abonnement Unibet Coolblue
pi_192274670
Klopt dit vanuit medisch aspect? Kan je Covid-19 oplopen door geinfecteerde oppervlakten aan te raken?

"Sommige supermarkten moedigen Corona aan met het verplichte gebruik van mandjes. VERMIJD DEZE SUPERMARKTKETENS!

Nu mensen thuis zitten is de kans 90% dat Corona opgelopen zal worden in de supermarkt. Er is geen andere blootstelling aan de openlucht.

Sommige supermarkten verplichten het gebruik van mandjes die iedereen aanraakt.

Ze hebben er een kind bij geplaatst van 16 jaar oud die ze "schoonmaakt".

Dus het voorkomen van de enige resterende kans (supermarkt) die we hebben om Corona op te lopen is afhankelijk van een kind van 16.

Vermijd deze ketens!

Dit bericht gaat verspreid worden op social media!"
pi_192274781
Klopt. Al lang voor de coronacrisis gebruik ik nooit meer een winkelmandje. Die raak ik nooit aan om niet besmet te worden met allerlei bacteriën en virussen. De GEZONDHEID VD KLANTEN INTERESSEERT DE SUPERMARKTEN NAUWELIJKS.anders hadden ze niet zo iets stoms bedacht in deze corona tijd.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192274786
"Dit bericht komt van de Politie! Het is dus echt! Doorsturen naar iedereen!"

Maar om op je tweede vraag te antwoorden: Ja.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_192274822
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:46 schreef paulgo het volgende:
Klopt. Al lang voor de coronacrisis gebruik ik nooit meer een winkelmandje. Die raak ik nooit aan om niet besmet te worden met allerlei bacteriën en virussen. De GEZONDHEID VD KLANTEN INTERESSEERT DE SUPERMARKTEN NAUWELIJKS.anders hadden ze niet zo iets stoms bedacht in deze corona tijd.
Je mag bij de Albert Heijn niet naar binnen tenzij je een mandje aanraakt en vastpakt. Dit is absurd in mijn optiek. Je mag dus niet eten tenzij je je blootstelt aan het virus?

En de reiniging van de mandjes is afhankelijk van een kind van 16? Die er geen -enkele- mag missen of gebrekkig reinigen in de uren dienst die ze draaien?

Hoe heeft dat in hemelsnaam een procescontrole doorlopen?
pi_192274850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:49 schreef sikisken het volgende:

[..]

Je mag bij de Albert Heijn niet naar binnen tenzij je een mandje aanraakt en vastpakt. Dit is absurd in mijn optiek. Je mag dus niet eten tenzij je je blootstelt aan het virus?

Hoe heeft dat in hemelsnaam een procescontrole doorlopen?
Dat is onzin, je kan gewoon je eigen tas meenemen en die gebruiken. Als je dan zo'n zelfscanner gebruikt hoef je het later niet langs die scanner te halen of op de band te gooien.
pi_192274860
Gewoon je eigen schoonmaak alcohol meenemen en het mandje ontreinigen.

Ik was mijn handen met alcohol voordat ik een karretje of mandje pak en smeer het in met de alcohol (japan)
pi_192274876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is onzin, je kan gewoon je eigen tas meenemen en die gebruiken. Als je dan zo'n zelfscanner gebruikt hoef je het later niet langs die scanner te halen of op de band te gooien.
Niet in de Albert Heijns in Eindhoven. Ik was er net en het klopt gewoon.

Hier laten ze je niet binnen tenzij je een mandje meeneemt.

In Brabant nogwel nota bene.
pi_192274893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:52 schreef sikisken het volgende:

[..]

Niet in de Albert Heijns in Eindhoven. Hier laten ze je niet binnen tenzij je een mandje meeneemt.

In Brabant ook nota bene.
Tja, niet echt boeiend. Ze worden nota bene schoongemaakt. Hoeveel mensen denk je dat er aan je boodschappen zitten voordat jij het in je kast stopt? Het risico dat het daarop zit is een factor 1000 groter.
pi_192274897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is onzin, je kan gewoon je eigen tas meenemen en die gebruiken. Als je dan zo'n zelfscanner gebruikt hoef je het later niet langs die scanner te halen of op de band te gooien.
ik werd bij de albert heijn anders verplicht een karretje te nemen ondanks dat ik 4 producten ging halen. maar gelukkig ben ik niet zo'n jankerd en gezond dus kon het mij verder weinig interesseren :) :) :)
pi_192274902
Trek gewoon handschoentjes aan.
Zo moeilijk is het niet.
pi_192274915
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoeveel mensen denk je dat er aan je boodschappen zitten voordat jij het in je kast stopt? Het risico dat het daarop zit is een factor 1000 groter.
Dat is feitelijk en statistisch gezien onjuist. De mensen die de mandjes aanraken zijn een factor groter dan de verpakkingen die na automatiseerde fabrieksproductie in de schappen gevuld worden. De mandjes worden ook allemaal opdezelfde locatie vastgepakt.
pi_192274942
Onzin. Ik kom al 26 jaar in de supermarkt, zelfs in meerdere supermarkten en ik heb nog nooit corona opgelopen.

Hoax
pi_192274950
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:55 schreef sikisken het volgende:

[..]

Dat is feitelijk en statistisch gezien onjuist. De mensen die de mandjes aanraken zijn een factor groter dan de verpakkingen die na automatiseerde fabrieksproductie in de schappen gevuld worden. De mandjes worden ook allemaal opdezelfde locatie vastgepakt.
Ik heb het niet over verpakkingen die gevuld worden. Ze worden uit pallets gehaald, uit dozen gehaald, in schappen gezet. Door mensen gepakt en teruggezet. De mandjes zijn schoongemaakt door iemand met handschoenen enzo, voordat jij ze pakt. Je zit er dus naast.

En als je me niet gelooft doe je handschoenen aan.

Mensen doen wel héél erg moeilijk hoor. :')
pi_192274952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:55 schreef sikisken het volgende:

[..]

Dat is feitelijk en statistisch gezien onjuist. De mensen die de mandjes aanraken zijn een factor groter dan de verpakkingen die na automatiseerde fabrieksproductie in de schappen gevuld worden. De mandjes worden ook allemaal opdezelfde locatie vastgepakt.
Al die verpakkingen worden met de hand in kratten gedaan en vervolgens met de hand weer uit de kratten gehaald door de vakkenvullers...
pi_192274959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:49 schreef sikisken het volgende:

[..]

Je mag bij de Albert Heijn niet naar binnen tenzij je een mandje aanraakt en vastpakt. Dit is absurd in mijn optiek. Je mag dus niet eten tenzij je je blootstelt aan het virus?

En de reiniging van de mandjes is afhankelijk van een kind van 16? Die er geen -enkele- mag missen of gebrekkig reinigen in de uren dienst die ze draaien?

Hoe heeft dat in hemelsnaam een procescontrole doorlopen?
Je stelt je ook bloot aan het virus als er teveel klanten in de winkel lopen. Want daar is het voor bedoeld; om niet teveel klanten binnen te laten lopen.

Dusja. De vraag is, wat is beter? Of regelmatig mensen binnen je 1,5 meter, of een *misschien* half schoongemaakt mandje waar je zelf wat aan kan doen (zelf desinfecteren, handschoenen aan doen,...) Ik denk dat ik veel liever voor het mandje kies.
pi_192274961
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
Onzin. Ik kom al 26 jaar in de supermarkt, zelfs in meerdere supermarkten en ik heb nog nooit corona opgelopen.

Hoax
Precies. Corona is onzin. Likken die mandjes!
pi_192274968
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
Onzin. Ik kom al 26 jaar in de supermarkt, zelfs in meerdere supermarkten en ik heb nog nooit corona opgelopen.

Hoax
Dit inderdaad

Wel vaak corona meegenomen uit supermarkten HIHAHHOO
Moeten zij weten
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:58:16 #18
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192274976
quote:
3s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:54 schreef 88-4 het volgende:
Trek gewoon handschoentjes aan.
Zo moeilijk is het niet.
Boodschappen zijn door heel veel mensen aangeraakt voordat jij het in je mandje gooit
pi_192274994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef Markesh het volgende:

[..]

Boodschappen zijn door heel veel mensen aangeraakt voordat jij het in je mandje gooit
Dan maakt het - voor jouw gebruik schoongemaakte - mandje toch geen reet meer uit?
pi_192275001
quote:
Nu mensen thuis zitten is de kans 90% dat Corona opgelopen zal worden in de supermarkt. Er is geen andere blootstelling aan de openlucht.
Bron?
pi_192275013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:39 schreef sikisken het volgende:
Klopt dit vanuit medisch aspect? Kan je Covid-19 oplopen door geinfecteerde oppervlakten aan te raken?

"Sommige supermarkten moedigen Corona aan met het verplichte gebruik van mandjes. VERMIJD DEZE SUPERMARKTKETENS!

Nu mensen thuis zitten is de kans 90% dat Corona opgelopen zal worden in de supermarkt. Er is geen andere blootstelling aan de openlucht.

Sommige supermarkten verplichten het gebruik van mandjes die iedereen aanraakt.

Ze hebben er een kind bij geplaatst van 16 jaar oud die ze "schoonmaakt".

Dus het voorkomen van de enige resterende kans (supermarkt) die we hebben om Corona op te lopen is afhankelijk van een kind van 16.

Vermijd deze ketens!

Dit bericht gaat verspreid worden op social media!"
Klopt. Maar als je handschoenen draagt en die wast of weggooit bij thuiskomst dan is het gewoon veilig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192275021
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bron?
pi_192275033
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bron?
feesboek
pi_192275054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef sikisken het volgende:

[..]

Precies. Corona is onzin. Likken die mandjes!
Goed advies. Dankjewel.
pi_192275060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef Markesh het volgende:

[..]

Boodschappen zijn door heel veel mensen aangeraakt voordat jij het in je mandje gooit
Als je handschoentjes aan doet hoef je toch niet aan te raken :?
pi_192275184
Handschoentjes aan en/of je handen desinfecteren.
Winkels maken nooit karren of mandjes schoon.
Het schoonmaakdoekje wat sommige supermarkten nu doen zijn natte wegwerpdoekjes met allesreiniger. Deze doden geen bacterieen en virussen.
Sterker nog je handen aan een natte stang is juist een bacterie/virus magneet.
pi_192275328
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef quirina het volgende:
Handschoentjes aan en/of je handen desinfecteren.
Winkels maken nooit karren of mandjes schoon.
Het schoonmaakdoekje wat sommige supermarkten nu doen zijn natte wegwerpdoekjes met allesreiniger. Deze doden geen bacterieen en virussen.
Sterker nog je handen aan een natte stang is juist een bacterie/virus magneet.
Klopt. NOOIT ACCEPTEREN DAT JIJ ZO'N MANDJE MOET GEBRUIKEN. Iets dergelijks is het geval bij de Amerikaanse metro: Juist de stangen, die iedereen daar vastpakt, bleken daar de allergrootste besmettingsbron te zijn. Onvoorstelbaar dat de autoriteiten dat daar niet tijdig onderkend hebben
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192275340
CAPSLOCKTOPICS :') :') :')
pi_192275355
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt. NOOIT ACCEPTEREN DAT JIJ ZO'N MANDJE MOET GEBRUIKEN. Iets dergelijks is het geval bij de Amerikaanse metro: Juist de stangen, die iedereen daar vastpakt, bleken daar de allergrootste besmettingsbron te zijn. Onvoorstelbaar dat de autoriteiten dat daar niet tijdig onderkend hebben
Onzin. Die dingen worden schoongemaakt, staat er nog bij ook nota bene. De boodschappen worden ook door 100 miljoen miljard mensen aangeraakt. Informeer jezelf en stop met dat slappe gelul, paniekzaaier.
pi_192275372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt. NOOIT ACCEPTEREN DAT JIJ ZO'N MANDJE MOET GEBRUIKEN. Iets dergelijks is het geval bij de Amerikaanse metro: Juist de stangen, die iedereen daar vastpakt, bleken daar de allergrootste besmettingsbron te zijn. Onvoorstelbaar dat de autoriteiten dat daar niet tijdig onderkend hebben
Wat loop je dom te lullen? Zoals eerder gezegd, ze doen dit met een reden. Of heb je liever dat er iemand constant binnen je 1,5 m loopt?
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:23:31 #31
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192275494
quote:
3s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef 88-4 het volgende:

[..]

Als je handschoentjes aan doet hoef je toch niet aan te raken :?
Het gaat erom dat het dan nog door anderen is aangeraakt.
Het komt niet zomaar in de schappen te liggen..
Daarbij pakken mensen die geen op en leggen het weer terug
pi_192275517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:23 schreef Markesh het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het dan nog door anderen is aangeraakt.
Het komt niet zomaar in de schappen te liggen..
Daarbij pakken mensen die geen op en leggen het weer terug
Ja, en of je dan wel of geen mandje gebruikt verandert daar dus niks aan.
pi_192275546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:23 schreef Markesh het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het dan nog door anderen is aangeraakt.
Het komt niet zomaar in de schappen te liggen..
Daarbij pakken mensen die geen op en leggen het weer terug
Dan kan je net zo goed niks meer eten en drinken als je het zo bekijkt. Ik kan me zo voorstellen dat redelijk wat handen een product aanraken voordat het uiteindelijk in het schap ligt.
pi_192275555
De tering wat een onzin allemaal weer.

Ja karretjes of mandjes zijn verplicht
Ja ze worden schoongemaakt
Ja Corona kan niet tegen gewone huishoudelijke schoonmaakmiddelen
Ja je moet als je thuiskomt je handen met zeep minimaal 20 seconden wassen
Ja je moet je handen afdrogen
Nee handschoenen helpen niet daar een eventuele aanraking met het virus ook op de handschoenen komt. Als je daarmee je gezicht aanraakt kun je jezelf dus besmetten net zoals je dat met blote handen kan.
Handen wassen is dus altijd het devies

Kut feesboek
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niks meer eten en drinken als je het zo bekijkt. Ik kan me zo voorstellen dat redelijk wat handen een product aanraken voordat het uiteindelijk in het schap ligt.
Gewoon op sondevoeding overgaan, uitkering aanvragen, nooit meer je huis uit en je leven door angst laten regeren.
  Miss 200.000.000! woensdag 25 maart 2020 @ 21:26:38 #36
367000 roos94
pi_192275572
In Zierikzee bij AH en Lidl MOET iedereen een winkelwagentje. Geen mandjes meer. Die zijn weggehaald.

Wagentjes worden steeds ontsmet bij de deur. Ookal koop je met zn tweeën 1 pak melk, je moet beide een wagentje anders kom je de winkel niet in. Als ze toch iemand zonder wagentje zien wordt die weggestuurd.
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:26:50 #37
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192275574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan maakt het - voor jouw gebruik schoongemaakte - mandje toch geen reet meer uit?
Dat klopt. Het heeft weinig zin om boodschappen die aangeraakt zijn door iemand met corona in een gedesinfecteerd mandje te gooien.
Meer schijnveiligheid noem ik dat
pi_192275589
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en of je dan wel of geen mandje gebruikt verandert daar dus niks aan.
Mandje/karretje is volgens mij alleen een hulpmiddel om afstand te bewaren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275593
Ik maakte me eigenlijk minder zorgen over het mandje, dan het verplichte kaartje met nummer dat ik bij de Jumbo aangereikt kreeg. Weliswaar door een jongen met handschoenen, maar er zat geen 1.5m tussen ons. En die jongen moest iedereen een kaartje geven. En dat kaartje werd nadien wel ontsmet...althans..denk ik.

En vervolgens liepen ik en een paar klanten maffe ontwijk-manouvres uit te halen, lopen er nog een stuk of 15 vakkenvullers vlak om ons heen, op nog geen 30cm afstand.

Tsja...
pi_192275611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Gewoon op sondevoeding overgaan, uitkering aanvragen, nooit meer je huis uit en je leven door angst laten regeren.
Dit dus ja. Al snap ik het ergens wel, zelf ben ik daar niet mee bezig. Het enige wat ik nu wel laat liggen zijn de losse tomaten. Normaal at ik die graag, nu denk ik... hmm, eventjes niet.
pi_192275624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik maakte me eigenlijk minder zorgen over het mandje, dan het verplichte kaartje met nummer dat ik bij de Jumbo aangereikt kreeg. Weliswaar door een jongen met handschoenen, maar er zat geen 1.5m tussen ons. En die jongen moest iedereen een kaartje geven. En dat kaartje werd nadien wel ontsmet...althans..denk ik.

En vervolgens liepen ik en een paar klanten maffe ontwijk-manouvres uit te halen, lopen er nog een stuk of 15 vakkenvullers vlak om ons heen, op nog geen 30cm afstand.

Tsja...
Die afstand maakt ook geen reet uit, of je nou 30cm of 150cm van iemand af staat. :')
pi_192275640
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Die afstand maakt ook geen reet uit, of je nou 30cm of 150cm van iemand af staat. :')
Natuurlijk maakt dat wel uit, die 1,5m is wel ergens op gebaseerd dunkt me. :?
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:29:37 #43
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192275647
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niks meer eten en drinken als je het zo bekijkt. Ik kan me zo voorstellen dat redelijk wat handen een product aanraken voordat het uiteindelijk in het schap ligt.
Gewoon thuis goed je boodschappen ontsmetten dan is het ook opgelost.

Ik pak een schone doek die ik eerst nat maak, dan een scheut chloor erover, vervolgens heel kort uitspoelen en alles afnemen
pi_192275652
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mandje/karretje is volgens mij alleen een hulpmiddel om afstand te bewaren
Nee, ook om te kijken hoeveel klanten je in de winkel hebt.
pi_192275659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat wel uit, die 1,5m is wel ergens op gebaseerd dunkt me. :?
Ja, hoesten enzo.
pi_192275673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, ook om te kijken hoeveel klanten je in de winkel hebt.
Ik denk vooral om te zorgen dat mensen geen kar vol WC rollen afrekenen. In Spanje mag je van elk product nog maar 3 stuks hebben, een betere maatregel imho.
pi_192275683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:15 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt. NOOIT ACCEPTEREN DAT JIJ ZO'N MANDJE MOET GEBRUIKEN. Iets dergelijks is het geval bij de Amerikaanse metro: Juist de stangen, die iedereen daar vastpakt, bleken daar de allergrootste besmettingsbron te zijn. Onvoorstelbaar dat de autoriteiten dat daar niet tijdig onderkend hebben
|:(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Onzin. Die dingen worden schoongemaakt, staat er nog bij ook nota bene. De boodschappen worden ook door 100 miljoen miljard mensen aangeraakt. Informeer jezelf en stop met dat slappe gelul, paniekzaaier.
Schoonmaken laat me niet lachen dat gebeurt misschien één of twee keer per dag en heus niet na elk gebruik. Stop zelf met al die bullshit:
Je weet niet waarover je praat. Contact overdracht is de meest voorkomende besmettingswijze net als bij de gewone griep. Ik heb deze informatie uit onderzoeken gehaald.
Zie ook bijv.

"The subway poles and handholds have a rep for being hot spots for germs, but it’s actually the turnstiles you have to look out for “because everyone uses them,” says Gerba. “Turnstiles get heavily contaminated.”"
https://nypost.com/2020/0(...)oronavirus-hits-nyc/
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat loop je dom te lullen? Zoals eerder gezegd, ze doen dit met een reden. Of heb je liever dat er iemand constant binnen je 1,5 m loopt?
Zelfde geouwehoer.. Door met onbeschermde handen iets aante pakken of het nou een deurkruk van een openbaartoilet , winkelmandje of paal in bus/tram is loop je een groter risico op besmetting. Als je dan met jouw handen één keer in jouw mond of aan jouw neus komt of in jouw ogen wrijft heb je al kans dat jij besmet bent geraakt. Dan kan je nog zo goed thuis jouw handen wassen maar het is als je pech hebt al te laat. Als jullie met een vies winkelmandje willen lopen Best dat is jouw eigen verantwoordelijkheid maar verplicht mij dat niet te doen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192275703
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, ook om te kijken hoeveel klanten je in de winkel hebt.
Want dan tel je het aantal karren ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niks meer eten en drinken als je het zo bekijkt. Ik kan me zo voorstellen dat redelijk wat handen een product aanraken voordat het uiteindelijk in het schap ligt.
Bij de productie hebben ze al vele jaren heel strenge hygiene maatregelen. Dus dat zit wel OK
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192275726
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef paulgo het volgende:

[..]

Schoonmaken laat me niet lachen dat gebeurt misschien één of twee keer per dag en heus niet na elk gebruik. Stop zelf met al die bullshit:
Je weet niet waarover je praat. Contact overdracht is de meest voorkomende besmettingswijze net als bij de gewone griep. Ik heb deze informatie uit onderzoeken gehaald.
Zie ook bijv.

"The subway poles and handholds have a rep for being hot spots for germs, but it’s actually the turnstiles you have to look out for “because everyone uses them,” says Gerba. “Turnstiles get heavily contaminated.”"
https://nypost.com/2020/0(...)oronavirus-hits-nyc/
[..]

Zelfde geouwehoer.. Door met onbeschermde handen iets aante pakken of het nou een deurkruk van een openbaartoilet , winkelmandje of paal in bus/tram is loop je een groter risico op besmetting. Als je dan met jouw handen één keer in jouw mond of aan jouw neus komt of in jouw ogen wrijft heb je al kans dat jij besmet bent geraakt. Dan kan je nog zo goed thuis jouw handen wassen maar het is als je pech hebt al te laat. Als jullie met een vies winkelmandje willen lopen Best dat is jouw eigen verantwoordelijkheid maar verplicht mij dat niet te doen.
Blijf je toch lekker thuis, lekker je leven door angst laten regeren en aan de sondevoeding. ^O^

Mij zal je er niet mee hebben. :D
pi_192275738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef Markesh het volgende:

[..]

Boodschappen zijn door heel veel mensen aangeraakt voordat jij het in je mandje gooit
Jij pakt ook altijd het voorste product in een schap? :')
pi_192275740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk vooral om te zorgen dat mensen geen kar vol WC rollen afrekenen. In Spanje mag je van elk product nog maar 3 stuks hebben, een betere maatregel imho.
Ik werk zelf in een AH en het aantal mandjes en karretjes bij ons zijn afgestemd op de vierkante meters van het pand. Wat ook niet waterdicht is, want als een echtpaar 1 winkelwagen neemt heb je ook al gauw teveel mensen in de winkel terwijl je nog karretjes en mandjes over hebt.
pi_192275747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:32 schreef paulgo het volgende:

[..]

Bij de productie hebben ze al vele jaren heel strenge hygiene maatregelen. Dus dat zit wel OK
Onzin. Noch bij productie, noch bij de distributiecentra, vaak ook internationaal.
pi_192275769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik werk zelf in een AH en het aantal mandjes en karretjes bij ons zijn afgestemd op de vierkante meters van het pand. Wat ook niet waterdicht is, want als een echtpaar 1 winkelwagen neemt heb je ook al gauw teveel mensen in de winkel terwijl je nog karretjes en mandjes over hebt.
Ik bedoel meer dat als je geen karretjes hebt, kun je ook niet zoveel meenemen.
pi_192275781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef paulgo het volgende:

[..]

Schoonmaken laat me niet lachen dat gebeurt misschien één of twee keer per dag en heus niet na elk gebruik.
jawel dus. Na elk gebruik worden ze schoongemaakt
quote:
Stop zelf met al die bullshit:
Je weet niet waarover je praat. Contact overdracht is de meest voorkomende besmettingswijze net als bij de gewone griep. Ik heb deze informatie uit onderzoeken gehaald.
Zie ook bijv.

"The subway poles and handholds have a rep for being hot spots for germs, but it’s actually the turnstiles you have to look out for “because everyone uses them,” says Gerba. “Turnstiles get heavily contaminated.”"
https://nypost.com/2020/0(...)oronavirus-hits-nyc/
[..]

Zelfde geouwehoer.. Door met onbeschermde handen iets aante pakken of het nou een deurkruk van een openbaartoilet , winkelmandje of paal in bus/tram is loop je een groter risico op besmetting. Als je dan met jouw handen één keer in jouw mond of aan jouw neus komt of in jouw ogen wrijft heb je al kans dat jij besmet bent geraakt. Dan kan je nog zo goed thuis jouw handen wassen maar het is als je pech hebt al te laat. Als jullie met een vies winkelmandje willen lopen Best dat is jouw eigen verantwoordelijkheid maar verplicht mij dat niet te doen.
Ook met beschermde handen kun je jezelf besmetten. Het enige wat helpt is handen wassen met zeep en niet aan je gezicht zitten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, hoesten enzo.
Ja, maar dat geldt dan toch ook gewoon voor al die vakkenvullers? Of misschien moet ik wel hoesten; ook niet ideaal voor hen toch.

Ik werd er niet echt panisch van verder hoor, maar ik dacht vooral: dit moet handiger kunnen. Niet in élke rij schappen 2-3 vakkenvullers zou al helpen (dat was daadwerkelijk het geval). :)

Ik maakte me eigenlijk ook meer zorgen om die jongen die kaartjes moet uitdelen; ook voor hemzelf. Die komt dus echt met iedereen in contact zonder ook maar iets van een glazen scherm voor zich.
pi_192275808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, maar dat geldt dan toch ook gewoon voor al die vakkenvullers? Of misschien moet ik wel hoesten; ook niet ideaal voor hen toch.

Ik werd er niet echt panisch van verder hoor, maar ik dacht vooral: dit moet handiger kunnen. Niet in élke rij schappen 2-3 vakkenvullers zou al helpen (dat was daadwerkelijk het geval). :)

Ik maakte me eigenlijk ook meer zorgen om die jongen die kaartjes moet uitdelen; ook voor hemzelf. Die komt dus echt met iedereen in contact zonder ook maar iets van een glazen scherm voor zich.
Tuurlijk geldt dat, maar als jij gewoon langs iemand loopt maakt het niet uit of je dat met 30cm of 150cm doet hoor. :P
pi_192275818
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
Onzin. Ik kom al 26 jaar in de supermarkt, zelfs in meerdere supermarkten en ik heb nog nooit corona opgelopen.

Hoax
Dan val je volgens TS net in die 10 procent.
pi_192275862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Blijf je toch lekker thuis, lekker je leven door angst laten regeren en aan de sondevoeding. ^O^

Mij zal je er niet mee hebben. :D
Ik kom jou niet opzoeken in het ziekenhuis en ik wil door jullie niet gedwongen worden iets aan te raken. Die winkelkarretjes zouden na ieder gebruik ontsmet moeten worden. En dat gebeurt dus duidelijk niet. Zo kan een maatregel tegen corona verspreiding juist averechts werken. In een zieknhuis zouden ze gruwelen bij zo'n infectiebron. Daar doe je zelfs de kranen bij de wastafels niet met de handen maar met jouw elleboog open en dicht. En dat heeft een goede reden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192275894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ik kom jou niet opzoeken in het ziekenhuis en ik wil door jullie niet gedwongen worden iets aan te raken. Die winkelkarretjes zouden na ieder gebruik ontsmet moeten worden. En dat gebeurt dus duidelijk niet. Zo kan een maatregel tegen corona verspreiding juist averechts werken. In een zieknhuis zouden ze gruwelen bij zo'n infectiebron. Daar doe je zelfs de kranen bij de wastafels niet met de handen maar met jouw elleboog open en dicht. En dat heeft een goede reden.
Bel de klantenservice van AH zou ik zeggen.
pi_192275912
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mandje/karretje is volgens mij alleen een hulpmiddel om afstand te bewaren
Slecht hulpmiddel als je elkaar moet passeren. Dan loop je vaak nog dichter langs elkaar. Een achterlijke bedoeling
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:40:54 #63
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192275922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:33 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Jij pakt ook altijd het voorste product in een schap? :')
🙄
pi_192275929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ik kom jou niet opzoeken in het ziekenhuis en ik wil door jullie niet gedwongen worden iets aan te raken. Die winkelkarretjes zouden na ieder gebruik ontsmet moeten worden. En dat gebeurt dus duidelijk nietwel. Zo kan een maatregel tegen corona verspreiding juist averechts werken. In een zieknhuis zouden ze gruwelen bij zo'n infectiebron. Daar doe je zelfs de kranen bij de wastafels niet met de handen maar met jouw elleboog open en dicht. En dat heeft een goede reden.
Fixed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192275952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef paulgo het volgende:
Ik kom jou niet opzoeken in het ziekenhuis en ik wil door jullie niet gedwongen worden iets aan te raken. Die winkelkarretjes zouden na ieder gebruik ontsmet moeten worden. En dat gebeurt dus duidelijk niet.
Gebeurt dus wel, alleen jij bent degene die zegt van niet. Er werkt hier nota bene iemand bij de AH die zegt dat het wel gebeurt. En zo niet, maak je 'm toch zelf lekker schoon? Paniekzaaiende angsthaas joh.
pi_192275959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bel de klantenservice van AH zou ik zeggen.
Het speciale ouderen uurtje bij AH is wel goed doordacht. Wellicht moet er daar ook een speciaal uurtje voor viespeuken aso's en corona besmetten komen. *O*
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192275980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:40 schreef paulgo het volgende:

[..]

Slecht hulpmiddel als je elkaar moet passeren. Dan loop je vaak nog dichter langs elkaar. Een achterlijke bedoeling
En dat maakt dus geen reet uit tenzij je gaat hoesten.

Je bent echt heel slecht op de hoogte en handelt alleen uit angst en paniek.
pi_192276010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Gebeurt dus wel, alleen jij bent degene die zegt van niet. Er werkt hier nota bene iemand bij de AH die zegt dat het wel gebeurt. En zo niet, maak je 'm toch zelf lekker schoon? Paniekzaaiende angsthaas joh.
Ja éen of twee keer per dag een schoonmaak stelt weinig voor. Ik laat mij niet door jullie klootzakken verplichten om zo'n bacteriebron aan te pakken. Doe het zelf maar maar dan moet je ook niet zeiken als je dan besmet raakt.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:40 schreef paulgo het volgende:

[..]

Slecht hulpmiddel als je elkaar moet passeren. Dan loop je vaak nog dichter langs elkaar. Een achterlijke bedoeling
Daarom is het aantal klanten ook beperkt zodat je niemand hoeft te passeren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192276027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:44 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ja éen of twee keer per dag een schoonmaak stelt weinig voor. Ik laat mij niet door jullie klootzakken verplichten om zo'n bacteriebron aan te pakken. Doe het zelf maar maar dan moet je ook niet zeiken als je dan besmet raakt.
Niet één of twee keer, na elk gebruik. Wanneer ze naar de ingang van de winkel verplaatst worden, worden ze dus eerst schoongemaakt. Dat is je al een paar keer verteld maar net als een hoop andere dingen lijk je dat gewoon niet te snappen en reageer je enkel uit angst. :')

Je mag 'm ook gerust zelf nog even schoonmaken hoor.
pi_192276041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:44 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ja éen of twee keer per dag een schoonmaak stelt weinig voorelke keer. Ik laat mij niet door jullie klootzakken verplichten om zo'n bacteriebron aan te pakken. Doe het zelf maar maar dan moet je ook niet zeiken als je dan besmet raakt.
Fixed en
Bacteriën zijn het probleem niet bij corona
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192276043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef paulgo het volgende:

[..]

Het speciale ouderen uurtje bij AH is wel goed doordacht. Wellicht moet er daar ook een speciaal uurtje voor viespeuken aso's en corona besmetten komen. *O*
Nee, echt. Bel de klantenservice. Spui je gal en misschien lucht het op. Kun je het ook misschien van een andere kant zien. Want echt, de bedoeling achter de mandjes en karretjes is veiligheid. Ze zijn geteld op het aantal vierkante meters van het pand zodat er niet teveel mensen binnen komen.

Maar goed, ik kan dit wel honderd keer blijven herhalen...
pi_192276045
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:38 schreef paulgo het volgende:

[..]

Die winkelkarretjes zouden na ieder gebruik ontsmet moeten worden. En dat gebeurt dus duidelijk niet.
Waar blijkt dit uit?
pi_192276065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:44 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ja éen of twee keer per dag een schoonmaak stelt weinig voor. Ik laat mij niet door jullie klootzakken verplichten om zo'n bacteriebron aan te pakken. Doe het zelf maar maar dan moet je ook niet zeiken als je dan besmet raakt.
Prima, dan krijg je geen boodschappen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_192276067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, echt. Bel de klantenservice. Spui je gal en misschien lucht het op. Kun je het ook misschien van een andere kant zien. Want echt, de bedoeling achter de mandjes en karretjes is veiligheid. Ze zijn geteld op het aantal vierkante meters van het pand zodat er niet teveel mensen binnen komen.

Maar goed, ik kan dit wel honderd keer blijven herhalen...
Die vogel luistert toch niet joh, reageert toch elke keer met hetzelfde tegen alle feiten in.
pi_192276100
OK als het goed schoongemaakt wordt is het wel een ander verhaal, maar dan nog wil ik niet verplicht worden om zo'n mandje, laat staan zo'n rammelend winkelkarretje aan te moeten raken. Punt. Netzo als dat niemand hier verplicht wordt een mondmasker te dragen wil ik ook niet deze stomme verplichting.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276126
Ik dacht vroeger altijd dat er in NL best wel slimme mensen woonden.
Toen kwam internet en, nog 10 slagen erger, Facebook en kwam ik er achter dat er helaas
erg veel vollidioten rondlopen en dat dat degenen zijn die overal het hardste schreeuwen.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_192276131
Ik snap niet dat je zo over de rooie kan raken van zoiets. Dan neem je toch zelf een doekje en desinfectant mee, als je er zo mee zit?
pi_192276146
Desinfecterende doekjes zijn zeker nergens meer te krijgen?
pi_192276172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef paulgo het volgende:
OK als het goed schoongemaakt wordt is het wel een ander verhaal, maar dan nog wil ik niet verplicht worden om zo'n mandje, laat staan zo'n rammelend winkelkarretje aan te moeten raken. Punt. Netzo als dat niemand hier verplicht wordt een mondmasker te dragen wil ik ook niet deze stomme verplichting.
Vandaag nog een mailtje van de AH gehad:

Gebruik een winkelwagen om 1,5 meter afstand te behouden, indien niet aanwezig gebruik dan een winkelmandje.

Waarom reageert iedereen hier zo panisch? :') Beiden is dus beschikbaar blijkbaar.

En als je geen mandje of karretje wilt gebruiken, wat stel je voor? Zo'n sterke AH tas meenemen mag ook gewoon hoor, dus ik weet niet waarom je zo enorm zit te zeiken.
pi_192276183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:49 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat er in NL best wel slimme mensen woonden.
Toen kwam internet en, nog 10 slagen erger, Facebook en kwam ik er achter dat er helaas
erg veel vollidioten rondlopen en dat dat degenen zijn die overal het hardste schreeuwen.
Inderdaad. Stel je de domheid van de gemiddelde mens voor, en besef dat de helft van iedereen nóg dommer is dan dat.
pi_192276193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kun je het ook misschien van een andere kant zien. Want echt, de bedoeling achter de mandjes en karretjes is veiligheid. Ze zijn geteld op het aantal vierkante meters van het pand zodat er niet teveel mensen binnen komen.

Er zijn gewoon veel beter manieren om de veiligheid te waarborgen: een portier bij de supermarkt die bij grote drukte pas mensen binnenlaat als er een klant vertrekt
Maar goed, ik kan dit wel honderd keer blijven herhalen...
Nu moet er toch al iemand bij de ingang controleren of elke bezoeker een winkelwagentje mee neemt..
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef paulgo het volgende:

[..]

Er zijn gewoon veel beter manieren om de veiligheid te waarborgen: een portier bij de supermarkt die bij grote drukte pas mensen binnenlaat als er een klant vertrekt
Maar goed, ik kan dit wel honderd keer blijven herhalen...
Nu moet er toch al iemand bij de ingang controleren of elke bezoeker een winkelwagentje mee neemt..
Jij bent echt niet op de hoogte he?

Ook uit het mailtje van de AH:
Er is een beperkt aantal klanten per winkel toegestaan. Volg de instructies van de medewerkers hierover op.

Wat een paniekvogel. :') 8)7
pi_192276268
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef paulgo het volgende:

[..]

Er zijn gewoon veel beter manieren om de veiligheid te waarborgen: een portier bij de supermarkt die bij grote drukte pas mensen binnenlaat als er een klant vertrekt
Maar goed, ik kan dit wel honderd keer blijven herhalen...
Nu moet er toch al iemand bij de ingang controleren of elke bezoeker een winkelwagentje mee neemt..
|:( |:(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192276377
Hier bij de plus zijn wagentjes verplicht, bij de ingang maken ze het handvat schoon met Dettol
pi_192276405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:00 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Hier bij de plus zijn wagentjes verplicht, bij de ingang maken ze het handvat schoon met Dettol
Doen ze dat dan grondig elke keer na gebruik?? Maar ik ga nooit naar de PLUS, vind het een rotzaak
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef paulgo het volgende:

[..]

Doen ze dat dan grondig elke keer na gebruik?? Maar ik ga nooit naar de PLUS, vind het een rotzaak
Jaha voor de 100 ste keer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192276425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef paulgo het volgende:

[..]

Doen ze dat dan grondig elke keer na gebruik??
Waarom zouden ze 'm anders bij de ingang zetten?

Zeg eens, heb jij ooit de basisschool afgerond of ben je gestopt bij groep 4?
pi_192276441
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef paulgo het volgende:

[..]

Doen ze dat dan grondig elke keer na gebruik?? Maar ik ga nooit naar de PLUS, vind het een rotzaak
Hier wel.
pi_192276475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zouden ze 'm anders bij de ingang zetten?

Zeg eens, heb jij ooit de basisschool afgerond of ben je gestopt bij groep 4?
Nee ik ben gestopt na groep1 .. *O*
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:49 schreef ijs. het volgende:
Ik snap niet dat je zo over de rooie kan raken van zoiets. Dan neem je toch zelf een doekje en desinfectant mee, als je er zo mee zit?
Die zijn al lang door hamsteraars weggekaapt
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:04 schreef paulgo het volgende:

[..]

Nee ik ben gestopt na groep1 .. *O*
Dat is te merken, je bent daarnaast een beetje oostindisch doof. Dingen worden je letterlijk 50 keer verteld maar je ziet het gewoon niet. Héél apart.
pi_192276518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef paulgo het volgende:

[..]

Die zijn al lang door hamsteraars weggekaapt
Oh, je wist niet dat supermarkten werden aangevuld? 8)7
pi_192276569
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh, je wist niet dat supermarkten werden aangevuld? 8)7
Dettol of desinfectiegel is gewoon steeds uitverkocht
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276607
Paulgo, je kan beter binnen blijven.
Voor jezelf en voor ons
pi_192276629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is te merken, je bent daarnaast een beetje oostindisch doof. Dingen worden je letterlijk 50 keer verteld maar je ziet het gewoon niet. Héél apart.
Jullie zijn helaas erger oostindisch doof. Ik begrijp best het idee er achter. Als je in een rij staat met allemaal winkelkarretjes bij de kassa werkt het wel , maar elkaar passeren elders in de winkel houdt het zeker niet tegen en je loopt dan netzo dicht langs een andere klant of vakkenvuller als voorheen. Ik blijf het een achterlijke maatregel vinden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192276644
Bij mijn supermarkt staat iemand -i kid you not- die elk wagentje schoonmaakt na gebruik. Hoe netjes is dat!
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_192276669
Je kunt ook naar de Sligro of Makro gaan in deze tijden. Daar zijn veel artikelen in omverpakkingen verkrijgbaar. Worden dus niet aangeraakt door vakkenvullers. Voor de echte smetvreesgoden onder ons :P
pi_192276673
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:26 schreef devlinmr het volgende:
De tering wat een onzin allemaal weer.

Ja karretjes of mandjes zijn verplicht
Ja ze worden schoongemaakt
Ja Corona kan niet tegen gewone huishoudelijke schoonmaakmiddelen
Ja je moet als je thuiskomt je handen met zeep minimaal 20 seconden wassen
Ja je moet je handen afdrogen
Nee handschoenen helpen niet daar een eventuele aanraking met het virus ook op de handschoenen komt. Als je daarmee je gezicht aanraakt kun je jezelf dus besmetten net zoals je dat met blote handen kan.
Handen wassen is dus altijd het devies

Kut feesboek
dit dus, gezeik ook altijd, gewoon altijd je handen wassen en niet je gezicht aanraken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Admin woensdag 25 maart 2020 @ 22:14:50 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192276679
Ik kan dit soort OP'niet meer aan zien hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 25 maart 2020 @ 22:15:06 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192276684
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')