Ik lees dat vaker... wat is er met de rabo?quote:
@monkyyy met het plaatje.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik lees dat vaker... wat is er met de rabo?
memequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jawel en daar staat het mijlenver vanaf.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:44 schreef Bocaj het volgende:
Hun geschiedenis is toch echt anders... ken je de CPN nog?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er is één ding belangrijker voor politici dan geld: macht. Als ze deze bedrijven niet aanpakken verliezen ze stemmers.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dan moet dat eerste nog wel gebeuren, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Geld uitdelen aan een paar corrupte politici en dan mislukt dat al.
Die lobbyen zich gewoon weer inquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is één ding belangrijker voor politici dan geld: macht. Als ze deze bedrijven niet aanpakken verliezen ze stemmers.
Ja daarna wel maar tijdens deze crisis is het oorlogquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die lobbyen zich gewoon weer in
Jouw burgemeester is Buma toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoef geen brief van mijn burgemeester
Nee ik krijg alleen maar rekeningenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met emails van bedrijven met "We zijn er voor u.... u kunt op ons rekenen...."
Net nog van PayPal.....
Nee. Ik vink ook altijd die nieuwsbrieven uit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met emails van bedrijven met "We zijn er voor u.... u kunt op ons rekenen...."
Net nog van PayPal.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |