abonnement Unibet Coolblue
pi_192301524
Ok WiFi in de trein, via (snelle) vps.

Dit haal je in een zo goed als lege trein.


Zet cellular maar weer aan, kutte is kan de iPadOS update niet downloaden zonder WiFi.

Dit met 4G aan trouwens cellular, alphen ad Rijn.
Was 50 mbps trouwens. Maar stukje verder nu maar nog


Ok bij mij in Katwijk haal ik 4 mbps Max over 4G. Te weinig capaciteit bij mij dus.

[ Bericht 26% gewijzigd door kree op 27-03-2020 13:06:28 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192301566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:43 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat is niet zo slim inderdaad.
Nope foutje bedankt. Goh hoop dat die rechter er rekening mee gaat. Houden.... maaarja het cbr zit er ook nog tussen. Voor wie niet het hele verhaal kent, dm me maar want het is niet echt zo dat ik me. Als een idioot door het verkeerden begeven. Ben niet eens achter het stuur aangehouden door de politie. Maarja details en wil niet de oeverloze discussiehier weer opnieuw starten. Maar beantwoord wel via dm hoor mocht iemand benieuwd zijn ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 maart 2020 @ 20:57:31 #53
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_192309854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:52 schreef kree het volgende:

[..]

Nope foutje bedankt. Goh hoop dat die rechter er rekening mee gaat. Houden.... maaarja het cbr zit er ook nog tussen. Voor wie niet het hele verhaal kent, dm me maar want het is niet echt zo dat ik me. Als een idioot door het verkeerden begeven. Ben niet eens achter het stuur aangehouden door de politie. Maarja details en wil niet de oeverloze discussiehier weer opnieuw starten. Maar beantwoord wel via dm hoor mocht iemand benieuwd zijn ;)
:')
  vrijdag 27 maart 2020 @ 21:55:55 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192310955
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 12:40 schreef babylon het volgende:

[..]

Als ze overal wachten tot de tijd, heb je binnen no time overal vertraging.
Dan moeten ze de dienstregeling aanpassen.
pi_192310990
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:55 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan moeten ze de dienstregeling aanpassen.
Ja, nee... :')
pi_192311076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:57 schreef Pendule het volgende:

[..]

:')
Echt ik snap het wel hoor en als ik er niet even helemaal financieel slachoffer van zou zijn dan zou ik wss hetzelfde doen. ?

Ha weet wel beter nu en het gaat hier niet om een bon van paar honderd euro. Dat dachten die mensen nl wss ook toen ze dachten toch ff politie erbij.... tja. Ok heb allang al toegegeven dat het stom was van mij? Ok steeds komt dit terug dus nog. En is niet erg en wil er best over in gaan waarom ik er niet mee eens ben. Maar dan krijg ik een slot of ban. Dus daarom doe ik het niet meer.

En het is makkelijk van de zijlijn iemand veroordelen, Maar durf te wedden dat 9/10 dit nu opgegeven hadden wel al en lekker in de bijstand zaten. Ok ik probeer het nog. En als jullie nog iets medelijden hebben. Boet al voor mijn zonden en ga het nog meer doen ipv handje ophouden. Nou als jullie dat kunnen waarderen dan maar,. Ok.
Do what you love, love what you do!
pi_192319515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef kree het volgende:

[..]

Echt ik snap het wel hoor en als ik er niet even helemaal financieel slachoffer van zou zijn dan zou ik wss hetzelfde doen. ?

Ha weet wel beter nu en het gaat hier niet om een bon van paar honderd euro. Dat dachten die mensen nl wss ook toen ze dachten toch ff politie erbij.... tja. Ok heb allang al toegegeven dat het stom was van mij? Ok steeds komt dit terug dus nog. En is niet erg en wil er best over in gaan waarom ik er niet mee eens ben. Maar dan krijg ik een slot of ban. Dus daarom doe ik het niet meer.

En het is makkelijk van de zijlijn iemand veroordelen, Maar durf te wedden dat 9/10 dit nu opgegeven hadden wel al en lekker in de bijstand zaten. Ok ik probeer het nog. En als jullie nog iets medelijden hebben. Boet al voor mijn zonden en ga het nog meer doen ipv handje ophouden. Nou als jullie dat kunnen waarderen dan maar,. Ok.
Die smiley was vanwege de foutieve interpunctie, niet je verhaal...
pi_192320024
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:48 schreef Pendule het volgende:

[..]

Die smiley was vanwege de foutieve interpunctie, niet je verhaal...
Gehehe ok dan. Niet eens allemaal gezien als het maar iets leesbaar is ofzo.
Deze dan maar allemaal.....

Spotify
Do what you love, love what you do!
pi_192320051
Do what you love, love what you do!
pi_192320185
Geen last van op de motor icm motorhelm met ingebouwd gasmasker _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')