quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Meestal trekken vrouwen leuke kleertjes aan als ik langs flierezwier hoor.
No Gerbils Were Harmed in the Making of This Cup of Tea!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wel beetje getraumatiseerd nu
Goed advies. Het is nu onderdeel van de beraadslaging.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet te dichtbij hoor![]()
[ afbeelding ]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water diptquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
No Gerbils Were Harmed in the Making of This Cup of Tea!
trustequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
Oke, half 11
Nieuw topic geopend
Advies gegeven
Ik ga te bed
Slaap lekker![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
Oke, half 11
Nieuw topic geopend
Advies gegeven
Ik ga te bed
Slaap lekker![]()
![]()
Gerbil in een thee-eiquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water dipt
Denk je dat ik een monster ben?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water dipt
ik het het wel zekerquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik een monster ben?
Ik frot ze eerst wel in zo'n thee-ei, paar keer oefenen hoe ik ze erin krijg gefrot, verheug me nu al op dat geluid
Nee, die beroepen zijn niet populair.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester, hebben we eigenlijk ook al een slager, poelier en een visser?
Moeten we toch regelen want ik wil voorkomen dat iedereen dagelijks bitterbals kinderboerderij plundert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die beroepen zijn niet populair.
*Noteert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kan worst maken... En allerhande charcuterie
Dus ik ben wel eh.. schipper/slager/Charon
jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je kuikentjes ook lief en schattig?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en bakker! kan ook brood bakken(immers 5-6 jaar bij een bakker gewerkt)
Kijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kan worst maken... En allerhande charcuterie
Dus ik ben wel eh.. schipper/slager/Charon
je bedoeld dat je alle beestjes zelf wilt opeten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we toch regelen want ik wil voorkomen dat iedereen dagelijks bitterbals kinderboerderij plundert.
zal ik het verklappen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben de biografie van Hitler aan het lezen en ben benieuwd hoe het afloopt
Ik wil gewoon voorkomen dat de mensen onnodig honger lijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld dat je alle beestjes zelf wilt opeten?
Ergens in 1945 besluit hij dat hij toch op mannen valt, duwt Eva voor een legertrein en trouwt met Hans van der Togt, ze kopen een enorm jacht en acht King Charles Cavaliers en volgens geruchten varen ze nog steeds rond ergens op de Atlantische oceaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben de biografie van Hitler aan het lezen en ben benieuwd hoe het afloopt
Nee, ik kijk gewoon rond.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
probeerde je aan ons te ontsnappen
Told yaquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
wat is er mismet die spanjaarden?
22:40
Ambulances met coronapatiënten zijn in Spanje bekogeld met stenen. Tientallen mensen probeerden te verhinderen dat 28 ouderen met het virus in hun gemeente zouden worden opgevangen, meldde de politie woensdag. Agenten hebben twee arrestaties verricht.
Het protest vond gisteren plaats in La Línea de la Concepción, een stad bij Gibraltar. De betogers probeerden het konvooi tegen te houden met de zieke ouderen. Ze schreeuwden beledigingen en probeerden volgens de politie de weg te blokkeren met een auto. Ook zou vanaf daken met spullen zijn gegooid.
De ouderen moeten worden verplaatst omdat hun verpleeghuis bij Alcalá del Valle "wordt ontsmet", aldus een bron binnen de politie. Ze gaan nu in quarantaine in La Linea. Daar zouden de overwegend jonge betogers duidelijk hebben gemaakt dat ze zich ook zullen verzetten tegen de komst van andere patiënten met het virus.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens in 1945 besluit hij dat hij toch op mannen valt, duwt Eva voor een legertrein en trouwt met Hans van der Togt, ze kopen een enorm jacht en acht King Charles Cavaliers en volgens geruchten varen ze nog steeds rond ergens op de Atlantische oceaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ard-werken~a4480346/
Tokkietown Tilly.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ard-werken~a4480346/
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Dan maar even een feelgood filmpje.
Weet je dat ik ooit een enorme gerbil-kooi heb gebouwd voor een klein buurmeisje haar verjaardag, ik schat zo'n meter bij een meter bij twee meter hoog, met tunneltjes, schommels, huisjes, trapjes, verlichting, een zandbad en een zwembad, die blik in de ogen van dat meisjequote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zou best als gerbil door het leven willen gaan
En dan in een blender eindigenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zou best als gerbil door het leven willen gaan
wat was de blik van de gerbil?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je dat ik ooit een enorme gerbil-kooi heb gebouwd voor een klein buurmeisje haar verjaardag, ik schat zo'n meter bij een meter bij twee meter hoog, met tunneltjes, schommels, huisjes, trapjes, verlichting, een zandbad en een zwembad, die blik in de ogen van dat meisje
Ze had er vier, twee bruine, een zwarte en een witte, die twee bruine hebben de zwarte en de witte opgevreten maar die zijn later zelf doodgevroren omdat de warmtelamp uit gevallen was tijdens zware nachtvorst.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had er vier, twee bruine, een zwarte en een witte, die twee bruine hebben de zwarte en de witte opgevreten maar die zijn later zelf doodgevroren omdat de warmtelamp uit gevallen was tijdens zware nachtvorst.
Schubdier dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke wil toch niet meer zo graag als gerbil door het leven
zijn er best veel vanquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang er geen mensen met spleetogen in de buurt zijn ben je veilig,
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft lijken die wel dag en nacht te paren ja.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een mondkapje![]()
@:LTVDK![]()
karma is a bitchquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had er vier, twee bruine, een zwarte en een witte, die twee bruine hebben de zwarte en de witte opgevreten maar die zijn later zelf doodgevroren omdat de warmtelamp uit gevallen was tijdens zware nachtvorst.
k schrok een beetje dat je naar de markt ging met die klachten van je/quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en bakker! kan ook brood bakken(immers 5-6 jaar bij een bakker gewerkt)
Kan toch de tuin in.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:46 schreef Karzai het volgende:
Binnen zitten op een prachtige zonnige lentedag
Ik probeer 1x per week te gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga morgenvroeg maar even een kijkje nemen in de supermarkt
Booooooh, lekkerbek?quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:56 schreef Karzai het volgende:
gister alleen even vis op de markt gehaald
bangmakerij is het!quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mijn mondkapje gezienBen er echt blij mee
Koffiequote:
net al een dubbele portie op.quote:
en 1 zorgmedewerker komt nu een masker te komt door jouw egoïstische slangquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie mijn mondkapje gezienBen er echt blij mee
deze is alleen geschikt voor reptielenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en 1 zorgmedewerker komt nu een masker te komt door jouw egoïstische slang
nou ja zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mogen alle slangen wereldwijd wel doodgaan aan covid-19.
als ze lastig gevallen worden voor mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind slangen onsympathiek en ze proberen steeds mensen dood te bijten.
Meestal onbewust toch, zijn we lekker onschuldig aan het koffie of rijst plukken en ja hoor komen ze weer aan met die valse giftanden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze lastig gevallen worden voor mensen.
Deze toch niet johquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind slangen onsympathiek en ze proberen steeds mensen dood te bijten.
ja die beestjes moeten ook ergens leven tochquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal onbewust toch, zijn we lekker onschuldig aan het koffie of rijst plukken en ja hoor komen ze weer aan met die valse giftanden.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
LTDVK heeft goed het karakter van Bitterbal verwerkt in haar UI. Vriendelijk kwispelend, nieuwsgierig, af en toe een beet
Ja gewoon in hun eigen slangenbos, wil ik nog wel zo aardig zijn om er af en toe wat gerbils los te laten zodat ze wat hebben om op te knagen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die beestjes moeten ook ergens leven toch
Nou mijn werk is animaties makenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ogenHoe ben je op zo’n detail gekomen?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
O, volgens mij is mijn bonus gestortOf ze hebben een foutje gemaakt.
Lekker man.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
BUDAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het goed gebruiken deze maand
Straks even mijn salarisstrookje bekijken
Ja, je kan het maar in de pocket hebben. Management is gevraagd dit jaar af te zien van hun salarisverhoging.quote:
Als het teveel is mag je het ook naar mij overmaken, ik neem die last wel van je over in deze zware tijden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Snap ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kan het maar in de pocket hebben. Management is gevraagd dit jaar af te zien van hun salarisverhoging.
shooooopppeeeeeenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het goed gebruiken deze maand
Straks even mijn salarisstrookje bekijken
Ik heb een rare keel en ben snotterig.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben snipverkouden, toch een raar idee zo middenin de corona brandhaard.
ik wil ook een bonus. hij hoeft niet eens de mijne te zijn.quote:
RIP wijquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een rare keel en ben snotterig.
welke draadloze stofzuiger heb je ook alweer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook een bonus. hij hoeft niet eens de mijne te zijn.
dyson V7quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke draadloze stofzuiger heb je ook alweer?
je huisje moet je nog verkopen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En tijdelijk dubbele woonlasten opcoronahoesten.
accu duur is normaal lang genoeg om snel het hele huis mee te doen, maar ook ook niet meer dan dat.quote:
ja vroeg mij al af was het verschil is tussen deze en de duurdere. MAar je zuigt er wel alles mee op ?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
accu duur is normaal lang genoeg om snel het hele huis mee te doen, maar ook ook niet meer dan dat.
Laatst moest ik hem na 1 verdieping weer aan de lader hangen.
Zuigkracht had wel wat meer gemogen.
bij de duurdere modellen zouden beide wel beter moeten zijn.
qua prestatie is die dus wel gewoon minder dan een normale stofzuiger, door het gebruiksgemak maakt me dat eigenlijk niet uit
Mooi groen nog, houden zoquote:
met het vloermondstuk (waar een roterende borstel in zit), pak je wel bijna alles op. Behalve natuurlijk dingen waardoor die borstel vast loopt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeg mij al af was het verschil is tussen deze en de duurdere. MAar je zuigt er wel alles mee op ?
ik zie corona op tafelquote:
je kan hem ook omturnen tot kruimeldief toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met het vloermondstuk (waar een roterende borstel in zit), pak je wel bijna alles op. Behalve natuurlijk dingen waardoor die borstel vast loopt.
Maar met de kleine mondstukjes moet je soms nog wel wat moeite doen om grotere dingen op te zuigen.
quote:
ja, gewoon de stang er af klikken en een ander mondstukje er op.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan hem ook omturnen tot kruimeldief toch?
nee geloof het nietquote:
ja zijn 500 euro geloof ikquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gewoon de stang er af klikken en een ander mondstukje er op.
gebruiksgemak is gewoon zoveel fijner dat je de tegenvallende zuigkracht wel een beetje voor lief neemt.
maar als je het geld hebt en wil uitgeven, zou ik wel een krachtiger model pakken
quote:
dan heb je nog niet eens de duurste. geloof dat die rond de 800 zitten.quote:
Voor dat geld doe ik het wel met een bezemquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je nog niet eens de duurste. geloof dat die rond de 800 zitten.
voor dat geld huur ik wel een poetsvrouw
Wel eentje met een goede zuigkracht dan, huehue.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
voor dat geld huur ik wel een poetsvrouw
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eentje met een goede zuigkracht dan, huehue.
en af en toe een beetje soppenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eentje met een goede zuigkracht dan, huehue.
Die gek in Brazilië weet ook niet hoe snel hij de mensen weer aan het werk moet krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
Trump wil dat met pasen de kerken weer vol zitten
positief blijvenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:00 schreef Karzai het volgende:
Trump wil dat met pasen de kerken weer vol zitten
de grote lente schoonmaakquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:07 schreef Karzai het volgende:
ik ga de ramen lappen, met die zon zien ze er toch een beetje vies uit
Goed idee welquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:07 schreef Karzai het volgende:
ejquote:
VBL SCUMquote:
Heb ik nog niet zo'n last van. Maar het zou weleens moeten hier eigenlijk ja. Wie weet van t weekend eens een keertje.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:07 schreef Karzai het volgende:
Beter nu, weekend minder mooi weer.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog niet zo'n last van. Maar het zou weleens moeten hier eigenlijk ja. Wie weet van t weekend eens een keertje.
Mr, Rquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog niet zo'n last van. Maar het zou weleens moeten hier eigenlijk ja. Wie weet van t weekend eens een keertje.
Oké kwarkquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Hou gewoon ff afstand snapte, het ligt aan mij, niet aan jou.
Afstand is voor het plebs.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:21 schreef Filosoofert het volgende:
Hou gewoon ff afstand snapte, het ligt aan mij, niet aan jou.
Is ook weer zo, anders koop je toch je eigen beademingssetje op Ali Ex?quote:
Komt te laat aan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is ook weer zo, anders koop je toch je eigen beademingssetje op Ali Ex?
Word je al kortademig als iemand je quote? Kan je zó slecht omgaan met sociale interactie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is ook weer zo, anders koop je toch je eigen beademingssetje op Ali Ex?
We zitten allemaal op FOK! hé, pas opquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Word je al kortademig als iemand je quote? Kan je zó slecht omgaan met sociale interactie?
Lolquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Word je al kortademig als iemand je quote? Kan je zó slecht omgaan met sociale interactie?
Ik heb nooit beweerd dat ik goed was in sociaal doen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
We zitten allemaal op FOK! hé, pas op
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik goed was in sociaal doen.
Tijd vliegt alleen op je zolderkamerquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer bijna een week om. Lekker man.
Ja bijna weekend, weer even niet werken en leuke dingen doenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer bijna een week om. Lekker man.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijna weekend, weer even niet werken en leuke dingen doen![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu een voorstelrondje met mijn plantjes.
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd vliegt alleen op je zolderkamer
Okequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijna weekend, weer even niet werken en leuke dingen doen![]()
Staan ze in een kring?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Heb je ze al namen gegeven?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben zichzelf gewoon netjes voorgesteld.
Ze heten
Arend Jan
Pieter
Gijsbert
Sjohn.
Drie VVD-planten en één tokkiequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heten
Arend Jan
Pieter
Gijsbert
Sjohn.
Twee kakplanten, een doodgewone ficus en een ordinaire vetplant dus?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heten
Arend Jan
Pieter
Gijsbert
Sjohn.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee kakplanten, een doodgewone ficus en een ordinaire vetplant dus?
heeft Gijsbert aan plant zoekt vrouw meegedaan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heten
Arend Jan
Pieter
Gijsbert
Sjohn.
Sjohn ook echt.quote:
ja dat heb ik hem gevraagd en toen moest die stom gniffelen, denk het welquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft Gijsbert aan plant zoekt vrouw meegedaan?
Zou er nog twee cactussen bijkopen en die Ali en Mustafa noemenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
goeie afspiegeling van de samenleving.
Daar zit allemaal kak tussen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er nog twee cactussen bijkopen en die Ali en Mustafa noemen
Denk ik meer aan Jose en Jesusquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
José is een blauwe agavequote:
It's a Jalapeño, on a stickquote:
En twee Poolse korstmossen genaamd Ivan en Lechquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
José en Jesus moet je wel achter een muur zetten.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
José en Jesus moet je wel achter een muur zetten.
ik heb allemaal ivan's en lech'jes op mijn terrasquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En twee Poolse korstmossen genaamd Ivan en Lech
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb allemaal ivan's en lech'jes op mijn terras
Ja en zo'n penisplant want je weet maar nooit hoe lang de quarantaine nog gaat durenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En twee Poolse korstmossen genaamd Ivan en Lech
En een Kech-plant moet je ook nog.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb allemaal ivan's en lech'jes op mijn terras
Seen worse.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En een Kech-plant moet je ook nog.
[ afbeelding ]
wat zijn datquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En een Kech-plant moet je ook nog.
[ afbeelding ]
Weet ik niet, lijkt me echt een kutplantquote:
Jouw dokter heet Vlad Tepes?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
8 buizen bloed afgestaanvanmiddag terug
Heb je gevraagd naar coronatest?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw dokter heet Vlad Tepes?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zien er uit als ze ook een voet ofzo op zouden vreten.
Hoeveel is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]spuugt een minuut later de botjes uit.
Yes!quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw dokter heet Vlad Tepes?
Zou die ook gerbils en hamsters eten?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]spuugt een minuut later de botjes uit.
Te weinig tests beschikbaar en ondanks dat ik in de risico groep val zijn mn symptomen te mild.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gevraagd naar coronatest?
Shit zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Te weinig tests beschikbaar en ondanks dat ik in de risico groep val zijn mn symptomen te mild.
Maar hij heeft t wel aangevinkt op de bloedtesten. Want normaal is t via slijm. Maar
Dit duurt wss wat langer.
En krijg wss prednison
Kak. Dan kijk ik wel hoe lang ik t trek zonder prednison.
waarom wil je de prednison niet nemen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Te weinig tests beschikbaar en ondanks dat ik in de risico groep val zijn mn symptomen te mild.
Maar hij heeft t wel aangevinkt op de bloedtesten. Want normaal is t via slijm. Maar
Dit duurt wss wat langer.
En krijg wss prednison
Kak. Dan kijk ik wel hoe lang ik t trek zonder prednison.
De afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom wil je de prednison niet nemen?
Wie heeft hem gemaakt?quote:
Dm ff wat fotosquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke. is er verder nog iets wat je verlichting kan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |