huis niet zijn wanr die tuindeuren heb ik er zelf in gemeubeld.
Alsof hier geen schlemielen zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, we zitten hier niet in België hoor.
Ah, zoals die 4 mensen die gisterenavond samen buiten aan het sporten waren en duidelijk hun meetlint vergeten waren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees net ergens anders dat het voornamelijk geldt voor groepjes van 3 die bv gaan voetballen of een andere gezamelijke activiteit gaan doen
Genoeg, afgelopen weekend terug te vinden op de stranden en in de bouwmarktquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof hier geen schlemielen zitten.
Ik ben ermee gestopt voor vandaag, Picard nu.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer. Nog anderhalf uur videocallen.
Zo voorbijquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer. Nog anderhalf uur videocallen.
Die kijk ik vanavond. Nu even op mijn vrije dag ingelogdquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt voor vandaag, Picard nu.
Jawel hoor, zelfs hier in Meierijstad heeft een kroeg een coronaparty gehouden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg, afgelopen weekend terug te vinden op de stranden en in de bouwmarkt.
Maar hier waren er geen coronafeestjes toch?
Ontzettend dom. Dan vraag je er ook gewoon om.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs hier in Meierijstad heeft een kroeg een coronaparty gehouden.
https://www.facebook.com/(...)-10/218998292629362/
Echt schandalig
jup, en het hing met de benen buiten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontzettend dom. Dan vraag je er ook gewoon om.
Kan me er mateloos aan irriterenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
jup, en het hing met de benen buiten.
Daar gaan weer wat IC-bedden dus...quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs hier in Meierijstad heeft een kroeg een coronaparty gehouden.
https://www.facebook.com/(...)-10/218998292629362/
Echt schandalig
'Dat mag gewoon hoor! Niet te krampachtig.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan heb ik spijt omdat ik vanmorgen een uur buiten was met mijn dochter. Alleen en verlaten op het pleintje
Weet ik wel. Maar toch.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'Dat mag gewoon hoor! Niet te krampachtig.
Ja maar ik zie nu dat het bericht niet meer openbaar is.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaan weer wat IC-bedden dus....
Ik ben vanochtend ook mijn zoontje even naar een verlaten speeltuin geweest en heb een rondje met hem gelopen. Zolang het mag, doen we dat gewoon, met inachtneming van die 1,5 meter uiteraard... al snappen anderen dat nog niet altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan heb ik spijt omdat ik vanmorgen een uur buiten was met mijn dochter. Alleen en verlaten op het pleintje
Ik was helemaal alleen. Super chillquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend ook mijn zoontje even naar een verlaten speeltuin geweest en heb een rondje met hem gelopen. Zolang het mag, doen we dat gewoon, met inachtneming van die 1,5 meter uiteraard... al snappen anderen dat nog niet altijd.
Mja, ik vind eigenlijk dat als er straks echt een tekort aan IC-bedden is, andere mensen voorrang zouden moeten krijgen op het domme volk dat de regels aan zijn laars lapt en bewust het risico op besmetting heeft genomen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu dat het bericht niet meer openbaar is.
Ik wil ze hier over paar weken nog een keer aan herinneren.
Zie dat maar eens te regelen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik vind eigenlijk dat als er straks echt een tekort aan IC-bedden is, andere mensen voorrang zouden moeten krijgen op het domme volk dat de regels aan zijn laars lapt en bewust het risico op besmetting heeft genomen.
Hierachter heb je een wandelgebied met allemaal paadjes van hooguit een meter breed. Gisteren liepen we daar, zagen dat op een pad mensen stilstonden, dus kozen voor het volgende, lege pad. Zijn we halverwege, komen er van de andere kant mensen aan die nog allerlei paden kunnen kiezen en die kiezen dan natuurlijk het pad waar wij liepen...quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was helemaal alleen. Super chill
Pfffquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hierachter heb je een wandelgebied met allemaal paadjes van hooguit een meter breed. Gisteren liepen we daar, zagen dat op een pas mensen stilstonden, dus kozen voor het volgende, lege pad. Zijn we halverwege, komen er van de andere kant mensen aan die nog allerlei paden kunnen kiezen en die kiezen dan natuurlijk het pad waar wij liepen...
Onmogelijk, dat weet ik, want het gaat tegen de beroepseer en -eed van het medisch personeel in.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te regelen.
Yepquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat weet ik, want het gaat tegen de beroepseer en -eed van het medisch personeel in.
En dat is maar goed ook eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat weet ik, want het gaat tegen de beroepseer en -eed van het medisch personeel in.
Ze hebben het bericht ook echt verwijderd zie ik nu. Er staat een bericht over hoe erg ze het vinden en hopen dat iedereen snel beter wordt zodat ze weer open kunnen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik vind eigenlijk dat als er straks echt een tekort aan IC-bedden is, andere mensen voorrang zouden moeten krijgen op het domme volk dat de regels aan zijn laars lapt en bewust het risico op besmetting heeft genomen.
Ja eens. Onmenselijk aspectquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook eigenlijk.
Oeh, morgen voor mijquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt voor vandaag, Picard nu.
Dat is toch prima?quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja ik ga ook gewoon fietsen met het gezin hoorquote:
Volgende week ga je jezelf elke dag stoomreinigen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
ga het laminaat stoomreinigen nu. spannend
Suc6quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
O jee, Bitterbal gaat de komende weken continu op haar snufferd op haar schone maar spekgladde vloerquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Of alles bolt opquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, Bitterbal gaat de komende weken continu op haar snufferd op haar schone maar spekgladde vloer
Flinke kip voor een kindermenuquote:
kippenkracht noemen ze datquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
weet je nou wat nou onhandig aan dat ding is. zon vol water reservoir is eigenlijk te zwaar voor de steel om vooruit de duwen
We hebben video's nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
weet je nou wat nou onhandig aan dat ding is. zon vol water reservoir is eigenlijk te zwaar voor de steel om vooruit de duwen
om 1600 bij het fietsenhok?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom maar naar het pleintje vriend
Ja, zo kunnen we niet helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie doen het maar op basis van tekst
Ow wacht, dat was vingeren.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow wacht, dat was vingeren.
16:00 bij de poort, dat betekende klappen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |